וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: מה קרה לג'וליה רוברטס?

30.6.2015 / 9:50

האישה היפה ביותר בעולם עוברת שינוי דרמטי לקראת תפקיד חדש וקודר. וגם: אוליביה מאן מראה למה לא כדאי להיתקל בה בסמטה חשוכה. או מוארת. לייב בלוגינג תרבותי

16:42 - איימי ווינהאוס שרה בגיל 14

זמן קצר לפני יציאת הסרט הדוקומנטרי "איימי", משוחרר לו קטע מתוכו ובו ניתן לראות את איימי ווינהאוס, הזמרת שהתמודדה עם התמכרות לסמים ואלכוהול עד מותה בגיל 27, שרה במסיבה את השיר "Happy Birthday" בגיל 14.

כידוע, אביה של ווינהאוס פתח במתקפה נגד הסרט, טען שהוא מבחיל ואיים בהליכים משפטיים. צופים שצפו בסרט טוענים שפעולותיו של אביה מובנות שכן הסרט מציג אותו באור שלילי, ולמעשה אף כאחד האחראים המרכזיים למותה של בתו. לפי הסרט, לפחות בשלוש הזדמנויות שונות, היה יכול האב להאיץ את תהליך הגמילה של המוזיקאית המכורה לאלכוהול ולסמים, אך לא עשה זאת בשל מגוון של סיבות שאינן מחמיאות לו - פסיביות במקרה הטוב, חמדנות ותאבת בצע במקרה הרע.

"איימי" יגיע לבתי הקולנוע בישראל ב-23 ביולי.

12:00 - קוף תקף מאפרת ליד הסרט של "שודדי הקאריביים 5"

כשקפטן ג'ק ספארו משתעשע איתם הכל נראה טוב ונחמד, אבל במציאות לא תמיד נחמד להיות בחברתם. הסרט החמישי בסדרת "שודדי הקאריביים" מצטלם בימים אלה בקווינסלנד, אוסטרליה. במהלך הצילומים ברח אחד הקופים שמגלמים את הקוף ג'וק בסרט, ותקף מאפרת כבת 50.

אמבולנס שהובהל למקום מצא את האישה עם כשהיא מדממת מאוזנה כתוצאה מנשיכה. "אנחנו מאמינים שההתקפה נעשתה ללא כל התגרות מצדה", הסביר דובר מטעם שירותי הרפואה, "למזלנו לא מדובר בפציעה חמורה. אנחנו מעריכים שבזמן שהאישה ישבה הקוף התגנב מאחוריה ונשך אותה". כמו כן טוענים בשירותי הרפואה כי התקיפה נעשתה למעשה על סט של סרט אחר המצטלם במקביל ל"שודדי הקאריביים" באותו לוקיישן.

שודדי הקריביים : זרמים זרים.
לו זה לא היה קורה

10:40 - סופרת "חמישים גוונים של אפור" מגלה מי הם חלק ממעריציה

אחרי שהצליחה להוכיח לעולם שניתן לכתוב רב מכר היסטורי מבלי באמת לדעת לכתוב, זכתה אי. אל. ג'יימס, סופרת "חמישים גוונים של אפור", לספוג את עוצמת האינטרנט. זה קרה במהלך סשן שאלות ותשובות שקיימה הסופרת בחשבון הטוויטר שלה.

ההאשטג AskELjames# הפך במהרה למוקד עלייה לרגל של שונאי כריסטיאן גריי, שהציפו את הסופרת בשאלות נוקבות. "האם המסר של ספרייך הוא שיחסים המבוססים על התעללות הם מעולים, כל עוד המתעלל הוא עשיר וחתיך?", שאל אחד מהם. "אם אני עוקב אחרי בחורה ומגניב GPS לתוך הרכב שלה, האם זה אומר שזאת אהבת אמת?", שאל אחר.

כך זה נמשך במשך עוד ועוד ציוצים, כשהסופרת מסרבת בתקיפות לענות למטרילים ומשיבה אך ורק ל"שאלות אמיתיות" בקשר לספרים. הנה כמה דוגמיות על קצה המזלג.

10:24 - "שומרי הגלקסיה 2" ו"סטארטרק 3" מקבלים שמות רשמיים

קווין פייגי, נשיא מארוול, ידוע בתור מי שבוחר את דבריו בקפידה רבה. מדיניות העמימות של מארוול תחת פייגי הדוקה כמעט לחלוטין, אבל מדי פעם בפעם גם לו מותר ליפול. במהלך ריאיון שהעניק חשף פייגי כי "שומרי הגלקסיה: חלק 2" (באנגלית זה נשמע הרבה יותר טוב - "Guardians of the Galaxy Volume 2"), מתחיל להצטלם בפברואר.

מהר מאוד התברר שלא מדובר בכותר עבודה, אלא באמת בשמו הרשמי של סרט ההמשך. רפרנס חמוד ומגניב למיקסטייפ המופלא של פיטר קוויל "Awesome Mix Vol. 1". הבמאי ג'יימס גאן אישר את הדברים בחשבון הטוויטר שלו.

ואם כבר טייטלים שמתגלים בטוויטר, גם לג'סטין לין, הבמאי של "סטארטרק 3" יש הודעה בשבילכם. הסרט השלישי בטרילוגיה (אחרי "סטארטרק" ו"האויב בתוכנו - סטארטרק") ייקרא "Star Trek Beyond". נכון שגם אתם לא יכולים לחכות לגלות מה יהיה התרגום הפעם?

10:15 - הילדים הגיעו להקרנת "הקול בראש" וקיבלו סרט אימה

הנה דרך בטוחה לצלק נשמות רכות לנצח נצחים. אולם קולנוע באוהיו היה אמור להקרין השבוע את הסרט החדש (והמדהים) של פיקסאר "הקול בראש". האולם התמלא בהורים וילדים שהגיעו לצפות ביחד בסרט לכל המשפחה, אך במקום זאת קיבלו על המסכים דווקא את "הרוע שבפנים 3", הכולל התעללות, רצח ועינויים, לא בהכרח בסדר הזה.

הצופים מיהרו לעזוב את האולם, אבל הנזק כבר נעשה. "קיבלתי את הכסף בחזרה, אבל הילדים שלי מפוחדים ולא מפסיקים לשאול שאלות", סיפרה אחת האימהות שצפתה בסרט וכתבה על החוויה בעמוד הפייסבוק שלה. דובר מטעם בתי הקולנוע התנצל בפני הצופים והציע להם כרטיס משודרג לגרסת התלת ממד של הסרט.

10:03 - אוליביה מאן היא ההגדרה של באד אס

חוב קטן מאתמול. ההכנות לקראת צילומי "אקס-מן: אפוקליפסה" מתקדמות במרץ, כשגם הכוכבים החדשים מתחילים לסגל יכולות בהתאם לדמויות אותן יגלמו. אוליביה מאן ("חדר החדשות") הנהדרת פרסמה אתמול סרטון בעמוד האינסטגרם שלה, המציג קטע מתוך אימוניה בחרב. אנחנו רק נאמר שזה מפחיד ומרשים כאחד.

מאן תגלם בסרט החדש את דמותה של פסיילוק, מוטנטית המתמחה באמנויות לחימה, כמו גם ביכולות טלקינזיס וטלפתיה. מאן תצטרף בסרט השלישי בטרילוגיה הנוכחית לסופי טרנר ("משחקי הכס"), ג'ניפר לורנס, מייקל פסבנדר, יו ג'קמן, אוסקר אייזק, ג'יימס מקאבוי ועוד שורה של כוכבים.

Learned some new tricks...

A video posted by Olivia Munn (@oliviamunn) on

09:55 - ג'וליה רוברטס כמו שאף פעם לא ראיתם

רק לאחרונה חגג העולם 20 שנה ל"אישה יפה" והכתרתה של ג'וליה רוברטס להגדרה הזאת בדיוק, והנה מגיע התפקיד שבו היא נראית כמו ההיפך הגמור. תמונות ראשונות מתוך הסרט "הסוד שבעיניים" מציגות את רוברטס במראה מוזנח, כשהיא לבושה בטרנינג ואוחזת באקדח.

"הסוד שבעיניים" הוא רימייק אמריקאי לזוכה פרס האוסקר הסרט הזר ב-2009. הגרסה שבה רוברטס תככב לצדם של צ'יווטל אג'יופור ("12 שנים של עבדות"), ניקול קידמן ודין נוריס ("שובר שורות), מציגה את סיפורם של יחידת חוקרי FBI, שמתחילה להתפרק כשאחד מחבריה מגלה שבתו המתבגרת נרצחה. הסרט צפוי לצאת לאקרנים ב-23 באוקטובר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully