וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: האינטרנט נגד קניה ווסט

1.7.2015 / 11:22

הזמר הכריז במהלך הופעה כי הוא "הרוקר הטוב ביותר על פני כדור הארץ", הגולשים החליטו לעמת אותו עם העובדות. וגם: המצטרפת החדשה ל"בית הקלפים" ושובו של רוקי. לייב בלוגינג תרבותי

20:54 - טריילר מלא ראשון ל"סטיב ג'ובס"

עד היום ראינו רק טעימות קצרות וחסרות הקשר, אבל עכשיו כבר ברור הרבה יותר מה עומדת להיות הרוח של הסרט החדש על חייו של מייסד אפל. הסרט בבימויו של דני בויל, על פי תסריט של אהרון סורקין, יתמקד בשלוש תחנות עיקריות בחייו של ג'ובס. אך בעוד שסרטים וסדרות אחרות התייחסו אליו בתור גאון בלתי מעורער, נראה שהפעם עומד הסרט החדש לחשוף את הצדדים האפלים הרבה יותר של ג'ובס.

מייקל פסבנדר ייכנס לנעליו של ג'ובס, כשלצדו סת' רוגן, קייט ווינסלט בתפקיד ג'ואנה הופמן וסטיב ווזניאק. הסרט יגיע לבתי הקולנוע ב-8 באוקטובר.

16:19 - הריאיון הבלתי נשכח של פול ראד

איך אומרים אצלנו? תשמעו סיפור. פול ראד, הכוכב של "אנטמן" המתקרב, הגיע לריאיון ג'אנקט סטנדרטי עם נציגי תקשורת שונים. אלא שמישהו בהפקה חשב שיהיה נכון להציב במקום דווקא כיסאות מעור, שיצרו את הרושם שראד הגיע "עם בטן מלאה" לאירוע. ראד החליט לקחת את הגימיק הזה צעד אחד רחוק יותר והקפיד לזוז שוב ושוב במהלך הריאיון. זה לא ממש סייע לריכוז של המראיינת ממול.

15:41 - ניקולס קייג' לא יודע כלום

לא ברור איך הצלחנו לשרוד בלי הדבר הזה קודם, אבל טוב מאוחר מאשר אף פעם לא. זוכרים את כל התלונות שהוטחו בעונה האחרונה של "משחקי הכס"? הנה דרך מצוינת לחזור ולאהוב אותה מחדש. הכל בזכות ניקולס קייג' והיכולת שלו להיטמע בכל תופעה תרבותית בצורה כה מושלמת. לגלריה המלאה של התמונות לחצו כאן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קייג' תמיד עומד בהתחייבויותיו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Shame/מערכת וואלה!, צילום מסך

11:57 - טריילר אמיתי ל"מג'יק מייק"

שוב הגיע הרגע הזה בשבוע שבן מגלים את האמת על סרט מצליח. הפעם על הפרק חבורה החשפנים של "מג'יק מייק", אלה שיענטזו בשביל הטריילר ויבכו בשביל המעריצות. וגם: שעתיים של קניית חוטיני, בקשת הלוואות, הערכת מחיר של רהיטים ודיבורים על מניות. בכלל, מדובר בסרט שיגרום לכם להאמין שמישהו יכול לעזוב חיים של שלישיות אקראיות עם אוליביה מאן, כדי לרדוף אחרי מישהי שלא מסוגלת לצחוק כמן בן אדם.

11:47 - קניה, עם כל הכבוד, פרדי מרקיורי אתה לא

צריך לתת קרדיט לקניה ווסט, הוא מרים כל כך טוב להנחתות. רק לפני מספר ימים במהלך הופעה, החליט ווסט להפתיע את המעריצים ולבצע את "Bohmeian Rhapsody" של קווין במהלך ההופעה.

אין עוררין על יכולותיו של ווסט בתור ראפר ויוצר, אבל כזמר רוק היה נחמד אם כל זה היה נעשה כהומאז' לפרדי מרקיורי מצד זמר גדול. במקום זה העדיף ווסט להכריז על עצמו כ"כוכב הרוק הגדול ביותר על פני כדור הארץ".

בתגובה, הכינו גולשים את הוידאו הזה שמציג את ההבדלים בין מי שטוען שהוא הרוקר הגדול ביותר ומי שבאמת היה כזה. יותר מעשרה מיליון גולשים כבר הספיקו לצפות בו בגרסאות שונות, כנראה שמשהו הסעיר אותם.

11:44 - "החממה" תיסגר אחרי שלוש עונות

סדרת הנוער של גיורא חמיצר וערוץ ניקלודיאון תגיע לסיומה בתום העונה השלישית שלה. העונה הזו היא גם המורכבת והארוכה ביותר בתולדות הסדרה, וכוללת 75 פרקים. 25 מהם שודרו במהלך המחצית הראשונה של השנה ו-50 הנותרים ישודרו לקראת סוף השנה.

"החממה" היא סדרה טובה מכדי לסיים אותה שניה מאוחר מדי", הסביר חמיצר, "אחרי שלוש שנים מדהימות ו-175 פרקים אני משוכנע שזה הרגע הנכון ביותר לומר שלום: בסיום העונה השלישית שהיא בעיני הטובה ביותר של הסדרה. למאות אלפי הצופים הנאמנים שלנו נותרו עוד חמישים פרקים שטרם שודרו, ובסיומם נוכל להסתכל אחורה בשמחה, בעצב ובגאווה עצומה."

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוזבים את החממה/מערכת וואלה!, צילום מסך

11:35 - טריילר ראשון ל"קריד" עם מייקל בי. ג'ורדן

רוקי בלבואה אולי תלה את הכפפות, אבל עולם האיגרוף הקולנועי שהותיר מאחוריו ממש לא מתכוון להיעלם אל האופק. סרט חדש בבימויו של ריאן קוגלר ("תחנת פרוטווייל") ובכיכובו של מייקל בי. ג'ורדן (שהתגלה בסרט והפך מאז לכוכב מבוקש).

העלילה מתמקדמת בסיפורו של אדוניס ג'ונסון, בנו של אלוף העולם באיגרוף לשעבר אפולו קריד, שמת עוד לפני הולדתו. ג'ונסון מאתר את רוקי בלבואה (לא באמת חשבתם שסילבסטר סטלון יחמיץ את ההזדמנות הזאת, נכון?) ומשכנע אותו להפוך למאמנו, במטרה לשחזר את הישגיו של אביו ולהפוך לאלוף בעצמו.

מעבר לטרנספורמציה שעבר ג'ורדן לקראת התפקיד, גם הטריילר נראה בהחלט מעורר ציפיות. על הפוטנציאל שרואים אולפני וורנר בסרט אפשר ללמוד מההחלטה לשבץ אותו ב-25 בנובמבר - שיאה של עונת האוסקרים בארה"ב.

11:26 - נב קמפבל מצטרפת ל"בית הקלפים"

העונה הרביעית של הדרמה הפוליטית מבית נטפליקס אמורה להגיע למסכי הטלוויזיה בתחילת 2016, והפעם היא תהיה מחוזקת בכוכבת חדשה. נב קמפבל תהפוך לדמות קבועה בסדרה, על אף שתפקידה נשמר בשלב זה בסוד.

ספקולציות דווקא לא חסרות לגבי המקום של קמפבל בעלילת העונה החדשה. הפופולרית שבהן מציבה את קמפבל כחצי מזוג פוליטי שצובר עוצמה והופך ליריבם של קלייר ופרנק. זהירות ספוילרים לעונה השלישית בפסקה הבאה.

כזכור, בסיום העונה החולפת הודיעה קלייר לפרנק על החלטתה להתגרש ממנו. האם קמפבל עשויה לנצל את הפרט הזה לטובתה? נותרה עוד חצי שנה לפחות כדי לגלות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברוכה הבאה לוושינגטון/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully