וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב חוזר:מארק קוזלק בדרך לישראל

1.7.2015 / 13:44

מארק קוזלק חוזר לישראל בפעם הרביעית. המוזיקאי יגיע בספטמבר הקרוב וכרטיסים במכירה מוקדמת יעלו 142 ש"ח

סאן קיל מון. GettyImages
סאן קיל מון/GettyImages

ב-9 בספטמבר יגיע לישראל מארק קוזלק. זה יהיה ביקורו הרביעי של המוזיקאי בישראל, שכזכור קיים שתי הופעות סולו בתל אביב (בשנת 2012 ובשנת 2013) והופעה אחת בדצמבר 2014 עם להקתו. כרטיסים למופע של סאן קיל מון בבארבי תל אביב יעמדו על 142 ש"ח במכירה מוקדמת ו-159 ש"ח בקופות. מטרת סיבוב ההופעות הנוכחי של סאן קיל מון היא קידום האלבום "Universal Themes" שיצא בחודש שעבר.

קוזלק אף פרסם טקסט באתרו הרשמי והתייחס לחרם התרבותי על ישראל: "מארק קוזלק מאמין כי לא כל הישראלים מעורבים בפוליטיקה ושזכותם ליהנות ממוזיקה חיה כמו כל אחד אחר. מארק ניגן בתל אביב 3 פעמים ב-4 השנים האחרונות, ומעולם לא התאכזב מההפקה, מהמעריצים או מהריזוטו במסעדת 'לה שוק'".

קוזלק, בין היתר סולן וגיטריסט ה-Red House Painters, התחיל להקליט חומרים חדשים תחת השם סאן קיל מון עם חברי הלהקה ג'רי וסל (בס) ואנטוני קוטסוס (תופים). האלבום "Ghosts of the Great Highway " יצא ב-2003 והגיע למקום ה-1 במצעד תחנות הקולג' בארצות הברית. האלבום השני "Tiny Cities" מ-2005 הורכב במלואו מגרסאות כיסוי לשירים של Modest Mouse.

בשנת 2008 יצא האלבום השלישי, "April", שהוקלט עם הבסיסט והגיטריסט ג'וף סטנפילד, שחבר לקוזלק וקוטסוס. באלבום זה התארחו וויל אולדהם (Bonnie Price Billy) ובן גיבארד. "Admiral Fell Promises", האלבום הרביעי של הפרויקט מ-2010, הוקלט על ידי קוזלק לבדו. הוא המשיך להקליט בעצמו גם את "Among the Leaves" שיצא בשנת 2012.

על הפקת המופע אחראית המון ווליום. פתיחת הדלתות בשעה 20:30, תחילת המופע ב-22:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully