וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצומה לביטול הופעת בון ג'ובי בישראל; קריאה לביטול הופעת גלוריה גיינור

2.7.2015 / 19:12

הקמפיין הפלסטיני לחרם תרבותי ואקדמי על ישראל מתרכז בשתי חזיתות: עצומה נגד הופעת בון ג'ובי בחודש אוקטובר ומכתב פתוח לזמרת גלוריה גיינור. בשלב זה ההופעות נערכות כסדרן

ג'ון בון ג'ובי. ספלאש
יעמוד בלחץ? ג'ון בון ג'ובי/ספלאש

נמשך המאבק בזירת החרם התרבותי על ישראל. עצומה שהועלתה השבוע לאתר Change.org, לכאורה ע"י הקמפיין הפלסטיני לחרם תרבותי ואקדמי על ישראל, קוראת ללהקת בון ג'ובי לשקול מחדש את הופעתה בארץ בתחילת חודש אוקטובר הקרוב. בעצומה, עליה חתמו נכון לשעת פרסום ידיעה זו כאלף איש, מציינים אנשי הקמפיין כי הפקת המופע והגופים הקשורים אליה מעורבים בדרך זו או אחרת עם צה"ל. עוד מפורט בעצומה סיפורם של תושבי עזה ומצבם לאחר מבצע "צוק איתן". כותבי העצומה מציינים בסיומה כי מאחר ומדינת ישראל אינה מבדילה בין תרבות לפוליטיקה, על להקת בון ג'ובי לבטל את הופעתה ולהחרים את ישראל כפי שעשו אמנים בעבר ביחס לדרום אפריקה בתקופת האפרטהייד.

בתוך כך, בתחילת השבוע פורסם באתר הרשמי של הקמפיין מכתב פתוח הפונה לזמרת גלוריה גיינור שצפויה להופיע בסוף החודש בהיכל התרבות בתל אביב. במכתב הפתוח לגיינור מציינים הכותבים כי הם שמחים שגיינור תופיע בלבנון בסוף החודש אולם מביעים צער על כך שהזמרת תופיע יומיים קודם לכן בישראל. בניגוד לעצומה, במכתב הפתוח לא מוזכר מבצע "צוק איתן" והכותבים מסתפקים בתיאור תולדות החרם התרבותי על ישראל.

גיא בסר ושי מור יוסף, מפיקי המופע של בון ג'ובי בישראל, מסרו בתגובה כי הם "ציפו ללחצים מסוג זה וכי אין כל חשש, אפילו לא הקטן ביותר, שבון ג'ובי תיכנע ללחצים מסוג זה".

מפדי גרופ, הפקת המופע של גלוריה גיינור, נמסר: "גלוריה גיינור שוחרת שלום, אוהבת ישראל ומצפה בקוצר רוח לקראת הגעתה להופעה בארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully