וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: אנג'לינה ג'ולי יוצאת לחקור את המיניות שלה

6.7.2015 / 11:55

השחקנית והבמאית רכשה את הזכויות לספר המגולל את סיפורה של קטרינה הגדולה, ואת מערכות היחסים הסודיות שקיימה עם בכירי האימפריה הרוסית. לייב בלוגינג תרבותי

16:35 - ההופעה האחרונה באמת של גרייטפול דד

להקת "גרייטפול דד" קיימה אתמול (ראשון) באיצטדיון "Soldier Field" בשיקגו את הופעתה האחרונה מול כ–70 אלף איש. זו היתה ההופעה השלישית ברציפות במסגרת סבב הופעות הפרידה של הלהקה שנוסדה בשנת 1965. מיקי הארט נפרד מהקהל עם המילים האלה: "התחושה שאנחנו חווים עכשיו, זכרו אותה, קחו אותה הביתה ועשו איתה דברים טובים. ניפרד מכם כך: בבקשה, תהיו אדיבים".

16:16 - פיקסיז חשפה שיר חדש

להקת פיקסיז התארחה באולפני מגזין "הרולינג סטון" וביצעה שני שירים, מהם אחד בחשיפה ראשונה שעדיין לא הוקלט באולפן - "Um Chagga Lagga". הסולן בלאק פרנסיס מתאר את השיר כ"מעין סרט דרכים... זהו שיר נהיגת-משאית צרפתי", לדבריו. האזינו לו כאן.

15:43 - יוקו אונו נגד דאע"ש

כאילו שהיא לא היתה מספיק מעייפת עד עכשיו, יוקו אונו החליטה שהיא מוכרחה להביע דעה בנוגע לכינוי "ביטלס" שהודבק לחבורה הטרוריסטים הבריטית בתוך ארגון דאע"ש. הכינוי ניתן ל"ג'ון הג'יהאדיסט" וחבריו על ידי שבויים שהוחזקו בידי הארגון והצליחו לצאת לחופשי.

"חשבתי שזה נעשה ממש בטעם רע", סיפרה אונו בריאיון לעיתון "אובזרבר", "בגלל זה חשוב לי להמשיך לעשות כל שביכולתי כדי למנוע מאנשים שלא מבינים את הדברים היפים בעולמנו, מלהרוס אותו. אני לא אתן להם להרוס את הביטלס".

ליידי גאגא ויוקו אונו מאחורי הקלעים בקונצרט We Are Plastic Ono Band בלוס אנג'לס, 2 אןקטובר 2010. Lester Cohen, GettyImages
מה שתגידי/GettyImages, Lester Cohen

12:49 - אנג'לינה ג'ולי תגלם את דמותה של "הקיסרית הנימפומנית"

אנג'לינה ג'ולי מאיימת כבר די הרבה זמן להשאיר את קריירת המשחק מאחוריה ולעבור אל מאחורי המצלמות (בבקשה לא, הספיק לנו "בלתי שביר"), אבל נראה שבינתיים ההבטחה הזאת רחוקה ממימוש. אחרי שסיכמה על שובה לסרטי ההמשך של "מבוקש" ו"מליפיסנט", במקביל ל"By The Sea" אותו תביים ובו גם תככב לצד בעלה בראד פיט - מתברר שזוכת האוסקר עומדת לככב בסרט גדול נוסף.

על פי דיווח ב"ניו זילנד הראלד", ג'ולי רכשה את הזכויות לעיבוד רב המכר מאת ההיסטוריון היהודי-בריטי סיימון סבאג מונטיפיורי. עלילת הספר מתמקדת בקטרינה הגדולה, הקיסרית האהודה והמוצלחת ביותר בתולדות האימפריה הרוסית, ומי שבזמן שלטונה הביאה עמה את בשורת החופש המיני לנשות רוסיה.

סבאג מונטיפיורי מתאר בספר כיצד הצליחה קטרינה להפוך את גרגורי פוטומקין, מי שהואשם על ידה כקונספירטור ואחראי לרצח בעלה, למאהבה הסודי. זאת במקביל למערכות יחסים נוספות שניהלה עם בכירים נוספים בצבא ובפוליטיקה. בעקבות השמועות הרבות העניקו לה אויביה את הכינוי "נימפומנית".

"אני מאושר שאנג'לינה רוצה לעבד את הספר לסרט, משום שזה הספר הראשון שאי פעם כתבתי והוא בהחלט תוצר של הרבה אהבה. קטרינה ופוטומקין ניהלו את אחד מסיפורי האהבה הגדולים של כל הזמנים, שניהם היו אנשים מבריקים שהעריכו זה את זאת וראו את עצמם כשווי זכויות וחובות מלאים בזוגיות הזו".

אנג'לינה ג'ולי לובשת ורסצ'ה בטקס פרסי בחירת המבקרים, לוס אנג'לס, 145 ינואר 2015. רויטרס
הקיסרית אנג'לינה/רויטרס

12:45 - ג'ימי קימל מספר לאמריקאים שהזיזו את יום העצמאות

אם כבר חגיגות ה-4 ביולי, אז אי אפשר בלי מתיחה דבילית אופיינית של ג'ימי קימל. הפעם יצא מנחה תכנית הלילה של רשת ABC לרחובות כדי לפגוש אמריקאים חוגגים ולבשר להם שיום השופינג, ההמבורגרים והשיזוף בים הוזז לחורף. הם, כצפוי, לא ממש אהבו לשמוע את הבשורות האלה.

12:40 - ג'ון אוליבר מנתח בשטחיות המון דברים

אם, כמונו, גם אתם צופים אדוקים של "Last Week Tonight" עם ג'ון אוליבר, אתם כבר מכירים היטב את המבנה: כמה סקשנים קצרים של חדשות ואז נושא מרכזי שמנותח לעומק במשך 15 דקות. אתמול (ראשון) לא שודרה התוכנית בעקבות יום העצמאות האמריקאי, אבל אוליבר טרח להשאיר למעריצים משהו קטן לעבור איתו את היום: במקום נושא אחד שמנותח במשך רבע שעה, 15 נושאים שמנותחים תוך דקה. זה נפלא כמו שזה נשמע.

12:39 - דיימון אלברן מורד מהבמה על ידי המאבטחים אחרי שסירב לסיים את ההופעה

במהלך פסטיבל רוסקילד בדנמרק בשבת הופיע דיימון אלברן יחד עם הקולקטיב שלו אפריקה אקספרס. החבורה הופיעה במשך חמש שעות, במופע שמלבד להיטים של אלברן משלל הפרויקטים שלו כלל גם חידושים לקלאש ורנדי ניומן, כמו גם אורחים כמו גרהם קוקסון עמיתו מבלר ולורה מבולה.

כאשר הגיעה השעה 4:00 המארגנים ביקשו לסיים את המופע, אולם אלברן העולץ והשתוי סירב והמשיך ללא לאות תוך שהוא מדברן את הקהל לעודד אותו, עד שלמאבטחים לא הייתה ברירה והם פינו אותו מהבמה. צפו בהתרחשות:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully