וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: תפנו מקום להאן סולו הצעיר

8.7.2015 / 9:33

"מלחמת הכוכבים" חושפת את גיבור סרט האנתולוגיה השני שלה וגם את שובו של כוכב גדול נוסף מהעבר. וגם: תמונות איכותיות מ"באטמן נגד סופרמן" והמתחזה של "דרך השלום". לייב בלוגינג תרבותי

17:03 - וונדר וומן ואקווהמן עושים בונדינג

כמעט הספקנו לשכוח לרגע ש"באטמן נגד סופרמן" הוא למעשה באטמן נגד סופרמן נגד אקווהמן נגד לקס לותור, בסיוע וונדר וומן ובהשתתפות הפלאש עם סיכוי להופעה מפתיעה של רובין. בדיוק ברגע הזה הגיעה התמונה הזאת של ג'ייסון מומואה (פעם חאל דרוגו, בקרוב אקווהמן) עם גל גדות.

מומואה נראה מאוד נלהב מהפגישה הזאת כשכתב: "אני לא יכול לחכות לצלם את 'ליגת הצדק' איתך, מאמה". גדות ומומואה צפויים לככב גם בסרטים נפרדים משלהם בהמשך הדרך. וונדר וומן ב-2017 ואקווהמן ב-2018. בינתיים הם מתרכזים בלהיות חמודים.

16:40 - כך הוקלט "Back to Black"

רגע לפני ש"איימי", הסרט הדוקומנטרי על איימי ווינהאוס, מגיע לבתי הקולנוע, זוכים גולשי האינטרנט ליהנות מקטע נוסף מתוכו והפעם: הקלטת הלהיט "Back to Black" ביחד עם מארק רונסון. "תפסתי אותה ברגע קסום והיא פשוט היתה מוכנה לעשות את זה", מספר רונסון ומסביר כי לאור החוויה הזו, לא הבין את הדברים שנאמרו על ווינהאוס ועל בעיותיה.

"איימי" יגיע לבתי הקולנוע בישראל ב-23 ביולי.

16:28 - ג'ים אדקינס בדרך לישראל

ג'ים אדקינס, סולן להקת Jimmy Eat World, יופיע ב-31 באוגוסט בבארבי תל אביב במסגרת סיבוב הופעות אקוסטי ואינטימי. לקראת סוף סיבוב ההופעות האירופאי האחרון של הלהקה, החליט אדקינס להישאר בברלין להופעת סולו שבעקבותיה החליט להמשיך לחקור כיוונים מוזיקליים חדשים מחוץ לתבנית חיי הלהקה הקבועה. במסגרת ההופעה מבצע אדקינס גם מלהיטי הלהקה וגם גרסאות כיסוי בהגשה מיוחדת ללהיטים מוכרים של אמנים אחרים.

מחיר הכרטיסים להופעה יעמוד על 125 ש"ח במסגרת המכירה המוקדמת. לרכישה הקליקו כאן.

15:40 - השיר שמתחזה ל"דרך השלום" הופך ללהיט רשת היסטרי

פאר טסי אולי לא עושה חשבון בלילות, אבל מתישהו הוא יצטרך לסגור חשבון עם הזמר תושב קוסובו, בלרו (Blero). כל זאת בעקבות "Jo Jo", השיר החדש של הזמר, שהפך ללהיט יוטיוב עצום עם יותר מ-1.2 מיליון צפיות בפחות משבועיים.

"Jo Jo" נשמע כמו העתקה מוחלטת של "דרך השלום", הלהיט הגדול ביותר של טסי והמועמד המוביל לתואר שיר השנה בישראל. על השיר חתומים אולפני "WorldStudios", כאשר הלחן המוזיקלי משויך ליוצר המכנה עצמו בשם "Elephant".

14:45 - גרסת הדת' מטאל לגריז שלא ידעתם שאתם צריכים

הוא כבר נטפל בעבר אל מרי פופינס עם "סופרקאליפרג'ליסטיקאקספיאלידושס",
אל ג'ודי גרלנד עם "Somewhere Over The Rainbow", אל בינג קרוסבי ורבים אחרים. כעת אנדי רפהלדט פרסם בעמוד היוטיוב שלו גרסת מטאל ל-"You're The One That I Want" מתוך "גריז", והמחזה של אוליביה ניוטון ג'ון מפיקה מגרונה את הקול האפל הזה, קצת מטריד אבל בעיקר מצחיק.

11:55 - אין גבול לחוצפה: אדם ניסה להטעין את הטלפון שלו על הבמה בברודוויי

אין כנראה שום דבר שיעצור אותנו מלהגיע למצב של ניתוק, ולו זמני, מהעולם. ההוכחה לכך התקבלה ביום חמישי האחרון באחד מתיאטראות בברודוויי שהציג את ההצגה "Hand To God". דקות ספורות לפני תחילת ההופעה, ולתדהמתם של הצופים במקום, החל אחד הצופים לטפס אל הבמה ולנסות לחבר את הטלפון שלו לשקע חשמלי שאיתר בצדה, רק כדי לגלות שמדובר בחלק מהתפאורה.

"זה היה מוזר מאוד", סיפר אחד מהנוכחים במקום ל"גרדיאן" הבריטי, "ישבתי בקומה העליונה וגם משם היה ברור לי שלא מדובר בשקע אמיתי". האיש נעצר במהרה והוצא מהאולם, לא לפני שניסה לברר עם הסדרנים היכן בקרבת מקום יוכל למצוא שקע אמיתי. מארק קודיץ', אחד מכוכבי ההצגה, החליט לצאת בפנייה נרגשת לצופים בטוויטר: "קהל נכבד, אם שקע חשמלי אמיתי אכן מוצב על הבמה, זה לא אומר שאתם יכולים להשתמש בו כדי לטעון את הטלפונים שלכם. רק לידיעה".

11:28 - טיזר ראשון ל"תיקים באפלה"

הריבוט של סדרת המד"ב הפופולרית משנות ה-90 יגיע למסכי הטלוויזיה בינואר 2016, אבל רשת FOX מתחילה לשחק עם המוח שלנו כבר עכשיו. הטיזר הראשון לקראת שובם של מאלדר וסקאלי בנוי בעיקר מחומרים של הסדרה המקורית, אבל בסיומו תוכלו לראות את הגרסה העדכנית של דיוויד דוקובוני וג'יליאן אנדרסון, בעודם חוקרים מבנה אפל.

11:25 - אירוויזיון 2016 ייערך בשטוקהולם

בירת שבדיה נחשפה הבוקר (רביעי) רשמית כמארחת של תחרות השירים הוותיקה בשנה הבאה. האירוויזיון יתקיים בתוך אולם ה-Globe Arena המפואר בעיר. חצאי הגמר יתקיימו בין ה-10 וה-12 במאי והגמר ב-14 במאי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככה זה נראה מבחוץ. ה-Globe Arena בשטוקהולם/מערכת וואלה!, צילום מסך

11:18 - אז מה בסוף? חי או מת?

עוד יום, עוד ריאיון עם כוכבת של "משחקי הכס" ועוד תוספת לבלבול האטומי שבו אנחנו נמצאים כבר תקופה ארוכה. הפעם זאת מייזי וויליאמס (אריה סטארק) שהתראיינה למגזין "People", ונשאלה כמובן לדעתה לגבי גורלו של אחד, ג'ון שלג.

"ראינו אותו נדקר בחזה, המון פעמים. אני חושבת שזה מאוד ברור", השיבה וויליאמס. היא גם הסבירה שלקית הרינגטון לא נעשתה מסיבת פרידה רשמית משום שכמות השחקנים שמאבדים את תפקידם כל כך גדול, עד שאם היו נאלצים להיפרד מכל אחד זה כל מה שהצוות היה עושה על הסט.

10:59 - תכירו את אלקטרה

אחרי שהצליחו להחזיר את "דרדוויל" ממגרש הגרוטאות אליו נזרק בעקבות הזוועה ההיא עם בן אפלק בתחילת שנות האלפיים, ממשיכה מארוול בהכנות לקראת העונה השנייה של הסדרה המוערכת. אנחנו כבר יודעים ש"המעניש" (ג'ו ברנת'ל, "המתים המהלכים") יהפוך להיות הנבל המרכזי בעונה החדשה, ואם זה לא היה מספיק מרגש, עכשיו מתברר שגם אלקטרה תהיה שם.

אלודי יאנג, שהקרדיט המרכזי שלה בקריירה עד כה הוא "ג'י איי ג'ו: סוגרים חשבון", תיכנס לנעליה של "אישה מסתורית מעברו של מאט מרדוק, שדרכיה האקזוטיות והמסוכנות עשויות להיות יותר ממה שהוא יכול להתמודד איתו". כך מגדירה מארוול את האיש והפיגיון, וגם מוסיפה את הפוסטר המגניב שמכריז על הגעתה להלס קיצ'ן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תשכיח את ג'ניפר גארנר? אלודי יאנג/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק תזכורת קטנה שאני פה/מערכת וואלה!, צילום מסך

10:51 - טריילר כן ל"איירון מן"

הסרט שהפך חברה פושטת רגל לאימפריה הכי גדולה בהוליווד, בכיכובו של רוברט דאוני ג'וניור שמתנהג כמו רוברט דאוני ג'וניור ומקבל על זה טונות של כסף. בדרך הוא גם ממציא המון גאדג'טים ופיתוחים טכנולוגיים בתחום הנשק, שתמיד - אבל תמיד - מופנים בסוף כנגדו. מזל ש"איירון מן" קרה, אחרת איך יכולנו למלא כל קיץ עם סרטים שנראים אותו הדבר?

10:37 - מה קורה למי שפורץ לבית כלא נטוש?

סמנתה גרדלה מניו יורק היא מעריצה אדוקה של "כתום זה השחור החדש" מבית נטפליקס. כמה אדוקה? מספיק כדי לאתר את סט הצילומים (הנטוש בימים אלה) של הסדרה בעמק ההאדסון בניו יורק, להביא איתה צילומים של סצנות מהסדרה, ולמצוא את המקום המדויק שבו צולמו. התוצאה היתה הדבר הנפלא שלפניכם, אבל זה ממש לא סוף הסיפור.

יוצרי הסדרה, כך מתברר, לא ממש אהבו את העובדה שסמנתה טיילה לה בחופשיות באתר פרטי ושיגרו אליה מכתב. בין היתר נאמר בו כי על אף שהם אוהבים מאוד את מעריציהם, הם מעריכים פחות את מי שפולש לשטח שמוקף בשלטי "אין כניסה". בסיום נכתב: "אנחנו נעריך מאוד אם תצייתי לשילוט במקום ותימנעי מלהיכנס למתחם בעתיד". כאן זה לא נגמר, כי גם ליוצרים של "כתום זה השחור החדש" יש חוש יצירתי. אל המכתב צורף גם "מכתב" ממחלקת הענישה של ניו יורק, ששולח את הפולשת לבית הסוהר בליצ'פילד בגלל פלישה לשטח פרטי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סמנתה גרסיה בימים שלפני הכלא/מערכת וואלה!, צילום מסך

10:18 - פסטיבל התמר 2015 ייערך בחול המועד סוכות

השנה ה-16 לקיומו של הפסטיבל מקשרת בין מוזיקה ישראלית איכותית ומיטב אתרי הטבע בישראל. הפסטיבל יתקיים במשך חמישה ימים בין 28 בספטמבר ועד ה-2 באוקטובר ויציג שורה של הופעות בארבעה מתחמים מרכזיים: היכל מצדה, פסגת מצדה, קיבוץ עין גדי ונאות הכיכר.

בין היתר צפויים להופיע: הפרויקט של עידן רייכל, "The Angelecy", מוקי, שולי רנד, קורין אלאל ועוד. מחירי כרטיסים, תאריכים ופרטים נוספים ניתן למצוא באתר הפסטיבל.

מוקי. ענבל צח,
גם הוא יהיה שם. מוקי/ענבל צח

10:10 - תמונות איכותיות ראשונות מתוך "באטמן נגד סופרמן"

אוקי הפוסט הקודם היה ארוך, הרבה יותר מדי ארוך. ולכן, כפיצוי, הנה שלל תמונות באיכות גבוהה מתוך "באטמן נגד סופרמן". את רובן כנראה כבר ראיתם בעבר, אבל לא ברמת הפירוט הזו.

באטמן נגד סופרמן. Entertainment Weekly / Clay Enos, אתר רשמי
באטמן נגד סופרמן/אתר רשמי, Entertainment Weekly / Clay Enos
באטמן נגד סופרמן. Entertainment Weekly / Clay Enos, אתר רשמי
באטמן נגד סופרמן/אתר רשמי, Entertainment Weekly / Clay Enos
באטמן נגד סופרמן. Entertainment Weekly / Clay Enos, אתר רשמי
באטמן נגד סופרמן/אתר רשמי, Entertainment Weekly / Clay Enos
באטמן נגד סופרמן. Entertainment Weekly / Clay Enos, אתר רשמי
באטמן נגד סופרמן/אתר רשמי, Entertainment Weekly / Clay Enos
באטמן נגד סופרמן. Entertainment Weekly / Clay Enos, אתר רשמי
באטמן נגד סופרמן/אתר רשמי, Entertainment Weekly / Clay Enos
באטמן נגד סופרמן. Entertainment Weekly / Clay Enos, אתר רשמי
באטמן נגד סופרמן/אתר רשמי, Entertainment Weekly / Clay Enos
באטמן נגד סופרמן. Entertainment Weekly / Clay Enos, אתר רשמי
באטמן נגד סופרמן/אתר רשמי, Entertainment Weekly / Clay Enos

09:37 - האן סולו יהיה הכוכב של סרט הספין אוף השני בסדרת "מלחמת הכוכבים" החדשה

הסיפור הזה של "מלחמת הכוכבים", על שתי הטרילוגיות הקודמות וזו שתבוא עלינו לטובה, מספיק מסובך גם ככה. זה עוד לפני שמתחילים לדבר על סרטי אנתולוגיה עצמאיים והנושאים והגיבורים שלהם,נפתח ברשותכם בקצת סדר.

"מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" שיגיע בדצמבר הקרוב למסכי הקולנוע, יהיה הראשון מבין שלושה סרטים חדשים שמתוכננים לצאת בפער של שנתיים זה מזה עד 2019. בשנים הזוגיות שבתווך לא התכוונו בדיסני להשאיר אותנו באפלה, והחליטו לייצר שני סרטי ספין אוף העומדים בפני עצמם ומתקשרים לנקודות שונות בסיפור הכולל של "מלחמת הכוכבים" מאז ועד היום.

עד כה נחשף שהסרט הראשון מבין שני סרטי האנתולוגיה יהיה "Rogue One", המגולל את סיפורם של המורדים שיוצאים לגנוב את התוכניות ל"כוכב המוות". בקו הזמן הכללי משתלב הסיפור הזה ראשון, כלומר עוד לפני הסרט המקורי מ-1977, שהתחיל כש"כוכב המוות" הוא כבר עובדה קיימת. את הסרט יביים גארת אדוארדס ("גודזילה").

כל ההקדמה הארוכה הזאת מובילה אותנו כעת לסרט העצמאי השני, שהוכרז הלילה (רביעי). במוקד הסרט יעמוד סיפורו של האן סולו הצעיר, לפני שהפך לשכיר החרב האהוב ביותר בעולם. במקור אמור היה הסרט הזה להיות מבוים על ידי ג'וש טרנק ("כרוניקה בזמן אמת"), אלא שהוא התפוטר במהלך החודשים הראשונים של השנה, על רקע אי הסכמות ואכזבה מצד דיסני לגבי המחויבות והרעיונות שהציע. כעת יקחו על עצמם את המשימה פיל לורד וכריס מילר, האנשים שאחראים על סרטים כמו "לגו" ו"רחוב ג'אמפ 21". על פי מקורות בדיסני טרנק לא עבד על אותו סרט, מה שמבסס את הדיווחים על כך שבמקור תכננו שם סרט עצמאי דווקא לדמותו של בובה פאט.

וכדי לסגור את כל ההסבר הארוך הזה הנה תמצות של מה שעומד לקרות בשנים הקרובות:

"מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" - במאי ג'יי ג'יי אברהמס, דצמבר 2015.

"Rogue One" (אנתולוגיה) - במאי גארת אדוארדס, דצמבר 2016.

"מלחמת הכוכבים 8" - במאי ריאן ג'ונסון. מאי 2017.

סרט האן סולו הצעיר (אנתולוגיה) - במאים פיל לורד וכריס מילר, מאי 2018.

"מלחמת הכוכבים 9" - במאי טרם נקבע, 2019

מלחמת הכוכבים – צ'ובאקה. באדיבות yes,
מי יהיה הריסון פורד הצעיר/באדיבות yes

והנה, אנחנו ממש עומדים לסגור את הקטע הכי ארוך בתולדות הבאזז ואיש השלג, אבל זה באמת חשוב. פרט חשוב נוסף שהתגלה אתמול הוא שדארת ויידר - ככל הנראה הנבל הגדול בהיסטוריה של הקולנוע, עומד לשוב להלך על המסך הגדול במהלך "Rogue One". על פי הדיווח ויידר לא יהיה הנבל העיקרי, אלא יותר מי שימשוך בחוטים של נציג הצד האפל של הכוח. ועדיין זה מרגש.

מה שבטוח הוא שהאיש הכי מזוהה עם ויידר, ג'יימס ארל ג'ונס שדיבב את הקול העמוק והמתנשף בטרילוגיה המקורית, לא ישוב לסרט החדש. מה שאומר שדיסני תצטרך למצוא דרך לשמר את הקול באמצעים דיגיטלים, או (האימה) להמציא אותו מחדש.

דארת' ויידר ב"האימפריה מכה שנית". imdb
השואב שוב איתנו/imdb

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully