וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תגידו שלום לכפילה הלא רשמית של חאליסי מ"משחקי הכס"

8.7.2015 / 16:03

ארתמיס פיי לא צפתה ב"משחקי הכס" אבל הדמיון שלה לאמיליה קלארק גרם לה להפוך לסנסציית רשת אמיתית בין לילה. האם תוכלו למצוא את ההבדלים?

צילום מסך

לא קל להיות אם הדרקונים, מנתצת השלשלאות ומלכת שבע הממלכות – אבל מישהי צריכה לעשות את זה. ארתמיס פיי, בעלת בלוג בטאמבלר, הפכה לאחרונה לשלוחה בעולם האמיתי של דאינריז טארגאריין מ"משחקי הכס". למען האמת, ארתמיס בכלל לא שמעה על "משחקי הכס" עד שחברים וגולשים התחילו לספר לה כמה היא מזכירה להם את הדמות הפופולרית. היא החליטה לעשות ניסיון ולצלם סט של תמונות בתלבושת של "אם הדרקונים", כולל דמויות דרקונים מיניאטוריות שצורפו להגברת האפקט – ופרסמה אותם בבלוג.

האינטרנט, כצפוי, התפוצצה. ארתמיס הוצפה בעשרות אלפי תגובות והפכה לסנסציית רשת בין לילה. מאז היא כבר הספיקה לגלות את הסדרה, להתאהב, ולהפוך לאורחת מבוקשת בכנסי קומיקס ופנטזיה, בהם היא מופיעה כדאינריז.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

  • עוד באותו נושא:
  • משחקי הכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully