וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: בונו מקדיש שיר לשמעון פרס בזמן הופעה של U2

8.7.2015 / 15:33

"אנחנו חייבים לך תודה. בגיל 92 כולנו יודעים שאפשר לסמוך עליך", אמר בונו לשמעון פרס מול 20,000 צופים והקדיש לו את השיר "One"

יח"צ - חד פעמי

מחווה מרגשת ציפתה לנשיא לשעבר שמעון פרס בליל אמש (שלישי) בטורונטו, קנדה, כשסולן U2 הקדיש את השיר "One" לנשיא ישראל לשעבר ולקידום השלום במזרח התיכון. פרס, שהגיע לקנדה לכנס של בכירי הכלכלה הקנדית, הופתע כאשר אל מלונו הגיע הזמנה אישית מבונו להיות אורח שלו בהופעה בערב בטורונטו.

פרס צפה בהופעה שכללה את מיטב השירים, כאשר בונו פתח את השיר "One" בהתרגשות ואמר, "יש לי הכבוד לארח הערב את קול ההיגיון והשלום במזרח התיכון, זוכה פרס נובל שמקדיש את חיו לשלום, ולא מוותר על רעיון שתי מדינות לשני עמים - שמעון פרס! אנו חייבים לך תודה ענקית. בגיל 92 אני יכול לומר לך רק דבר אחד: אנחנו יודעים שאנחנו יכולים לסמוך עליך! ביחד כולנו הערב נשיר לכבודך את השיר 'One'". ב-1997, במהלך הופעה של U2 בארץ, הם הקדישו את "One" ליצחק רבין המנוח.

נוסף על כך, במהלך השיר "Pride (In The Name of Love)", בירך בונו את הקהל מישראל ואמר: "בשם האהבה, תנו אהבה לישראל, לפלסטינים ולכל מי שזקוק לאהבה במזרח התיכון!".

לאחר ההופעה נפגשו בונו ופרס מאחורי הקלעים, שם אמר הסולן: "העבודה שלנו קלה - אנחנו שרים על שלום ואתה מממש אותו". פרס הודה לבונו על המחווה וההופעה ואמר: "היה לי ערב מיוחד במינו, אתה קול של תקווה ושלום, אני מברך אותך. ראיתי איך הקהל מלא השראה ממך ואני שמח כי המסר שלך עובר בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully