וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווה פרימל ומיטן חוזרים להופעה בישראל

9.7.2015 / 11:43

לאחר שהכרטיסים להופעתם הקודמת בישראל אזלו כמעט מיד, הפעם יופיעו במשכן לאמנויות הבמה עם מנטרות טיבטיות-הודיות קדומות ותפילה המונית עם הקהל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
יכבשו אתכם ברוגע. דווה פרימל ומיטן/מערכת וואלה, צילום מסך

עם מיליוני אוהדים ברחבי העולם ואלבום חדש שכבש תוך ימים ספורים את המקום הראשון ברשת, חוזרים בני הזוג המוזיקאים דווה פרימל ומיטן למופע בלתי נשכח בישראל. לאחר שהכרטיסים להופעתם האחרונה ב-2014 באמפי שוני אזלו כמעט מיד, הפעם יופיעו השניים במשכן לאמנויות הבמה עם מנטרות טיבטיות-הודיות קדומות ותפילה המונית בשיתוף הקהל.

בחודשים האחרונים יצא האלבום "Songs for the Sangha" ובמהרה התייצב במקום הראשון במצעד המכירות של האייטיונס העולמי ואמזון. כבר מסוף שנות התשעים זוכים דווה פרימל ומיטן להכרה בינלאומית נרחבת, עם מיליוני צפיות והאזנות לשיריהם ברשת וקהל אדיר שנוהר להופעותיהם בכל רחבי העולם. כעת הם מגיעים בזמן אמת עם האלבום החדש גם לישראל. על ההפקה אמונים קורהה יובל איטח (אושו ישראל) ולאני לוין בשיתוף פעולה עם קבוצת זאפה.

יצירתם זכתה להוקרה מצד אישים בולטים ומגוונים: אקהרט טול, סופר רבי המכר, מכנה את המוזיקה שלהם "קסם טהור". השחקנית והזמרת שר אומרת שאלבומה של דווה, "The Essence" הוא האהוב עליה לתרגול יוגה. אנתוני רובינס, גורו המוטיבציה, מתאר את המוזיקה שלהם כ"רבת עוצמה ורגש". מספרים כי אפילו הדלאי לאמה נוהג להקשיב למוזיקה שלהם בזמנו החופשי. אל דווה פרמל ומיטן מצטרף בסיבוב הופעות זה אמן חליל הבנסורי מנפאל, מאנוס.

המופע יתקיים במשכן לאמנויות הבמה בבית האופרה ב-25 באוקטובר 2015 בשעה 20:00. מחירי כרטיסים ינועו בין 150 ש"ח במכירה מוקדמת ל-250 ש"ח במחיר המלא. כרטיסים ניתן לרכוש בטלפון *9080 (זאפה גרופ) או באתר הבית של הזאפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully