וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

14 חודשי מאסר לישראלי שהפיץ את שיריה של מדונה

9.7.2015 / 16:08

לאחר שחתם על עסקת טיעון במסגרתה הודה בפגיעה בפרטיות והפרת זכויות יוצרים, נשלח עדי לדרמן למאסר. בנוסף נגזרו עליו קנס של 15 אלף שקל

פליט "כוכב נולד" חשוד שפרץ למחשב של מדונה והדליף את אלבומה. אבי כהן
לדרמן מובא להארכת מעצר במהלך חודש ינואר האחרון/אבי כהן

עדי לדרמן, הישראלי שהורשע בפריצה למחשביהם של מקורבי מדונה וזמרים בינלאומיים נוספים, נשלח היום (חמישי) ל-14 חודשי מאסר לאחר שחתם על עסקת טיעון בבית משפט השלום בתל אביב. בנוסף, הטיל השופט צחי עוזיאל קנס בסך 15 אלף שקל על לדרמן והורה להשמיד את כל חומרי המחשב שנלקחו ממנו.

כזכור, בחודש ינואר האחרון נחשף כי לדרמן (39), תושב תל אביב, גנב את הקבצים שהכילו אלבומה של מדונה "Rebel Heart" והפיץ אותם ברשת. לאחר חקירה בינלאומית סמויה שניהלה יחידת הסייבר של המשטרה, אותר לדרמן ונעצר.

לדרמן הודה, במסגרת הסדר הטיעון כי חדר למחשבים שלא כדין, פגע בפרטיות והפר זכות יוצרים. בגזר הדין נקבע, כי "הקלות בביצוע עבירות מהסוג הנידון ע"י מי שניחן בכישורים בתחום, כדוגמת הנאשם, והקושי לחשוף את העבירות ואת העבריין, מחייבים תגובה עונשית הולמת בעלת מסר מרתיע ובלתי מתפשר". את מדונה ייצג עורך הדין תמיר אפורי, שותף בכיר במשרד גילת, ברקת ושות' מקבוצת ריינהולד כהן.

בין השיקולים שהובילו לחתימה על הסדר הטיעון נמנים נסיבות רפואיות אישיות של הנאשם; הרצון להימנע מהרחבת מעגל הנחשפים למידע פרטי שנלקח ממחשבי קרובנות הפריצה, וכן קשיים ראייתיים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully