וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חוק איה כורם" עבר את ועדת השרים לחקיקה

12.7.2015 / 14:25

החוק להגנה על זכויות אמנים במוזיקה ("חוק איה כורם"), עבר היום בועדת השרים לחקיקה. הוא חוזר לדיון בועדת חינוך לקראת קריאה שניה ושלישית. החוק נועד למנוע חוזים דרקוניים של מוזיקאים

דיון ועדת החינוך חוק זכויות יוצרים. נועם מושקוביץ
איה כורם וג'ולייטה בעת הדיון בחוק להגנה על זכויות אמנים במוזיקה בועדת החינוך בכנסת הקודמת/נועם מושקוביץ

החוק להגנה על זכויות אמנים במוזיקה, המכונה בתקשורת כ"חוק איה כורם", עבר היום בועדת השרים לחקיקה. זאת לאחר ששרת התרבות והספורט מירי רגב תמכה בו. כעת החוק חוזר לדיון בועדת חינוך לקראת קריאה שניה ושלישית. החוק נועד למנוע חוזים דרקוניים אליהם נכבלים לעתים מוזיקאים.

"החוק הזה עבר היום את ועדת השרים לחקיקה אך ורק בזכות שרת התרבות מירי רגב", אומרת איה כורם לוואלה תרבות. "רגב תמכה בחוק הזה מיומו הראשון, היא היתה החותמת הראשונה כשהיתה חברת כנסת וכעת היא תומכת בו כשרת התרבות. לאחר שהחוק הזה עבר בקריאה הראשונה בכנסת הקודמת, היום החוק עלה שוב בוועדת השרים לחקיקה, כדי לקבל מה שנקרא 'דין רציפות'. מכיוון שעבר, החוק חוזר לוועדת חינוך לקריאה שניה ושלישית, וזה בעצם חוסך חצי מהעבודה, ולא היינו צריכים להתחיל שוב מאפס. החוק עכשיו קיבל רוב בקואלציה, וזה דבר די מדהים. יש עוד הרבה עבודה בועדת החינוך, אבל כשאתה יודע שהממשלה איתך אז הדברים נראים אחרת".

בנוסף, היום אושר בישיבת הממשלה מינויו של עו"ד יוסי שרעבי לתפקיד מנכ"ל משרד התרבות והספורט. זאת לאחר שוועדת המינויים של נציב שירות המדינה אישרה את בקשת השרה רגב והמליצה למנות את שרעבי לתפקיד. שרעבי צפוי להיכנס לתפקידו באופן מידי. "אני מאמינה שניסיונו ויכולותיו של עו"ד שרעבי יסייעו ויקדמו את התרבות והספורט בישראל, באופן שינגישם לכלל האוכלוסיות והמגזרים", מסרה השרה רגב.

  • עוד באותו נושא:
  • איה כורם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully