וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההדלפה: צפו בטריילר איכותי ראשון ל"יחידת המתאבדים"

14.7.2015 / 6:19

סרט הגיבורים החדש נחשף לעולם אחרי שהחומרים המקוריים דלפו לרשת. הטריילר האפל והמסקרן שם במרכז את דמותה של הארלי קווין ויחסיה עם הג'וקר

יח"צ - חד פעמי

יומיים אחר שהוקרן בקומיק-קון ודלף לרשת, החליטו באולפני וורנר לשחרר את הגרסה האיכותית הרשמית לטריילר של "יחידת המתאבדים" שהוצג בכנס בסאן דייגו. הטריילר עורר עניין רב בכנס וזכה להתלהבות גדולה מצד המעריצים שנכחו באירוע.

"יחידת המתאבדים" מבוסס על קומיקס אפל בכיכובם של כמה מהנבלים הגדולים בעולם של DC קומיקס. ממשלת ארה"ב מחליטה לייצר יחידת קומנדו סודית ומיוחדת המורכבת מאסיריה המסוכנים ביותר, ולהציב אותה בפני משימות קטלניות במיוחד. בתמורה מציעים להם הרשויות את האפשרות לחנינה.

בהתאם לרצון של אולפני וורנר לבנות עולם קומיקס מורחב שיתחיל עם "באטמן נגד סופרמן", גם "יחידת המתאבדים" תכלול כמה וכמה סיפורי רקע שיובילו להמשך הדרך. המרכזי שבהם, כך נראה, הוא הקשר בין הארלי קווין (מרגו רובי) לג'וקר (ג'ארד לטו). בנוסף, גם באטמן (בן אפלק) יופיע בסרט וינסה לעצור את יריביו המרים.

בנוסף לרובי ולטו יככבו בסרט גם וויל סמית' (דדשוט), ג'יי קורטני (קפטן בומרנג), קארה דלווין (מכשפת), ג'ואל קינרמן (ריק פלאג), אדוואלה אקינואיה-אגבאג'ה (קילר קרוק) והמועמדת לאוסקר ויולה דיויס כמנהלת היחידה, אמנדה ווקר. הסרט צפוי להגיע לאקרנים באוגוסט 2016.

יחידת המתאבדים. GettyImages
ויולה דיוויס, מרגו רובי וויל סמית' במהלך הפאנל בקומיק-קון/GettyImages

כזכור, רק אתמול (שני) הוציאו אולפני וורנר הודעה לתקשורת לפיה החומרים שהוקרנו בקומיק-קון לא ישוחררו לציבור הרחב. זמן קצר לאחר שהטריילר אכן שוחרר בסופו של דבר, פרסמו האולפנים הודעה נוספת.

"הצוותים שלנו עבדו ללא הפסקה במשך 48 השעות האחרונות כדי לנסות ולהכיל את החומרים שדלפו לרשת. לא הצלחנו להשיג את המטרה הזאת. החלטנו לשחרר את החומרים שדלפו באופן לא חוקי, בגרסה האיכותית, באופן שבו הם נוצרו במקור.

זאת לא היתה הכוונה שלנו להציג את הטריילר הזה, שנוצר למען הנאת המעריצים בקומיק-קון בלבד. עם זאת, לא יכולנו להרשות את העובדה שהסרט ייוצג באיכות גרועה כל כך, על ידי חומרים שהושגו באופן פיראטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully