וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בקליפ ל"תם" של תמר אייזנמן ורונה קינן

15.7.2015 / 8:03

"תם" הוא השיר החדש מתוך "לימבו" אלבומה של תמר אייזנמן. גולשי וואלה תרבות מוזמנים לצפות בקליפ כעת. צפייה נעימה

בימוי: אייל דורי ויוני לוי, ארט דיירקטור: יוני לוי, צילום ועריכה: אייל דורי, איפור: מלי הולנדר

תמר אייזנמן ורונה קינן משחררות את הקליפ ל"תם", השיר הראשון מתוך "לימבו", אלבומה החדש של אייזנמן שיכלול לראשונה שירים בעברית שאייזנמן כתבה, הלחינה והפיקה.

תמר אייזנמן מספרת: "'תם' הוא מחווה ניאו-בלוזית נשית וישראלית ל-'The Thrill Is Gone' של בי.בי קינג. השיר מתאר מסע פרידה בלתי נמנעת בין שתי אהובות בלילה של וידוי כי הריגוש כבר לא כאן ופרק חדש התחיל. השירים באלבום היו המשך ישיר לעשייה השוטפת שלי באנגלית. הדגשים המוזיקליים והתכניים המשיכו להזדכך לסיפור אישי. הלימבו האישי והקולקטיבי שהרגשתי שאני בתוכו בפרט וכחלק מהחברה הישראלית, היו מוטיב חוזר בכל האלבומים שלי. השיר 'תם' מסמל עבורי לא רק שלב הרבה יותר חשוף ביצירה שלי אלא גם התמודדות אמיתית עם אלמנטים של פרידה. רונה ואני מאד התקרבנו בשנים האחרונות. יש בינינו קשר חברי ומוזיקלי עמוק ומיוחד. אנחנו יוצרות שונות, בגישה ובסגנון המוזיקלי, ועדיין רונה היא השראה גדולה בשבילי בכתיבה וביצירה. כל דיאלוג איתה הוא מעניין ומאתגר, על אף השוני מצאנו הרבה במשותף. אני מאמינה שההבדלים בינינו גם מושכים אותנו אחת אל השנייה. ערב אחד, השמעתי לרונה את 'תם' והתלבטתי איתה לגבי כמה דברים, היא הציעה לשיר איתי ולתת זווית יותר רומנטית, נשית ואני מיד הסכמתי לנסות. זה לא היה מתוכנן... חיברתי מיקרופון ורונה הקליטה את הטייק שירה. החיבור וההזדהות היו מידיים ורונה השלימה פרק בסיפור של 'תם'. סגרה את המעגל בשיר שהתגלה כעוצמתי בגרסת הדואט. אני לא אשכח את הרגע הזה בחיים".

רונה קינן אומרת: "כששמעתי את 'תם' אצל תמר בבית, באחת מהארוחות המשותפות המקסימות שלנו שכבר הפכו למסורת, הרגשתי מה שמרגישים כששומעים שיר ממש טוב בפעם הראשונה - מיד רציתי לשיר איתה. לשמחתי היא הסכימה, וכך יצא שאחרי לא מעט שנים של שיתופי פעולה מוזיקליים וחברות קרובה ויקרה, יש לנו סופסוף גם דואט!"

מופע השקה:

22 באוגוסט, בארבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully