וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופע החמידות: 2.1 שניות של אושר

16.7.2015 / 18:36

חגיגות בכל הארץ לכבוד הופעתה המרהיבה של גל גדות בטריילר של "באטמן נגד סופרמן", השיר של מירי רגב תופס תאוצה וההיסטוריה של הכלבה החדשה של ביבי נחשפת: מופע החמידות מסכם עוד שבוע. מסך

טקס הוקרה לכבוד ההופעה של גל גדות בטריילר ל"באטמן נגד סופרמן"

חברים, לא האמנו שהיום הזה יגיע, אבל הוא כאן: גל גדות הישראלית הופיעה בטריילר ללהיט ההוליוודי במשך 2.1 שניות במצטבר, והבלוגרים קבעו שהיא נראית, שימו לב, סבבה. מדינת ישראל שוב זוקפת ראש בגאווה, דמעות אושר חונקות את גרוננו, אדמתנו הקדושה עטופה כבוד ותהילה לעד כשלבבנו היהודי מתיז קלחי גבורה זוהרים לשמי הנצח האינסופיים של ההיסטוריה! סוף סוף, אחרי אלפיים שנות גלות ושישים שנות עצמאות, יש הצדקה לקיומנו כעם וכאומה ריבונית בארצה. מרגע שהגיחה גדות מחשכת הטריילר, לראשה נזר כסוף ובפרקי זרועותיה אש לוהבת, נעצרו כל הלבבות והתכווצו כל הנשימות, ואזי ידענו בלבנו כי נפתח פרק חדש בתולדות עמנו, ובו הנשים היהודיות אשר בציון אינן מהססות להבליח ככוכב נגה רושף על מסכי הטריילרים של סרטי קומיקס עונתיים. כה לחי!

הבה נצפה רבותיי במספר תמונות מאותו רגע נשגב:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

והנה עוד תמונה:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ועוד תמונה:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ואיך אפשר לשכוח את הרגע הזה:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ונסיים בשירת התקווה:

וכעת נקרין מצגת חינוכית על -

איורים למדור מופע החמידות של רחלי רוטנר 7. רחלי רוטנר
איורים למדור מופע החמידות של רחלי רוטנר 7/רחלי רוטנר

ועכשיו - הצדעה חגיגית לרכש החדש של נתניהו

שישו ושמחו ביצ'ז, קאיה איז אין דה האוס. השבוע ביבי החליט לעשות מעשה אובמה ולאסוף לביתו כלבת מחמד עמה יוכל להשתובב בפוטוגניות על מדשאת המעון ולהראות כמה הוא נגיש וחינני, מה שגרם לכל ליצני הרשת להתפגר מהיפרוונטילציה לנוכח כמות בדיחות "הכלבה של ביבי" שהם יכולים לטרחן לנו מעכשיו. שיהיה, אני תמיד בעד תוספת חיות לעלילה וכשמדובר במשפחת נתניהו, תמיד יש מקום לעוד דמות מבדחת.

ביבי לא ממש טרח להכיר לנו את קאיה עצמה, אבל זה רק משום שהוא מצטנע. כראוי לחיית המחמד של מנהיגנו, קאיה אוחזת ברקורד מרשים, הרי לא ציפיתם שנתניהו יגדל סתם איזה פודל אהבל שמקיא כפתורים ברחוב. קאיה, שילוב של כלב רועים וטיגריס חלל, היא נצר ישיר לשושלת הרמב"ם. היא נולדה בשנת 1921 במשכנות שאננים בירושלים, נלחמה בגבורה במלחמת העצמאות והובילה את מבצע נחשון. במקביל פרסמה ספרים רבים ובהם פירושים מאוחרים לאגדות תלמודיות וחיבורים על ראשית ימיה של העיר העתיקה.

איורים למדור מופע החמידות של רחלי רוטנר 8. רחלי רוטנר
מימין לשמאל: קאיה במלחמת ששת הימים, קאיה בחדר עבודתה שוקדת על כתב ידה/רחלי רוטנר

קאיה לחמה בעוז במלחמת ששת הימים ואף זכתה בעיטור גבורה על פועלה, והייתה בין לוחמי יחידה 55 ששחררו את הכותל המערבי. בשנים שלאחר מכן, עסקה קאיה בעיקר במתן הרצאות על ימי המלחמה ובגיוס כספים לקק"ל.

איורים למדור מופע החמידות של רחלי רוטנר 8. רחלי רוטנר
קאיה פורצת לכותל/רחלי רוטנר

תרומתה של קאיה לתרבות הישראלית לא נופלת מתרומתה הבטחונית. בשנת 86' נבחרה קאיה לייצג את ישראל בתחרות האירוויזיון, כשביצעה יחד עם מוטי גלעדי את הדואט "כלבלבי התקווה" שהגיע למקום החמישי. בשנות התשעים הפיקה תכנית אירוח ומגזין תרבות לערוץ הראשון והוציאה לאור אנתולוגיית סיפורים קצרים אורבניים בשם "ייאוש ואספרסו". בשנות ה-2000 נעלמה קאיה מהנוף הישראלי לאחר שעקרה לבלגיה לעסקי נדל"ן, ולאחרונה שבה ארצה והיא משמשת בתפקיד כלבת המחמד של ראש הממשלה, ומנפקת עבורו צילומי אינסטגרם מעוררי סימפתיה. אנו מאחלים לה שתעשה חיל בתפקידה החדש, לפחות כפי שעשתה בתפקידיה הקודמים, ושתמשיך בדרכה מעוררת ההשראה גם כשהיא משחקת פריזבי עם אבנר. יישר כוחך יקירה!

איורים למדור מופע החמידות של רחלי רוטנר 8. רחלי רוטנר
קאיה ומוטי גלעדי מייצגים את ישראל באירוויזיון/רחלי רוטנר

ונסיים בקטע מוזיקלי - השיר החדש על מירי רגב

כולנו מחינו דמעה השבוע לשמע שיר ההלל של סיון גור, רון שלום ואלי זולטא על השרה מירי רגב (ראו סרטון בהמשך). אני בכל אופן מחיתי ואף התעטשתי. סוף סוף מישהו מעז לומר את האמת, שרגב הופיעה בחיינו "כמו חלום" וש"מהשכונה לגדולה היא צמחה" ו"מול אויבי ישראל לא תשתוק" ועוד משפטים שהנשוא שלהם מופיע בסוף כי שירה ככה כותבים. איך לא חשבנו על זה עד עכשיו, לחבר המנוני תהילה לפוליטיקאים החביבים עלינו ולהלביש אותם על שירים קיימים? אפתח במלאכה תיכף ומיד.

שיר לדרעי / במנגינת "הפרח בגני"
"ביום אביב בהיר וצח מהכלא הוא יצא
וכבר מאז החליט להיות מנהיג ושר פצצה
הוא התפטר ואז חזר, ריגש את כל העם,
הראה לכל האשכנטוזים מה זה איש מושלם!"

שיר לזועבי / במנגינת "איזה בלגן"
"וביום שבת, יחד עם משט
היא הגיעה במרמרה עד לעזה כמעט
איזה בלגן היה, איזו תקרית אלימה,
ועכשיו היא בממשלה, איזו בחורה חמה!"

שיר לגלאון / במנגינת "שושנה"
"זהבה זהבה זהבה
תמיד מגיבה באיפוק
תומכת בחרם על יש"ע
קוראת לשרון גל דפוק"

שיר לחזן / במנגינת "שלח לי מלאך"
"שלח לי זונה, לא שמנה, בארבע מאות שקלים, צ'ייסרים,
תמסור עדות פיקטיבית ל'שוברים שתיקה' ווהו ווהוו ווהוו
ולפעמים רוקד ערום עם כפכפים
ולפעמים חבר בוועדת כספים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully