וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגב מצטרפת לקרב על התקציב: "יצטרכו לקצץ בתקציבים של משרדים אחרים"

15.7.2015 / 12:27

שרת התרבות והספורט נשאה דברים בטקס חילופי מנכ"לים שנערך בירושלים. "אני מבינה את המשמעות של תקציב ביטחון ותקציב אזרחי. אבל התקציב הקרוב יהיה תקציב בו נצטרך לקצץ ולהילחם למען תקציב אזרחי גדול יותר"

שרת התרבות והספורט מירי רגב עם יוסי שרעבי ואורלי פרומן. משרד התרבות,
רגב עם פרומן ושרעבי/משרד התרבות

שרת התרבות והספורט מירי רגב מצטרפת לקרב על תקציב המדינה וטענה כי יצטרכו לקצץ בתקציבים של משרדים אחרים על מנת להגדיל את התקציב של משרד התרבות והספורט. דבריה של רגב נאמרו בטקס חילופי המנכ"לים שנערך הבוקר (רביעי) במשרד התרבות והספורט בירושלים. המנכ"ל הנכנס, יוסי שרעבי, שמונה על ידי רגב החליף את מנכ"לית המשרד היוצאת אורלי פרומן המסיימת 37 שנים בשירות הציבורי.

"ראוי שתישאל השאלה של חופש הביטוי מול חופש המימון. חופש המימון הוא דירקטיבה של הממשלה להמריץ ולקדם אזורים ומיגזרים מסויימים. זוהי חובתנו כממשלה נבחרת. תרבות וספורט הם כלים המאפשרים להוביל שינוי חברתי. הניסיון של שרעבי בעיריית ירושלים והיכולות שלו עומדים לו לזכות וישרתו אותו. אנו פועלים למען האזרחים ובשביל האזרחים ולא למען מוסד זה או אחר. תקציב התרבות והספורט כיום הוא פירורים. אני באה מתוך המערכת הביטחונית. אני מבינה את המשמעות של תקציב ביטחון ותקציב אזרחי אבל התקציב הקרוב יהיה תקציב בו נצטרך לקצץ. ולהילחם למען תקציב אזרחי גדול יותר. תקציב התרבות והספורט הוא כלי חברתי שאינו נופל מכל כלי חברתי אחר ומכל תקציב חברתי של משרד כזה או אחר. צריך להוסיף תקציב לפריפריה ולמגזר הלא יהודי אבל אם לא יהיו כספים לא תהיה דרך אחרת ויצטרכו לקחת מהם. הנגשת התרבות לא אומרת להביא הצגות מהמרכז לפריפרייה אלא לתקצב באופן שווה", אמרה רגב.

seperator

יוסי שרעבי, מנכ"ל משרד התרבות והספורט הנכנס, אמר בטקס: "אני רוצה להודות לשרה, ח"כ מירי רגב, על ההזדמנות שנתת לי לעסוק בתחומים היקרים לליבי בהם עסקתי עד כה ובהם אני בטוח שניתן לעשות הרבה, להשפיע ולשנות. תרבות וספורט הם מנוע וזרז לתהליכים חברתיים. עשינו את זה בירושלים ואני מאמין שנצליח לעשות את זה בכל הארץ. עכשיו זה הזמן למעשים ולא לדיבורים".

אורלי פרומן, מנכ"לית משרד התרבות והספורט היוצאת, אמרה: "בימים אלו אני חותמת פרק של פעילות בשירות הציבור. בשש השנים האחרונות זכיתי להוביל עולמות מופלאים כמנכ"לית המשרד. מגוון התפקידים שמילאתי הביאו לידי ביטוי את מחוייבותי לחברה ואת תחושת השליחות בהובלת משימות לאומיות. אני מאמינה כי התרבות והספורט הם מעצבים מרכזיים של החברה. הם צובעים חיינו ביצירתיות ובשאיפה למצוינות. הצלחנו להעצים את פיתוח פעילויות התרבות הספורט והמורשת בכל חלקי הארץ ולכל חלקי הארץ. זה ביטוי משמעותי להישגינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully