וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצתה להכניס תינוק לקולנוע ונאלצה לשלם עבור כרטיס; הרשת בתגובה: "כל גיל חייב בכרטיס"

15.7.2015 / 14:11

תושבת פרדס חנה הגיעה עם בנה בן חמשת השבועות לבית הקולנוע יס פלאנט בחיפה ונדהמה לגלות כי עליה לרכוש עבורו כרטיס במחיר מלא. "לא כל תינוק צפוי לבכות ולהפריע, אך יש גם כאלה שכן", הגיב נציג הרשת בפייסבוק

תינוקות צופים בסרט בקולנוע. ShutterStock
תינוקות צופים בסרט בקולנוע/ShutterStock

קאיה קרנברג, תושבת פרדס חנה, רצתה ליהנות מצפייה בסרט בבית הקולנוע יס פלאנט בחיפה אולם כשהגיעה לקופות עם בנה בן חמשת השבועות, גילתה כי עליה לשלם על כרטיס מלא עבורו. מתוסכלת מהמצב, שוחחה קרנברג עם מנהל הסניף שהסביר לה, לדבריה, כי מדובר במדיניות רשתית. כשחזרה לביתה חלקה קרנברג עם חבריה בפייסבוק את פרטי התקרית ובדיון בתגובות השתתף גם נציג הפייסבוק של רשת יס פלאנט. יש לציין כי זוהי אינה הפעם הראשונה בה סוגיית רכישת כרטיס עבור תינוקות ברשת יס פלאנט עולה לדיון. רשתות קולנוע נוספות כמו רב-חן גם גבו תשלום עבור תינוקות.

זו תגובת יס פלאנט כפי שהופיעה בדיון בתגובות בפייסבוק:

"שלום קאיה, ברשת יס פלאנט קיים נוהל המחייב תשלום עבור כל גיל מזה שנים רבות. למזמינים באמצעות אתר האינטרנט מופיעה הודעה על כך בטופס ההזמנה ולמזמינים בקופה מוצג שלט שעליו כתוב "כל גיל חייב בכרטיס", כך שלקהל יש הזדמנות להיוודע להוראה זו טרם רכישת הכרטיס. השיקול העומד אחר ההנחיה לגבות מחיר מלא בכל גיל גובש בשל רצוננו המלא להעניק לקהל לקוחותינו את השרות הטוב ביותר, ובנוסף להשקעת מאמצים ואמצעים רבים להשגת מטרה זו, מדיניות החברה היא לחייב כל ילד בכל גיל ברכישת כרטיס כניסה לכל סוגי הסרטים. מתוקף החוק, אין ביכולתנו להגביל את כניסתם של תינוקות לבית הקולנוע ולא כל תינוק צפוי לבכות ולהפריע, אך יש גם כאלה שכן. ניסיון העבר מלמד כי נגרמות הרבה הפרעות על ידי תינוקות והוריהם. לא כל ההורים מוכנים לצאת עם התינוק מהאולם באופן מיידי במקרה של הפרעה (רבים מנסים להרגיע את הילד ורק לאחר שמאמצים אלה לא צלחו לצאת מהאולם). דבר זה מעורר כעס רב בקרב הקהל היושב באולם וגורע מהנאת מרבית הצופים.
אנו כרשת מחויבים לקבוע כלל, נוהל, שיחול על כולם, למרות שאין ספק כי ישנם הורים, שמודעים להפרעה שעשויה להיווצר ומונעים אותה (גם באם הדבר כרוך בהפסד חלק ניכר מהסרט). להבנתנו, חובתנו לדאוג לרוב המכריע של הקהל המבקר בבתי הקולנוע אשר זכאי לתנאי צפייה נוחים ביותר. מאחר שכמות התינוקות המובאים לקולנוע הינה קטנה ביותר, ומאחר ואין באפשרותנו לאסור את כניסתם בחרנו בדרך זו באמצעותה, אין אנו מעודדים ביקור תינוקות בבתי הקולנוע שלנו וזאת, כאמור, מתוך כוונה לדאוג לחלק הגדול יותר של קהל הצופים בבתי הקולנוע. בנוסף לאמור לעיל, ברצוננו לציין כי עבור כל תינוק אשר נרכש בעבורו כרטיס, אנו משריינים כסא כך שאין כאן כוונת רווח "נסתרת", וכל הנעשה הוא מתוך כוונה כנה ודאגה לכלל הצופים", כתב הנציג.

על התינוק הקטן הזה בן ה-5 שבועות נאלצתי לשלם אתמול מחיר של כרטיס מלא ב"יס פלנט" חיפה...כאילו דא?שוחחתי עם מנהל הסניף שא...

Posted by Kaya Kernberg on Monday, 13 July 2015

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully