וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 55: הפריצה לטלפון של דוגמנית בגדי הים הסתיימה בהפתעה

16.7.2015 / 0:20

שרלוט מקיני נפלה גם היא קורבן לתופעת הפריצות לתמונות פרטיות של סלבס, אלא שאז צצה אישה מסתורית נוספת... ופיצה. ובנוסף: הריחות האהובים על ג'ניפר אניסטון ומה קרה לכוכבת "הצלצול הגואל"? חדשות הטראש של השבוע

שנות הקולג': מה קורה עם כוכבת "הצלצול הגואל"?

אחרי אינספור אייטמי "איפה הם היום", ששיאם באיחוד מתוקשר מדי אצל ג'ימי פאלון, קשה למצוא פיסת מידע מפתיעה על אחד מצוות השחקנים של "הצלצול הגואל". לעזאזל, אפילו למעצרים התכופים של סקריץ' כבר התרגלנו. אבל אז הגיעה לארק וורהיס, שגילמה את הפשאניסטה ליסה טרטל, והזכירה לנו שהיא בכלל לא היתה אצל פאלון, אז מה באמת קורה איתה?

באפריל האחרון התחתנה וורהיס עם בחור בשם ג'ימי יוג'ין גרין, ומאז אמא שלה, טרישה, לא מפסיקה לטעון שגרין הוא חבר כנופיה לשעבר שמנצל את בתה המעורערת נפשית. וורהיס, מסתבר, הספיקה לעבור גירושים קשים שהותירו אותה בדיכאון קליני, מה שעוזר להסביר את חששותיה של האם. בניסיון להוכיח שהכל בסדר, התראיין הזוג הצעיר בתוכנית Entertainment Tonight, ושם הם דווקא נראו הכל חוץ מבסדר. "תמיד הייתי בריאה בנפשי, אני יציבה במאת האחוזים", מלמלה שם וורהיס והוסיפה "אנחנו ביחד מבחירה ומכל הסיבות הנכונות". גם גרין עצמו התערב והבהיר "זו לא מזימה או שיטה להוציא כסף". הרי אין דבר שצועק "מזימה" יותר ממישהו שאומר "זו לא מזימה". ברחי, לארק. ברחי כל עוד נפשך בך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יציבה במאה אחוזים/מערכת וואלה!, צילום מסך

פיצה בעירום: הפריצה ההזויה לאינסטגרם של שרלוט מקיני

למרות שלא ברור למה ממהרים להחליף אותה, לקייט אפטון כבר סומנה יורשת: הדוגמנית שרלוט מקיני. כמו נשים רבות לפניה, נאלצה מקיני לעבור את טקס החניכה המשפיל בו פורצים לך לאינסטגרם ומפרסמים תמונות בהן הביגוד אופציונלי עד לא קיים. לא עברה חצי שעה והתמונות נמחקו מהחשבון, מקיני העלתה הבהרה והסדר הושב על כנו. כמעט. בכל זאת האקרים לא מתים, הם רק מתחלפים בכל מיני קריפים שמפיצים אחר כך את צילומי המסך בלי לחשוב הרבה. מלבד תמונות של מקיני מצאו הפורצים גם תמונה של אישה עירומה אוכלת פיצה, והעלו גם כמה שאלות: מי היא אותה אישה? מה היא עושה באינסטגרם של "קייט אפטון הבאה"? ואילו תוספות יש לה שם בפיצה? נראה שילוב מעניין דווקא.

שרלוט מקיני. אינסטגרם, צילום מסך
תורידי את הידיים מהפיצה/צילום מסך, אינסטגרם

לוע הארי: דברה מסינג מגלה שג'רמי פיבן מנשק נורא

את תהילת הנצח שלו קיבל השחקן ג'רמי פיבן בזכות דמותו של סוכן העל ארי גולד ב"הפמליה", אבל נראה שהמוניטין שלו כדוש רציני היה שם כבר הרבה לפני. השבוע תרמה לכך דברה מסינג, כשהעלתה זיכרונות מימי "וויל וגרייס" העליזים (הבנתם?) בתוכנית האירוח "מה שקורה בשידור חי". כשנשאלה מי מהכוכבים שהתארחו בסיטקום ההוא הכי אהבה, נקבה בשמותיהם של בובי קאנאבלה והארי קוניק ג'וניור, אבל השנוא עליה היה, איך לא, פיבן. "כבר ביום הראשון לחזרות הוא דחף את הלשון שלו במורד הגרון והגיע כמעט עד ללב שלי", תיארה. "וכל פעם מחדש, הוא פשוט חזר על זה". התקרית נשארה איתה שנים אחר כך, ומסינג טוענת שזו הסיבה שלא נהגה לצפות ב"הפמליה". למען האמת, זה לא נשמע נורא כל כך. רובנו נאלצנו לסבול את זה במשך שמונה עונות וסרט.

זיעת אפיים: ריחות שג'ניפר אניסטון אוהבת במיוחד

לג'ניפר אניסטון, אחת השחקניות העסוקות והמצליחות בהוליווד בשני העשורים האחרונים, לא חסרה עבודה. ועם זאת, לצד קריירת המשחק הענפה, היא מקפידה גם להוציא מדי פעם בושם הנושא את שמה. השבוע השיקה את השלישי במספר, ולכבוד המאורע התראיינה למגזין "פיפל", שם סיפרה מה הם הניחוחות האהובים עליה. גם בלי הקלישאות הרגילות של "גשם ראשון" ו"דשא שהרגע כיסחו אותו", קשה לחשוב על רשימה מגוונת יותר. אניסטון הכי אוהבת את הריח בבית של אלן דג'נרס, ריח של כנסיה וריח של זיעת גברים. לצערכם, הבושם החדש שלה, "כמעט בין ערביים", דווקא בניחוח יסמין. חבל, מי מאיתנו לא היה מוציא ממיטב כספו על בושם בריח הבית של אלן דג'נרס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניחוח מגבת חוף/מערכת וואלה!, צילום מסך

המרכיב הסודי: הפרק שחזה את מעלליו של ביל קוסבי

אוי, ביל קוסבי. מתי כבר תיקח אחריות על הדברים שעשית? כל עוד זה לא קורה, האינטרנט ימשיך להציף דברים מהעבר שרק יוסיפו לתדמית האנס המסמם שהתקבעה לגביך. כמו הפרק הזה מהעונה השביעית של "משפחת קוסבי", שמתחיל כמו פרק תמים של ברביקיו משפחתי ודיון בנושא "חשפנית במסיבת רווקים — בעד ונגד", ומסתיים בווידוי על רוטב ברביקיו שגורם לאנשים שטעמו ממנו להימרח אחד על השני. סביר להניח ש"משפחת קוסבי" לא היתה הסדרה היחידה שעשתה שימוש בכלי סיפורי מתוחכם שכזה, אבל אין ספק שהפרק מחזק את הטענות לפיהן כולם ידעו על מנהגו האכזרי של קוסבי, ושתקו.

עד החתונה: מה חשבו לעצמם החתן והכלה שנפגשו רק ביום חתונתם

"נישואין ממבט ראשון" היא תוכנית ריאליטי שכמשתמע משמה, המשתתפים בה מתחתנים מבלי להכיר זה את זה. כאלו הם אמה וג'יימס, שהסכימו להינשא במסגרת התוכנית וגילו לתדהמתם שהם לא אוהבים את מה שמחכה להם מתחת לחופה (באופן מטאפורי כמובן, כי הם התחתנו בכנסיה). מאז הם מתראיינים בלי הפסקה על החוויה העגומה ונשבעים שאם היו נפגשים בפאב לא היו טורחים להחליף אפילו משפט. אבל עלינו קשה לעבוד ואנחנו מניחים שאם זה הזוג בו בחרה ההפקה לקדם את העונה שעלתה השבוע לשידור בבריטניה, כנראה שבסוף הכל מסתדר. לפחות לעת עתה. ואתם עוד העזתם לחשוב שלהתחתן עם אדם זר זה רעיון רע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שנאה ממבט ראשון/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully