וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להקת Sebadoh, של לו בארלו מדינוזאור ג'וניור, מגיעה לישראל

16.7.2015 / 12:00

הלהקה, מחלוצות סגנון הלואו פיי באינדי האמריקאי, לצד להקות כמו פייבמנט וגאיידד ביי ווייסז, תגיע להופעה בישראל באוקטובר הקרוב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Sebadoh/מערכת וואלה!, צילום מסך

Sebadoh נוסדה ב-1986 בווסטפילד מסצ'וסטס על ידי אריק גפני ובסיסט דינוזאור ג'וניור - לו בארלו. הלהקה היא מחלוצות סגנון הלואו פיי באינדי האמריקאי, לצד להקות כמו פייבמנט וגאיידד ביי ווייסז.

למרות שגם בארלו וגם ג'יי מאסקיס כתבו שירים בדינוזאור ג'וניור, רוב החומרים של בארלו נדחקו על ידי מאסקיס והוא הקליט את שיריו בבית במקום. בארלו ואריק גפני הוציאו את הקסטה "Weed Forestin'" ב-1987 תחת השם Sebadoh – מילה שבארלו מלמל לעתים קרובות בהקלטות. זמן קצר לאחר מכן בארלו עזב את דינוזאור ג'וניור, ו-Sebadoh הפכה לפרויקט המרכזי שלו. במסגרתה מצא בארלו פורקן לתסכול ממלחמות השליטה עם מאסקיס.

ב-91 יצא אלבומם "Sebadoh III" בלייבל "Homestead", חודש לפני "Nevermind" של נירוונה שהביא לפריצתן של הרבה מאוד להקות אינדי משנות השמונים. האלבום, שהוקלט במשך שבועיים באולפן ביתי בעלות זעומה של 1300 דולר, נחשב היום לאחד מאבני הפינה של האינדי האמריקאי של שנות ה-90. בעקבותיו חתמה הלהקה בלייבל "Sub Pop" בארה"ב וב"Domino" באנגליה. ב-2007 התאחדה "Sebadoh" לראשונה מזה 14 שנים בהרכב המקורי (גפני, בארלו ולוונסטין) לטור שלווה בהוצאות מחדש של הקלאסיקות שלהם, וב-2013 הלהקה התאחדה בשנית והוציאה את האי פי - "Secret EP" והאלבום "Defend Yourself", שניהם בהפקה עצמית.

Sebadoh תופיע בבארבי ת"א ב-17 באוקטובר, עם מופע פותח של להקת האינדי הוותיקה מלכת הפלקט. על ההפקה אחראית המון ווליום, שבין היתר אחראית על הבאתם של אריאל פינק, מארק קוזלאק ורבים אחרים.

  • עוד באותו נושא:
  • Sebadoh

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully