וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברגע האחרון: סוכלה מזימה לחטוף את אמה ווטסון

20.7.2015 / 11:50

כוכבת "הארי פוטר" היתה המטרה של מזימת חטיפה שתוכננה להתבצע באתר הצילומים של סרטה החדש. נהג מונית שהאזין לשיחה של שני החוטפים חשף אותם והוביל אליהם את הרשויות

אימג'בנק GettyImages

(בוידאו: כך אמה ווטסון השתנתה לאורך השנים)

כל ההכשרה שעברה במשך שבע שנים בהוגוורטס לא הצליחה להכין את אמה ווטסון לסיפור המפחיד הזה שנחשף לראשונה ב"סאן" הבריטי. הבריטית בת ה-25, כוכבת סדרת סרטי "הארי פוטר" ואחת השחקניות העולות בהוליווד, היתה המטרה של מזימת חטיפה על ידי צמד נוכלים שהתחזו לעובדי אולפן.

ווטסון מצטלמת בימים אלה לסרט הלייב-אקשן "היפה והחיה" של אולפני דיסני במחוז סארי בדרום מזרח אנגליה. במהלך השבוע שעבר ביקשו צמד נוכלים לחטוף את השחקנית למזרח אירופה ולדרוש כופר עבור שחרורה. "השניים נסעו במונית של האולפנים ודיברו בשפה זרה, מבלי לדעת שהנהג מבין אותה", סיפר מקור מדיסני לעיתון. לאחר שהנהג מיהר לדווח על המקרה, איתרו הרשויות את השניים בעיירה שפרטון ועצרו אותם. במקביל תוגברה משמעותית האבטחה סביב ווטסון. מאבטח חמוש נמצא 24 שעות סביב הקרוואן הפרטי שלה.

"היפה והחיה" בבימויו של ביל קונדון הוא עיבוד מחודש לסרט האנימציה המצליח של דיסני מ-1991. ווטסון תגלם בו את בל, כשדן סטיבנס ("אחוזת דאונטון) יגלם את החיה. לצד השניים יככבו גם איאן מק'קלן, יואן מק'גרגור, אמה תומפסון וסטנלי טוצ'י. "אני שרה בסרט, אז זה בהחלט משהו בלתי צפוי", סיפרה ווטסון בריאיון ל"טלגרף", "מעולם לא נדרשתי לעשות את זה בשביל תפקיד בעבר. אני חושבת שאנשים יהיו מעוניינים לראות משהו שונה. זה מציב בפני אתגר חדש וזה מפחיד מאוד כשלעצמו". נראה לנו אמה, שאנחנו מעדיפים הפחדות כאלה במקום להיות תקועים במרתף באזרבייג'אן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully