וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזרועות פתוחות: מאריה קארי מגיעה להופעה בישראל

20.7.2015 / 20:21

קארי התאהבה במדינה בעקבות ביקורה האחרון והחליטה לחזור להופעה מיוחדת, שאינה נכללת בסיבוב ההופעות הרשמי שלה. כרטיס במכירה מוקדמת יעלה 249 ש"ח

יח"צ - חד פעמי

בגיל 45 וכשמאחוריה חמישה זכיות בגראמי ומכירות של 200 מיליון עותקים מאלבומיה, מגיעה מאריה קארי לראשונה להופעה בישראל. הופעתה של קארי צפויה להתקיים ב-18 באוגוסט באמפי פארק בראשון לציון. מחיר כרטיסים במכירה מוקדמת יעמוד על 249 ש"ח (דשא), 399 (גולדן רינג) ו-בין 600 ל-700 ש"ח למתחם ה-VIP. כך נמסר היום (רביעי) במסיבת עיתונאים שארגנו מפיקי המופע, ליה לוזון ובני מנשה. ניתן לרכוש כרטיסים למופע בטלפון *2207 או באתר.

הופעתה בישראל אינה חלק מסיבוב הופעות שלה. בתשובה לשאלה האם קארי תגיע עם הנגנים שלה, אמרה המפיקה לוזון כי אינה יכולה לתת פרטים. "זה לא השואו של וגאס, זו מן הסתם לא אותה במה ולא אותו שואו. זה שואו ספציפי שהיא עושה פה. היא גם עושה אותו במדינות אחרות. זה לא חלק מסיבוב הופעות. זה לא השואו בוגאס. זו בטוח תהיה הופעה יפה ומכובדת". ואילו רני רהב, איש יחסי הציבור של המופע, אמר "הכלב מלונדון וודאי יצווח, אבל שימשיך לנבוח, שייחנק", ככל הנראה בהתייחסו לרוג'ר ווטרס.

seperator

קארי היא זמרת, כותבת, מפיקה מוזיקלית, במאית קליפים ושחקנית, שזכתה בחמישה פרסי גראמי ו-33 מועמדויות לפרס זה. היא משלבת באופן ייחודי השפעות מרית'ם ובלוז, מוזיקת נשמה, גוספל והיפ-הופ, ו-18 סינגלים שלה היו ללהיטים, יותר מכל אמן סולו אחר (כולל אלוויס פרסלי).

היא נמצאת במקום השני מבין האמנים עם מרב הסינגלים בעידן הרוק. היא כונתה "אמנית העשור" ב"בילבורד" וזכתה בפרס "האמן-הנשי הנמכר ביותר של המילניום", בטקס פרסי המוזיקה הבינלאומית בשנת 2000. קולה בעל מנעד חמש האוקטבות נבחר לקול הגדול במוזיקה (MTV 2003) ולמקום הראשון ברשימת 22 הקולות הגדולים במוזיקה (מגזין "בלנדר"). בשנה שעברה היא הוציאה את אלבומה ה-14, ובמקביל נכללה בחבר השופטים של "אמריקן איידול". קארי, שביקרה בישראל בחודש שעבר, נהנתה מאוד והחליטה לשוב לצורך הופעה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

(עדכון אחרון: 22 ביולי, 10:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully