וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "זינה הנסיכה הלוחמת" חוזרת לטלוויזיה בסדרה חדשה

21.7.2015 / 1:41

'ההוליווד ריפורטר' מעדכן כי רשת NBC עובדת עם יוצרי הסדרה המקוריים כדי ליצור סדרה חדשה. לוסי לולס, כוכבת הסדרה, מיהרה לצנן את ההתלהבות: "מדובר כרגע במשאלת לב"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוסי לולס בתפקיד זינה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רק לפני שבוע וקצת, במסגרת קומיק-קון 2015 שנערך בסן דייגו, הביעה לוסי לולס את רצונה לשוב אל התפקיד האיקוני שממנו צמחה - זינה הנסיכה הלוחמת. הסדרה אמנם הסתיימה לפני 14 שנה עם תום שש עונות, אבל גרעין המעריצים שלה עדיין חזק ואוהב. "הצעתי את התוכנית הזו כי יש המון התעניינות עדיין", אמרה השחקנית בקומיק-קון. "תמיד שואלים אותי מתי סרט של 'זינה' יגיע. חבר'ה, אני מציעה רעיונות בלי סוף כדי שזה יקרה, בין אם זה יהיה איתי ובין אם לא".

עכשיו נראה שהפרויקט אכן יוצא לדרך, על פי דיווח ב"הוליווד ריפורטר" עשויה "זינה" להצטרף לגל האתחולים והחידושים הפושה בשנים האחרונות ("צער גידול בנות", "תיקים באפלה", "המאמן", "קיץ אמריקני רטוב וחם" ועוד ועוד). על פי הדיווח רשת NBC עובדת עם יוצרי הסדרה המקוריים, סם ריימי ורוב טאפרט (בעלה בחיים של לוסי לולס), כדי ליצור סדרה חדשה. בשלב הזה עדיין לא ברור אם ואיך לולס תהיה חלק מהעניין (ספוילר לסוף הסדרה המקורית של "זינה") כי דמותה מתה בפרק האחרון, אבל בלעדיה אין ספק שהעניין של המעריצים בסדרה החדשה יפחת משמעותית.

לולס עצמה מיהרה להגיב בטוויטר ולהכחיש את הפרסומים לגביה. "מצטערת חברים, החדשות לגבי הריבוט של 'זינה' הן שמועות בלבד. אשמח שזה יקרה יום אחד, אבל כרגע זה עדיין בשלב המחשבות בלבד".

"זינה הנסיכה הלוחמת" הייתה סדרת פנטזיה שנולדה מ"הרקולס", במסגרתה נלחמה זינה יחד עם רעותה גבריאל ביריבים שחלקם יצורים, חלק אלים וחלקם בני אדם. הקשר בין שתי הנשים הפך את הסדרה לפופולארית במיוחד בקרב הקהילה הלהט"בית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully