וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: מה הדרישות המיוחדות של כריס בראון לקראת הופעתו בישראל?

21.7.2015 / 14:25

מגבות ידיים שחורות ומגבות גוף לבנות - הן חלק מדרישותיו המיוחדות של כריס בראון מההפקה לקראת הופעתו בישראל בשבוע הבא. מה עוד דרש מההפקה? ומי מתלווה אליו להופעה? וואלה תרבות עם כל התשובות

כריס בראון. GettyImages
כריס בראון/GettyImages

לקראת הופעתו של הזמר כריס בראון ב"לייב פארק" ראשון לציון ביום שני (ה-27 ביולי), נודע לוואלה תרבות מהן דרישותיו המיוחדות מההפקה הישראלית. בראון, מתברר, דרש שיכינו לו מגבות נקיות בצבעים שחור לבן בלבד - מגבות ידיים שחורות ומגבות גוף לבנות, בקבוקי דבש ישראלי מקומי, בקבוקי רד בול עם דגש על רגילים ולא נטולי סוכר וכן שורש גינג'ר טרי ובוטנים.

עוד נודע לוואלה תרבות, כי בראון צפוי להגיע במטוסו הפרטי עם למעלה מ- 40 אנשי צוות טכני, צוות הפקה, רקדנים וחברים קרובים שהצטרפו אליו להופעתו בישראל. הצוות הטכני המקדים המונה 12 אנשי צוות ינחת בארץ כבר ביום שישי ויחל במלאכת הקמת הבמה. יחד עם בראון יגיעו הסטייליסט האישי שלו, שלוש מלבישות שאחראיות על הסטיילינג במופע, וארבעה רקדנים שיגיעו ישירות לאימוני כושר וחזרות במתחם מלון דן. בראון יאובטח לאורך כל ביקורו בארץ ע"י ארבעת מאבטחיו האישיים מחו"ל, אשר אליהם יצטרף כוח אבטחה ישראלי צמוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully