וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נרגשת לקראת וונדר וומן": גל גדות לוהטת על שער מגזין Interview

22.7.2015 / 14:03

הריאיון עם וונדר וומן החדשה פותח את גיליון חודש אוגוסט של המגזין היוקרתי. גדות מדברת על התפקיד פורץ הדרך שלה וגם נזכרת בטרגדיה של החבר הקרוב, פול ווקר

יוטיוב

בתחילת הדרך "באטמן נגד סופרמן" נראה היה כמו סרט שיתמקד בשני גיבורי על במחלוקת, אבל מאז כנס קומיק-קון האחרון נראה שמרבית הפוקוס עוברת מאיש העטלף והמושיע מקריפטון אל וונדר וומן. גל גדות היא כעת אחת השחקניות המדוברות ביותר בהוליווד ולראייה מקדיש מגזין Interview היוקרתי את כתבת השער שלו לריאיון מיוחד עם אשת חיל החדשה, בנוסף לגלריית תמונות של גדות.

"כשהגעתי לראשונה ללוס אנג'לס סיפרתי לבמאים ותסריטאים שאיתם נפגשתי שאני רוצה להציג את הצד החזק של המין הנשי", סיפרה גדות. "לא רציתי לעשות את התפקידים הרגילים שהוליווד מציעה רוב הזמן, שהם לרוב של הבחורה שבורת הלב שמחכה לבחור שיציל אותה, בלה, בלה, בלה. רציתי משהו אחר. לא ידעתי שזמן קצר לאחר מכן יגיע התפקיד של וונדר וומן"

גל גדות במגזין Interview. Interview Magazine, צילום מסך
"תמיד רציתי משהו אחר". גדות על שער מגזין Interview/צילום מסך, Interview Magazine
גל גדות במגזין Interview. Interview Magazine, צילום מסך
מוכנה לאתגר/צילום מסך, Interview Magazine
גל גדות במגזין Interview. Interview Magazine, צילום מסך
נרגשת לקראת התפקיד/צילום מסך, Interview Magazine

גדות סיפרה בביקורה השבוע בישראל שהביקור באולם H, היוקרתי והגדול ביותר בכנס קומיק-קון, הכניס אותה להתרגשות עצומה. "אני כל כך נרגשת לקראת התפקיד הזה", היא מספרת, "אני מרגישה כאילו ניתנה לי הזדמנות עצומה לייצר השראה לאנשים אחרים, לא רק לנשים. זה לא בגללי, אלא בגלל הדמות של וונדר וומן והדברים שהיא מייצגת. יש הרבה מאוד אחריות בתפקיד הזה, אבל יש מסביבי את הצוות הכי טוב שאפשר לבקש. זה עומד להיות מדהים".

כמו תלמידה טובה בהוליווד של עידן הבלוקבאסטרים, סירבה גדות לספק פרטים נרחבים יותר לגבי תפקידה בסרט, אולם הסכימה לדבר בהרחבה על מותו של פול ווקר, שלצדו שיחקה ב"מהיר ועצבני". "עשיתי שלושה סרטים איתו. בכל פעם צילמנו סרט אחד, קיבלנו חופש לשנה או שנתיים ואז חזרנו לעשות עוד אחת עם כל החברים על הסט. זאת היתה חגיגה גדולה, משפחה שמחה אחת. זה מאוד קשה לי עדיין לעכל שהדבר הזה אמיתי. זה הגיע בתור שוק גדול. מי חשב שדבר כזה יכול לקרות? זה לא יאומן. כשאני מדברת על זה, עדיין יש לי דמעות בעיניים. הוא היה אדם עצום, מלאך בחיי. כל כך ממוקד באנשים אחרים. הוא היה אדם נדיר ואני אתגעגע אליו לנצח" .

אם שכחתם לרגע, "באטמן נגד סופרמן" יגיע לבתי הקולנוע ב-25 במרץ, 2016.

גל גדות במגזין Interview. Interview Magazine, צילום מסך
גל גדות במגזין Interview/צילום מסך, Interview Magazine

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully