וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: נוויל לונגבוטום (שוב) שובר את האינטרנט

23.7.2015 / 11:30

מתיו לואיס, שגילם את הנער הביישן והמבולבל בסדרת "הארי פוטר", שוב חושף תמונות לוהטות מצילומי מגזין. וגם: ג'ורג' מרטין סוף סוף מקבל את מה שמגיע לו. לייב בלוגינג תרבותי

18:42 - הטריילר המלא ל"עורבני חקיין 2" הגיע!

ההכנות לקרב הגדול בין קטניס אוורדין (ג'ניפר לורנס) והנשיא סנואו (דונלד סאת'רלנד) מגיעות לשיאן בטריילר המלא הרשמי החדש של "משחקי הרעב: עורבני חקיין 2". הסרט שיחתום את סדרת "משחקי הרעב" צפוי לכלול את העימות הסופי בין קטניס והנשיא ולהכריע את גורל פאנם. בטריילר הדרמטי ניתן לראות את קטניס וחבריה יוצאים לקרב כשהיא מצווה על בני עמה להפנות את כלי נשקם לעבר הקפיטול.

"משחקי הרעב: עורבני חקיין 2" צפוי להגיע לבתי הקולנוע ב-19 בנובמבר.

15:59 - פרס לתמר אלקן בפסטיבל הסרטים הבינלאומי באודסה

תמר אלקן זכתה אמש בפרס השחקנית הטובה ביותר בפסטיבל הסרטים הבינלאומי באודסה עבור משחקה בסרט "האיש שבקיר" שנכתב, בויים ונערך על ידי יבגני רומן. אלקן, בת 30, בוגרת בית הספר למשחק של יורם לוינשטיין, שיחקה בין השאר בסרט "גיא אוני" של דן וולמן, בהצגות שונות בין השאר בתיאטרון החאן, ובהן "חוקר פרטי" עליו היתה מועמדת לפרס התיאטרון הישראלי בקטגוריית הבטחת השנה לשנת 2012. "האיש שבקיר" הוא סרטו השני באורך מלא של רומן, ולצד אלקן משחקים בו גלעד כהנא, אלי גורנשטיין, יואב דונט, רות רסיוק ואחרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלקן באודסה/מערכת וואלה!, צילום מסך

13:29 - פאולה עבדול וג'יימס קורדן הם הפכים שנמשכים

מנחה תוכנית הלייט לייט נייט ברשת CBS ממשיך להיות המרענן ביותר מבין המתחרים בשעות הקטנות. הפעם חבר קודן לפאולה עבדול לשחזור קלאסיקהת האייטיז "Opposites Attract" מ-1989, של עבדול עצמה. קורדן נכנס לנעליו של החתול המצויר סקאט קאט בצורה נפלאה. הנה הגרסה המחודשת של השניים ומיד אחריה המקור.

13:04 - מה יקרה לטארה ריד? אתם מחליטים!

ואם כבר התעסקנו ב"שרקנדו", אזהרת ספוילר קלה במידה ואתם מתכוונים לצפות בו ועדיין לא עשיתם זאת. זהו? התרחקתם מספיק? אתם כבר לא יכולים לקרוא מה כתוב כאן יותר? זה מספיק אזהרות לפוסט אחד? מגניב.

בסיומו של הסרט השלישי בסדרה החליטו היוצרים להעמיד את גורלה של טארה ריד למבחן. אחרי שהרשת אישרה את קיומו של סרט רביעי, הקימו ב-SyFy את ההאשטג AprilDies#. המשמעות: אפריל, דמותה של ריד בסדרה, סיימה את הסרט כשמטר כבד של שברים חדים וענקיים עומד ליפול עליה. כעת מבקשים ברשת מהצופים להכריע האם אפריל תשרוד את האירוע או תשופד כמו תרנגול של חג ההודיה. החלטת הצופים תשפיע על עלילת התסריט של הסרט הרביעי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכל תלוי בכם/מערכת וואלה!, צילום מסך

12:57 - ג'ורג' מרטין מקבל את הסוף שמגיע לו

ג'ורג' ר. ר. מרטין, יוצר סדרת הספרים "שיר של אש ושל קרח", עליה מבוססת "משחקי הכס", דורך כבר עשור על לבבות תמימים של מיליוני מעריצים. בתחילה הוא עשה לקוראי ספריו ובשנים האחרונות למעריצים ההמומים שצפו בסדרה ברחבי העולם.

לזכותו של מרטין יאמר שהוא בכל חוש הומור עצמי מפותח למדי. לראייה הופעת האורח שלו ב"שרקנדו 3", סדרת סרטי הטראש של רשת SyFy שכבר הפכה לסוג של קאלט. מרטין נראה יושב בתוך אולם קולנוע, כשלפתע כריש ענק פורץ מהמסך ועושה לו סוף נוראי. עכשיו, כשהוא יודע איך זה מרגיש, אולי הוא יחשוב פעמיים לפני שיהרוג את הדמות האהובה הבאה שלנו. כן, בטח.

12:49 - אקספקטו עירומום - מתיו לואיס שוב חושף

רק לפני מספר שבועות חשף מתיו לואיס, נוויל לונגבוטום בשבילכם, תמונה מתוך סשן צילומים לוהט במיוחד למגזין Atitude. כל כך לוהט למעשה, עד שג'יי קיי רולינג בכבודה ובעצמה הגיבה ללואיס בטוויטר והפצירה בו להתלבש על מנת שתרגיש שהיא יכולה להיכנס לאינטרנט שוב.

אם כל השמות האלה לא אומרים לכם הרבה, ובכן שיים און יו. נוויל לונגבוטום הוא חברם המוזר והבודד והקצת מוזר של הארי פוטר, רון וויזיל והרמיוני גריינג'ר, בן להורים קוסמים שעונו עד לאובדן שפיות על ידי "אוכלי המוות". נוויל גודל על ידי סבתו ותואר בסדרה כדמות מבולבלת שצומחת לאט לאט עם התקדמות הספרים.

לואיס גילם את לונגבוטום כשהיה בגיל העשרה, אבל כעת הוא כבר ילד גדול שיכול להראות לעולם כולו את הריבועים שלו. היום הוא חושף תמונה נוספת מהסט הזה, שמוכיח שהוא העביר הרבה שעות בחדר הכושר של הוגוורטס.

מתיו לואיס. Attitude Magazine, צילום מסך
סבתא, אל תסתכלי עכשיו/צילום מסך, Attitude Magazine

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully