וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פ-תוח: הצמד הקנדי-דני Rhye מגיע להופעה בישראל

23.7.2015 / 14:04

הצמד שמפלרטט עם עולמות של סול, ג'אז ואלקטרוניקה, יגיע לראשונה לתל אביב להופעת להקה. אלבומם "Woman" מ-2013 זכה לאהדה גדולה מהמבקרים

הצמד הדני-קנדי Rhye יגיע להופעה בישראל בנובמבר הקרוב בבארבי.

בתחילת דרכם כצמד התעקשו החברים להוציא את המוזיקה מבלי לחשוף את פניהם, ובעיקר את פניו של מייק מיילוש הסולן. "אני יודע איך התעשייה עובדת, מהר מאוד זה מתחיל לעסוק בבן אדם ולא במוזיקה. אני רציתי שייתמקדו במוזיקה". לבחירה להישאר אנונימיים בשלב הראשון היה גם אפקט נוסף - רבים חשבו שהפרונטמן של Rhye היא בכלל אישה.

אבל למרבה ההפתעה, הקנדי, שהוציא גם ארבעה אלבומים בתור Milosh ומנגן בצ'לו מאז שהוא בן שלוש, הוא בכלל גבר סטרייט ונשוי. וכמובן, שכל פעולת ההסתרה רק הפכה אותו לפרסונה יותר מדוברת. ההיכרות עם שותפו ליצירה, רובין האניבל הדני, האיש והסימפול ב-"Bitch Don't Kill My Vibe", החלה כשמיילוש נקרא לאולפן לעבוד עם האניבל והרכבו הקודם, Quadron. הקליק היה מיידי. קצת לאחר מכן, כשהאניבל חיזר אחר בחורה עד לוס אנג'לס, הם נפגשו מחדש והחלו לעבוד על החומרים ל-Rhye.

אלבומם "Woman" מ-2013 זכה לאהדה גדולה מהמבקרים, לרבות חותמת Best New Music מפיצ'פורק ויומן המופעים הפך עמוס במהרה. ה-R&B האלקטרוני של Rhye, שמעלה זכרונות מ-Sade המיתולוגית והשוואות ל-XX, מצליח להיות "מיני ורומנטי מבלי להיות וולגרי, ארוטי מבלי להרגיש תאותני." התזמורים האינסטרומנטליים המבריקים של האניבל עושים שימוש עדין ומיומן בכלי מיתר, תיפוף וביטים אלקטרוניים ואפילו בחצוצרות. בימים אלה מתחילות לבצבץ סנוניות מתוך האלבום הבא. מיילוש טוען כי הוא עלול לצאת תחת שם אחר, "עשו אותו אותם אנשים שעבדו איתנו על Rhye, אבל זה לא מרגיש כמו Rhye".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

Ryhe יופיעו ב-2 בנובמבר 2015 בבארבי תל אביב. על הבאתם לישראל אחראית חברת ההפקות נרנג'ה, המפיקה גם את הופעותיהם של אלט ג'יי ב-23 ו-24 באוגוסט בלייב פארק ראשל"צ.

כרטיסים במכירה מוקדמת ב-179 ש"ח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully