וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעלה ויבוא: זמר האינדי ריילי ווקר מגיע להופעות בישראל

26.7.2015 / 10:00

ריילי ווקר, שאחראי על אחד האלבומים הבולטים ביותר של 2015, מגיע לראשונה לישראל, במסגרת סיבוב הופעות חובק עולם שכולל כמה מהפסטיבלים הגדולים ביותר

כמה חודשים אחרי שהוציא את אחד האלבומים המדוברים ביותר של השנה, ריילי ווקר מגיע לשלוש הופעות בישראל: הופעת להקה בתיאטרון תמונע, מופע סולו אקוסטי באוזן בר, וכן כנראה הופעה נוספת באינדינגב.

ווקר, כוכב עולה בשמי האינדי האמריקאי, הוציא השנה את אלבומו השני "Primrose Green", שזה להצלחה מפתיעה ולביקורות אדירות מקיר לקיר. בין השאר: מגזין "Uncut" בחר אותו כ"אלבום החודש" עם ציון 9 מתוך 10; האינדיפנדנט הבריטי העניק לו ציון מושלם של 5 כוכבים; המגזין "Pop Matters" העניק לאלבום ציון 9 מתוך 10 וציין כי "בניגוד לאבותיו הרוחניים שפעמים רבות התגלו רק בדיעבד, ריילי ווקר הוא אוצר שניתן לחזות בו בזמן אמת".

בגיל 26 בלבד מתגלה ריילי ווקר כיוצר, גיטריסט ומבצע אדיר שמתכתב עם ענקים כמו ואן מוריסון, טים באקלי, ג'ון מרטין, מייקל צ'פמן וברט ג'אנש - אבל מביא הרבה מאד צבע מהעולם המוזיקלי של עצמו. ההופעה של ריילי ווקר מחברת בין פולק, רוק פסיכדלי, ג'אז ועוד. ההופעה היא הזדמנות לראות את ריילי ווקר בשיאו - כגיטריסט וירטואוזי, מנהיג להקה, יוצר וזמר.

ריילי יופיע ב-17 באוקטובר בתיאטרון תמונע בתל אביב, הופעת להקה, כרטיסים החל מ-119 ש"ח; וב-18 באוקטובר באוזן בר תל אביב, סולו אקוסטי, כרטיסים החל מ-80 ש"ח. על פי דיווח בעמוד הפייסבוק הרשמי של ריילי, ב-16 באוקטובר יופיע גם באינדינגב, אם כי בשלב הזה אין לכך אישור מההפקה בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully