וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: הריבוט של "צער גידול בנות" יוצא לדרך

26.7.2015 / 9:12

כוכבי "צער גידול בנות" התאחדו שוב על סט הצילומים של רשת Netflix ושגרו אל העולם תמונות ראשונות ומרגשות. לייב בלוגינג תרבותי

10:03 - המחווה המקסימה של קריסטן בל לילדה חולת סרטן

קריסטן בל בנתה במשך שנים קריירה בטלוויזיה ובקולנוע בשלל תפקידים, אבל אם תשאלו את ילדי העולם היא קודם כל הקול של אנה מ"לשבור את הקרח". השבוע היא החליטה להשתמש בסימן הזיהוי הזה כדי לשמח במעט את אייברי האפמן, ילדה בת 6 שסובלת מגידול בראשה.

בל החמיאה להאפמן על אומץ ליבה, לפני שהכריזה שדיברה עם אחותה אלזה, שהחליטה להעניק לה תואר של נסיכה בארנדייל, המקום בו מתרחשת עלילת הסרט.

09:54 - הקאסט של "צער גידול בנות" מתקבץ ליום הראשון של הצילומים

זה באמת קורה. כבר ידענו את זה מההכרזות של נטפליקס והכוכבים, ועדיין אין כמו מראה עיניים כדי לאשר שכל זה הוא לא רק הדמיון הפרוע שלנו. חברי הקאסט של "צער גידול בנות" הגיעו ליום הראשון של הצילומים ודאגו לתעד את עצמם כדי שהעולם כולו יוכל להתרגש ביחד איתם.

ג'ון סטאמוס, שישחזר את התפקיד של ג'סי קטסופוליס בנוסף להיותו מפיק בסדרה, העלה לאינסטגרם שלו תמונה ובה הוא קורא את התסריט החדש מחוץ לקרון שלו. "חזרנו! אותן פאות - עשור אחר", הכריז בכיתוב. מיד לאחר מכן פרסם תמונה שלו מתאמן, כדי שלא נחשוש לרגע שהדוד ג'ואי גידל כרס במהלך שני העשורים האחרונים.

גם קנדס קמרון-בור (די.ג'יי) וג'ודי סוויטין (סטפני) העלו תמונות משלהן.

And we're back! Same sideburns- different decade. #FullerHouse #Netflix.

A photo posted by John Stamos (@johnstamos) on

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

9:30 - פסטיבל תמנע השני יוצא לדרך בסוכות הקרוב

בעקבות ההצלחה בפסטיבל הראשון אשר התקיים בסוכות האחרון, פסטיבל תמנע LIVE יתקיים השנה בשנית
ויארח רשימת אמנים מפוארת מהארץ ומהעולם: טיפקס, AWA, בום פם ומאור כהן, קפה שחור חזק, ונוסף להם להקת פארפינה, מהבולטות והידועות באפריקה. המופעים יתקיימו על הבמה המרכזית של הפארק על אגם תמנע, שתוקם במיוחד לקראת הפסטיבל.

כמו בפעם הקודמת, בנוסף להופעות יכלול המתחם קמפינג, סדנאות, פעילויות לכל המשפחה, עולם ילדים וטיולים. חול המועד סוכות תשע"ו - 29 בספטמבר עד 1 באוקטובר. כרטיסים ניתן לרכוש בטלפונים 08-6316756 / 1-800-225007.

יהיה בסדר – קפה שחור חזק עם נצ'י נצ'.
קפה שחור חזק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully