וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: סיפורו של ג'ונתן פולארד יעובד לסרט הוליוודי

29.7.2015 / 9:11

המחזה "חוק השבות" העוסק בתהליך גיוסו של פולארד יעובד בקרוב לסרט, זאת בעקבות העניין המחודש בסיפורו בימים אלה. ובנוסף: גל גדות מוצאת אהבה ומשפחת באנדי חוזרת. לייב בלוגינג תרבותי

17:22 - טריילר ראשון לסיפור המופלא של הכורים מצ'ילה

ב-2010 נשא העולם כולו את עיניו אל הטרגדיה המתגבשת בצ'ילה. 33 פועלים נקברו חיים תחת מפולת אדירה במכרה זהב ונחושת, לכודים 200 קומות מתחת לפני השטח ומתפקדים על כמות מזון ואוויר שהולכת ומדלדלת. כשהתקשורת העולמית מדווחת מקרוב ובני המשפחה המודאגים חוששים מהגרוע מכל, מנסים טובי המומחים למצוא דרך להגיע אל הלכודים לפני שהזמן ייגמר.

התסריט לסרט שזכה לשם "ה-33" נכתב על ידי המועמד לאוסקר קרייג בורטן ("מועדון הלקוחות של דאלאס") ומבוסס על ספרם של שניים מהכורים. אנטוניו בנדרס, ג'ולייט בינוש וג'יימס ברולין נמנים על כוכבי הסרט שצפוי לצאת לאקרנים ב-13 בנובמבר.

15:34 - רון וויזלי השיכור מאחל יום הולדת שמח להארי פוטר

בעוד יומיים (שישי) אמור הארי פוטר לחגוג את יום הולדתו ה-35, ומי ראוי יותר לברך אותו אם לא חברו הטוב ביותר בעולם כולו, רון וויזלי? הבעיה שוויזלי (או סיימן פג אם אתם מתעקשים ממש), שתה קצת יתר על המידה ובכלל, הוא מרגיש קצת מוזנח עם כל תשומת הלב שמופנית כלפי הארי. ג'ימי פאלון ניסה להשתלט עליו במהלך שתי דקות של טירוף.

12:32 - כוכבי הוליווד משכנעים את הקונגרס לתמוך בעסקת איראן

על רקע הניסיונות של ישראל להשפיע על חברי הקונגרס להצביע נגד עסקת הגרעין, מפעילים תומכי העסקה מאמצים משלהם כדי לוודא שתאושר. תשדיר חדש בהשתתפותם של ג'ק בלאק, מורגן פרימן, נטשה ליון, המלכה נור מירדן וכוכבים נוספים, מסביר איך יראה העולם במקרה שבו איראן תוכל להמשיך במסלול הנוכחי ולהפוך למעצמה גרעינית בתוך חודשים ספורים.

10:34 - הפרט הקטן שהחמצתם ב"עלייתו של האביר האפל"

ביין הוא אחד הנבלים היותר אכזריים שהופיעו על המסך שלנו בשנים האחרונות, בייחוד כשמוסיפים למראה המפחיד עם המסכה גם את הקול המוזר שנלווה אליה. אבל מתברר שמתחת לאופי הרצחני, החיבה לכאוס והשנאה לבאטמן, ביין פיתח תחביב מפתיע ממש מתחת לאף של כולנו.

באחת מסצנות ה"משפט הציבורי" בסרט, נראה ביין עומד באחורי האולם וסורג. כן, ממש כמו סבתא שלכם. אחרי שגולשים באתר Reddit גילו את הפרט המשונה הזה, אישרו אולפני וורנר את התחביב של ביין ואף סיפקו הסבר לפרט המפתיע הזה.

על פי הבמאי כריסטופר נולאן, "עלייתו של האביר האפל" הוא סוג של מחווה ל"בין שתי ערים", הרומן הקלאסי מאת צ'ארלס דיקנס. פרטים נוספים בסרט (כמו ההספד של גורדון לברוס ויין) ממש מתכתבים עם הטקסט של דיקנס. במקרה של ביין ההקבלה היא למאדאם דפארז', דמות הנבל הרצחנית בספר, שגם היא חובבת סריגה.

10:24 - מיילי סיירוס עושה דברים שמיילי סיירוס עושה

מיילי סיירוס תנחה את טקס ה-VMA הקרוב. את זה כבר כולנו יודעים, אבל זה לא אומר שהיא לא תמשיך להזכיר לנו בכל זאת, בדרכה הטיפוסית. כלומר במקום לדבר למצלמה, אפשר פשוט לעשות אצבע משולשת כפולה, להוציא לשון ולהראות לנו כמה היא כזאת מגניבה וחסרת עכבות. סתם, את לא.

10:15 - סינדי קרופורד מפתחת סדרה על מלחמת הדוגמניות

סינדי קרופורד יודעת דבר או שניים על הפסגה של עולם הדוגמנות. מי שהיתה לאחת הדוגמניות המצליחות והמוכרות ביותר בעולם, מפתחת בימים אלה סדרה שככל הנראה מבוססת על חוויותיה מאחורי הקלעים של עולם הדוגמנות.

"Icon" שמפותחת על ידי רשת NBC עוסקת במלחמות הדוגמניות שהוצתה בין שתי הסוכנויות הגדולות: טום פורד ו-Elite Model. השמות כמובן פיקטיביים, גם העלילה (לכאורה) לא אמורה להתייחס לקריירה של קרופורד, ובכל זאת קשה להתעלם מהדמיון. קרופורד היתה חלק מתור הזהב של הדוגמנות עם שמות כמו לינדה אוונג'ליסטה, נעמי קמפבל, אל מקפירסון וברוק שילדס לצידה.

סינדי קרופורד ובתה קאיה בבכורת הסרט Tomorrowland, אנהיים, קליפורניה, מאי 2015. GettyImages
שבעת קרבוח. קרופורד עם בתה/GettyImages

09:59 - ריאיון הבלהות של קארה דלווין

ראיונות לקראת סרטים חדשים תמיד נראים אותו הדבר, אבל לפעמים ההצגה והתשובות האוטומטיות נפסקות לרגע וחושפות את האמת מאחורי הקלעים. קארה דלווין, דוגמנית על ואחת השחקניות העסוקות ביותר בתעשייה בחודשים האחרונים, הגיעה לדבר על סרטה החדש "ערים מנייר" בתוכנית הבוקר "Good Morning Sacramento".

לא ברור אם זו השעה המוקדמת, כמות הראיונות הבלתי נגמרת או סתם זה שלדלווין פשוט נמאס להחזיק את החיוך המזויף, בכל מקרה נראה שהיא הגיעה לריאיון הזה עם אפס סבלנות לבולשיט. אחרי שהמראיינים שאלו אותה בפעם השלישית אם היא מרגישה "תחת לחץ", נראה היה שדלווין סיימה סופית עם הניסיון לצלוח את החוויה הזאת בשלום.

אחרי שאחד המראיינים קרא לה קרלה, ושאל אם היא מתוחה בגלל שהיא מתארחת בתוכנית חדשות, השיבה דלווין: "לא, אני חושבת שזה בגללכם". כאן הסתיים הריאיון כשהמנחה מציעה לדלווין "ללכת לנוח קצת ואולי לשתות רדבול". בדקה שלאחר מכן המשיכו השלושה לרכל על ההתנהגות של הכוכבת, שכנראה לא תחזור שוב לבקר את צופי הבוקר של סקרמנטו בקרוב.

09:48 - לשירין באראתיאון לא אכפת מהטראומה שלכם

קרי אינגרם שמוכרת לכם יותר בתור שירין באראתיאון מ"משחקי הכס", עמדה במוקד של הסצנה הנוראית ביותר של העונה החולפת, שלא לומר של הסדרה כולה. כמה חודשים אחרי הטראומה הקולקטיבית והאיומים של מיליונים בפרישה, נראה שאינגרם לפחות התגברה על הטראומה. הציוץ הזה שהופיע בחשבון שלה לאחרונה הוא... ובכן, משהו בין Too Soon למצחיק. עוד לא הצלחנו להכריע.

09:37 - טריילר כן ל"משימה בלתי אפשרית"

המשימה שלכם להיום, אם תבחרו לקבל אותה, היא לצפות במהדורה השבועית של "Honest Trailer". והפעם, לרגל יציאת הסרט החמישי בסדרת "משימה בלתי אפשרית", הגיע הזמן למבט מפוקח על הסרטים שבהם טום קרוז רץ, ואז קופץ מגובה רב רק כדי להיעצר סנטימטר מהרצפה, ואז רץ שוב.

09:26 - האחיות אולסן יופיעו בכל זאת בספין אוף של "צער גידול בנות"?

השמחה הנוסטלגית לרגל האיחוד מחדש של משפחת טאנר המורחבת, נפגמה רק בשל העובדה שהאחיות אשלי ומרי-קייט אולסן - שגילמו יחד את מישל טאנר - לא נכללו בתוכניות של הספין אוף. בריאיון שהעניקו ל-Entertainment Weekly סיפרו השתיים כי כלל לא ידעו על הפרויקט עד שהוכרז רשמית לפני מספר חודשים.

אלא שכעת מתברר שהשתיים עשויות להופיע בכל זאת בסדרה, כך על פי נשיא נטפליקס טד סרנדוס. "התאומות אולסן מתלבטות בנוגע לשאלה אם הן רוצות להשתתף או לא", סיפר סרנדוס, "יש כמה הזדמנויות עבורן אם יבחרו לעשות זאת. נכון לעכשיו הן לא בתוכניות של הסיפור".

09:17 - יס מאם: ספין אוף ל"נשואים פלוס" נמצא בתהליכי הפקה ראשוניים

רק אתמול דיווחנו כאן על המפגש הראשון בין האחים בנדי (כריסטינה אפלגייט ודיוויד פאוסטינו) בבכורת סרטה החדש של אפלגייט, והנה השמועות הישנות על קאמבק מתחילות להפוך לריאליות. פאוסטינו התראיין לערוץ !E וחשף כי הוא מפתח ספין אוף לסדרה. "הזכויות שייכות לאולפני סוני והם מאוד נרגשים מזה", סיפר פאוסטינו, "הם עובדים כעת על פתרון בעיות משפטיות שאנחנו מקווים לעבור".

פאוסטינו סירב לחשוף יותר מדי מידע על העלילה, אך ציין כי כל חברי הקאסט המקורי של הקומדיה הביעו את נכונותם להתייצב. המשימה הזאת צפויה להיות מסובכת בשל הצורך לתאם בין לוחות הזמנים העמוסים. אד אוניל (אל) וקייטי סגל (פגי) מככבים בסדרות מצליחות משל עצמן, שלא לדבר על אפלגייט עצמה שעסוקה בקריירת הקולנוע שלה. "כולנו אמרנו שנהיה שם בשביל דיוויד", הבטיחה אפלגייט. נחיה ונראה.

נשואים פלוס. ספלאש
המשפחה הלא מתפקדת חוזרת?/ספלאש

09:16 - עכשיו זה סופי: כריס פיין יגלם את מושא האהבה של גל גדות

השמועות היו שם מזמן, אבל עכשיו אפשר כבר לאשר רשמית: כריס פיין יגלם את דמותו של סטיב טרבר ב"וונדר וומן" של גל גדות. על פי עלילת הקומיקס, טרבור הוא קצין מודיעין בצבא האמריקאי שמטוסו מופל במהלך מלחמת העולם השנייה מעל האי שבו מתגוררת דיאנה פרינס והאמזונות, בנות מינה. פרינס מתאהבת בו ומסייעת לו בתהליך ההחלמה והחזרה לציבילזציה, לפני שהיא הופכת בעצמה לוונדר וומן. על פי דיווח באתר The Wrap פיין לא יסתפק רק במבטים מצועפים, אלא צפוי לקחת חלק משמעותי הרבה יותר במאבקה של וונדר וומן באויביה.

כזכור, וונדר וומן תעשה את הופעת הבכורה שלה ב"באטמן נגד סופרמן" ב-2016 לפני שתככב בסרט הייעודי שלה שייצא ביוני 2017.

כריס פיין. Chris Pizzello, AP
גל, יש לי מודיעין חשוב בשבילך/AP, Chris Pizzello

09:15 - סרט על ג'ונתן פולארד נמצא בתהליכי הפקה ראשוניים

בתוך הסערה התקשורתית סביב שחרורו של המרגל הישראלי לאחר 30 שנים בכלא האמריקאי, נראה שגם המכונה ההוליוודית כבר עובדת במרץ כדי למקסם את העניין המחודש בסיפורו. עלילת הסרט תבוסס על מחזה מאת מרטין בלנק בשם "חוק השבות". המחזה מגולל את תהליך גיוסו של פולארד והסיבות שהובילו אותו להפוך למרגל. בשלב זה מדובר בתהליכים ראשוניים בלבד, כך שעדיין לא ברור מי ייכנס לנעליו של פולארד בתפקיד הראשי ומי יביים את הסרט.

פולארד ביקש להשתחרר בתנאים מחמירים - ארצות הברית סירבה. רויטרס
מי ייכנס לנעליו בקולנוע? ג'ונתן פולארד/רויטרס

09:14 - מייקל ביי מביים את סיפור הפלישה לשגרירות האמריקאית בבנגזי

במהלך אחד האירועים הקשים של התפרקות לוב ב-2012 הותקף המתחם האמריקאי בעיר בנגזי, בו שהו השגריר והנציגים הדיפלומטיים של ארה"ב, על ידי ארגוני טרור אסלאמיים. המתקפה גבתה את חייו של השגריר ג'. כריסטופר סטיבנס וזכתה לכינוי "הקרב על בנגזי". מייקל ביי החליט לשים בצד את המכות המתנגשות של הרובוטריקים ולעבד את ספרו של מיצ'ל זאקוף "13 שעות: החיילים הסודיים של בנגזי" לסרט.

העלילה מגוללת את סיפורם של שישה לוחמי עלית לשעבר בצבא האמריקאי, שנשלחו על ידי הממשל להגן על המתחם והיושבים בתוכו. כמו תמיד אצל ביי הפיצוצים גדולים, הטקסטים קטנים ודגלי ארה"ב מתנופפים בגאווה, בין אם מדובר ברובוטים מסייברטרון או בכנופיות טרור. זה עלול לפגום באמינות המילים "מבוסס על סיפור אמיתי", ובכל זאת הטריילר כן מצליח לעורר סקרנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully