וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 57: אד שירן יספר לכם הרבה יותר ממה שתרצו לדעת

30.7.2015 / 0:11

הזמר הג'ינג'י לא התבייש לספר על "תאונת עבודה" מביכה שאירעה לו במהלך הופעה. ובנוסף: פנטזיית הבגידות של דוגמנית העל וסיפור ימיו האחרונים של האיש השמן בעולם. חדשות הטראש של השבוע

בחייאת עיוני: קלי ריפה נרשמת לאתר הבגידות אשלי מדיסון

בשבוע שעבר פרסם ג'סטין ביבר תמונה של קלי ריפה בביקיני, והדבר הטוב היחידי שיצא ממנה הוא הסבת תשומת לבו של המדור אל האישיות הטלוויזיונית. זה נפלא, כי תוכנית הבוקר שלה ושל מייקל סטרייהן מספקת רגעים כיפיים על בסיס קבוע. השבוע, למשל, דנו השניים בפריצה המתוקשרת לאתר הבגידות אשלי מדיסון, וסטרייהן שאל את ריפה מה היתה עושה לו גילתה כי בעלה, השחקן מארק קונסואלוס, מחזיק חשבון באתר. ריפה התלהבה מאוד מהרעיון והפליגה בשידור חי בדמיונות על מצב אידיאלי בו שניהם רשומים לאתר ומשודכים אחד לשניה, מבלי שיידעו על כך. בזמן שסטרייהן התמודד עם התגובה המפתיעה, קראה ריפה לבן זוגה להצטרף לאתר ולצאת דרכו לדייט. "זה יהיה לוהט", הבטיחה. ניתן רק לקוות כי ג'סטין ביבר לא צפה בתוכנית, אחרת סביר להניח שהיה מנסה לחמוס את הדייט הלוהט המדובר.

מתווה הגז: לאד שירן היה רגע מביך מאוד על הבמה

אם במקרה הפנים העגלגלות וגוון העור הוורדרד לא הסגירו זאת מראש, השבוע הוכח סופית כי אד שירן הוא בסך הכל תינוק מגודל. את הגילוי הזה הוא חשף בעצמו, כשהתראיין לתוכנית רדיו אוסטרלית. במסגרת סדרה של שאלות מטופשות שאל המראיין את הזמר הג'ינג'י אם אי פעם "העביר גז" על הבמה, אך שירן לא התרגש וטען שזה קורה לו כל הזמן. הוא אף הוסיף וסיפר על פעם אחת בה חשב שרק העביר גז, כשלמעשה, ברח לו קצת קקי. על הבמה. לא נורא, שכן לא מקצוען כשירן ירשה לעצמו לרדת לדקותיים מן הבמה לצורך המשימה המבעיתה של החלפת מכנסיים: הוא המשיך לשיר כשתחתוניו כבדים עליו ושרד עד לסוף המופע.

אד שירן. GettyImages
תשתחרר גבר/GettyImages

ימיו האחרונים: דוקומנטרי על האיש השמן ביותר בבריטניה

סרט תיעודי שישודר השבוע בבריטניה עוקב אחרי האדם השמן ביותר במדינה, שמשקלו למעלה מ-400 ק"ג. קארל תומפסון החל להעלות במשקל לאחר שאמו נפטרה, ובשלוש השנים האחרונות כמעט והכפיל את משקל גופו. צריכת הקלוריות היומית של תומפסון עלתה על 10,000, והוא נהג להוציא אלפי דולרים על מזון מהיר. מאחר והיה מרותק למיטתו, נתן לשליחים מפתחות לדירתו על מנת שיוכלו להביא עד אליו את המנות שהזמין. הסרט מתאר את שגרת חייו של תומפסון, והסיפור העצוב שלו מקבל ממד טראגי נוסף עם הידיעה שהלך לעולמו בחודש שעבר בגיל 33, והסרט הפך תיעוד של ימיו האחרונים. בערוץ 5 הבריטי מבטיחים שהסרט "ישנה את האופן בו תסתכלו על אוכל", אבל מהתקציר זה נראה כמו סיפור על אדם שהחיים אכלו אותו.

לא תאמינו מה קרה אחר כך: סרטון בגדי הים שהשתבש

הוידאו הזה מתחיל כמו סרטונים רבים: דוגמנית בבגד ים מצטלמת על החוף. רק ששניות לאחר מכן, נכנסת סירה אל הפריים, וממנה יוצאים בריצה חבורה של מהגרים בלתי חוקיים. בשנה האחרונה, כך מסרה משטרת הגבולות האמריקנית למקומון בפאלם ביץ', חלה עליה מאסיבית במספר המסתננים לארצות הברית דרך חופיה של פלורידה. גם אלו המתועדים בסרטון עוררו עליהם את זעמה של המשטרה, שדובר מטעמם מסר לאותו עיתון כי היא מהווה הוכחה לעזות המצח של אותם מסתננים. מי שמעדיפה לראות את המצב באור קצת פחות לוחמני היא צלמת הסרטון יקטרינה זוסקטבסקי: "חשוב לזכור שהאנשים האלו מגיעים הנה בחיפוש אחר חיים טובים יותר", אמרה הצלמת, שבעצמה היגרה לארה"ב מרוסיה בהיותה בת 18.

משלמים בדם: פסטיבל מוזיקה ברומניה משמר את מורשתו של דרקולה

מולדתו של דרקולה משקיעה מאמצים רבים על מנת לשמר את המורשת הערפדית, ועכשיו גם מאפשרים מארגניו של פסטיבל המוזיקה Untold לרכוש כרטיסים לאירוע ולשלם עבורם בדם. נשמע דוחה? ברגע הראשון, אבל היוזמה הזו מטרתה עידוד תרומות דם ברומניה, מדינה שרק 1.7 אחוז מתושביה נוהגים לתרום דם. לצורך הקמפיין יועמדו ניידות ב-42 ערים במדינה, והתורמים יוכלו לקבל הטבות ברכישת כרטיס לפסטיבל שיתקיים בסוף השבוע בחבל טרנסילבניה, כמובן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully