וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית ומנחת טלוויזיה עומדת בפני עונש מוות על הברחת סמים

30.7.2015 / 16:17

ג'וליאנה לופז, דוגמנית קולומביאנית בת 22, נעלמה במהלך טיול בסין. כאשר הוריה יצרו קשר עם השגרירות הם נדהמו לגלות שבתם נמצאת במעצר וסכנה נשקפת לחייה

יוטיוב

(בסרטון - ג'וליאנה לופז באחת מתחרויות היופי בהן השתתפה)

לג'וליאנה לופז בת ה-22 מקולומביה היה הכל בחיים: היא היתה דוגמנית מצליחה שזכתה במספר תחרויות מלכות יופי, היא הגישה תוכנית טלוויזיה משלה, היא נחשבה לשחקנית כדורגל מוכשרת, היתה בעלת בוטיק אופנה פופולרי ואפילו מצאה זמן להיות סטודנטית באוניברסיטה.

הצעירה המצליחה טסה לסין כדי לטייל ולרכוש פרטי לבוש חדשים לבוטיק שבבעלותה אך מספר ימים לאחר שהגיעה למדינה אבדו עקבותיה והוריה הלחוצים יצרו קשר עם שגרירות קולומביה בסין והודיעו כי בתם נעדרת. אחרי בדיקה קצרה התברר שג'וליאנה נעצרה לאחר ששקית ובה סמים נמצאה בתוך המחשב הנייד שלה.

הדוגמנית הקולומביאנית ג'וליאנה לופז. דיילי מייל, צילום מסך
היה לה הכל, עכשיו אין לה כלום/צילום מסך, דיילי מייל

לדברי הרשויות בסין, הצעירה נתפסה בשדה התעופה בעיר גואנגג'ואו, כשברשותה כמות גדולה של סמים. העונשים על הברחת סמים בסין כבדים מאוד, וג'וליאנה עלולה להיות מוצאת להורג בגלל העבירה שביצעה. משפחתה וחבריה נמצאים במירוץ נגד הזמן כדי לשחרר אותה ולהחזירה לקולומביה.

אלחנדרו דוקו, מאמן קבוצת הכדורגל בה שיחקה ג'וליאנה, סיפר ל"דיילי מייל" על השחקנית הנמרצת: "היא היתה חלק מהותי בקבוצה ותמיד דיברה עם התקשורת. היא ילדה טובה והלב שלי אומר שהיא לא אשמה. היא לא תוותר בקלות. אי אפשר לחרוץ את דינה. אני מעדיף לחשוב שזה לא משהו שהיא עשתה, אלא אחד החברים שלה". משפחתה של לופז קיבלה סיוע משפטי, אולם החקירה של משטרת סין עשויה להימשך בין חצי שנה לשנתיים במהלכן הצעירה תהיה כלואה במדינה הקשוחה. בסין כלואים כיום 138 קולומביאנים ו-12 מתוכם נשלחו לכיסא החשמלי. למרבה המזל, בגלל התערבות של הממשלה הקולומביאנית, הסינים הקפיאו את ההליכים נגד תשעה מהאסירים המועמדים למוות. גם במשפחתה של לופז מקווים שהממשלה תסייע להם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully