וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד קנולר נבחר לתפקיד יו"ר הוועד המנהל של שח"ם, אסתי זקהיים סגניתו

30.7.2015 / 17:56

זקהיים הסירה את התמודדותה מול קנולר היום, אבל רוצה להחליפו בתפקיד יו"ר שח"ם בעוד כשנה. "קנולר עבד כסוליסט, וצריך לעבוד ביחד. אתה עם עמדותיך הפוליטיות, אני עם עמדותיי הפוליטיות ההפוכות", אמרה לוואלה תרבות

אסתי זקהיים ואוהד קנולר. צילום: צבי אוסופסקי,  יח?צ,
אוהד קנולר ואסתי זקהיים/צילום: צבי אוסופסקי, יח?צ

בבחירות שהתקיימו היום (חמישי) בועד המנהל של שח"ם - ארגון השחקנים, השחקן אוהד קנולר נבחר שוב לתפקיד היו"ר. השחקנית אסתי זקהיים תשמש בתפקיד הסגנית של קנולר. היום התקיימה הישיבה הראשונה של הוועד המנהל החדש של שח"ם, שחבריו נבחרו ב-3 ביולי באסיפה הכללית השנתית של הארגון. האסיפה הכללית התקיימה באווירה מתוחה, והושמעו בה לא מעט ביקורות על האירגון מצד חבריו השחקנים על התנהלותו ביחס לסערת התרבות המתקיימת בימים אלה. בחודש שעבר התפטרו בדרמטיות 5 מתוך 12 חברי הוועד המנהל של שח"ם (נדב בושם, ישי גולן, רוני דותן, רינת מטטוב וחלי גולדנברג), במחאה על תגובת הארגון להצהרות, להחלטות ולהגבלות מצד שרת התרבות מירי רגב ושר החינוך נפתלי בנט.

באסיפה הכללית הכריזה זקהיים על כוונתה להתמודד מול קנולר על תפקיד יו"ר הוועד המנהל של שח"ם, וזכתה לתשואות. בסופו של דבר הסירה את התמודדותה מול קנולר, לפחות בשלב זה. ובכך קנולר היה היום המתמודד היחיד על תפקיד היו"ר. זקהיים אמרה לוואלה תרבות כי ברצונה בעוד כשנה להיות יו"ר הוועד המנהל של שח"ם, ולטענתה קנולר הסכים שתחליף אותו אז, אולם לא התקבלה החלטה רשמית בעניין. קנולר אמר בתגובה: "אני ואסתי הולכים לעבוד צמוד ביחד... הייתי מאד שמח לראות אותה כיו"ר הבא, אבל זאת תהיה החלטה שלה ושל הועד המנהל".

מה בעצם גרם לך לא להתמודד היום על תפקיד היו"ר, שאלנו את זקהיים. "כמה דברים", אמרה זקהיים, "אחד מהם הוא השיימינג שאיכשהו עשו לאוהד, זה לא היה נכון, לא במקום, לא מכבד, לא סולידרי. התפקיד של היו"ר, מי רוצה אותו בכלל? אתה יודע, הוא כפוי טובה, לא מקבלים שכר, לא מקבלים כלום, אתה עובד שעות על גבי שעות. אז לזכות בקיתונות האלה ובתחושה הזאתי שרוצים שניפול? כאילו, אפשר לחשוב מה... הוא עשה רק טוב, הוא קידם המון דברים. והוא עשה גם טעויות. לאנשים מותר לעשות טעויות. אנחנו רק בני אדם. היה משהו בהתנהלות של הוועד שלא היה נכון. וגם בהתנהלות של אוהד. אוהד הוא סופר אינטליגנט, ובתוך הדבר הזה, זה גורם לאיזושהי תחושת התנשאות, שהיא לא נכונה אגב, אבל כן גורמת לו לעבוד כסוליסט. וצריך לעבוד ביחד. אני אמרתי, בוא נעבוד ביחד. אתה עם עמדותיך הפוליטיות, אני עם עמדותיי הפוליטיות ההפוכות, כולנו ביחד אומרים את המסר הכי חשוב: שאפשר לעבוד ביחד, ושהארגון לא פוליטי. עכשיו הזמן לעבוד, לא לריב. לקפוץ לתוך זה (לתפקיד יו"ר – ש.ב.) בלי הכנה זה להיות טיפש ויהיר. ככה תהיה לי חפיפה ארוכת טווח. אני צריכה ללמוד הרבה".

לדברי זקהיים, בישיבת הוועד המנהל היום הוחלט כי בראש סדר העדיפויות יעמדו "המאבק למען השחקנים המדובבים, המאבק להעלאת שכרם ושיפור תנאיהם של השחקנים בתיאטראות הרפרטואריים והעלאת תקציב התרבות".

אוהד קנולר מסר: "אני מרגיש שאחנו חזקים, נחושים ומוכנים מתמיד להתמודד עם כל האתגרים שעומדים לפנינו, וכל זה עבור ציבור השחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully