וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניה ווסט יופיע באצטדיון רמת גן - כמה יעלו כרטיסים?

2.8.2015 / 17:24

הראפר, היוצר והמפיק האמריקאי קניה ווסט יגיע להופעה באצטדיון רמת גן ב-30 בספטמבר. אלה מחירי הכרטיסים וכאן תוכלו לרכוש אותם

צילומי האופנה של קניה ווסט, קים קרדשיאן ויורגן טלר. מגזין SYSTEM, סריקה
קניה ווסט/סריקה, מגזין SYSTEM

הראפר, היוצר והמפיק האמריקאי קניה ווסט יופיע בישראל, באצטדיון רמת גן ב-30 בספטמבר. את המופע מפיקה חברת "בל הפקות", שחתומה גם על הופעתו של כריס בראון שהתקיימה ב-27 ביולי באמפי ראשון לציון, ועל הופעתה של מריה קארי ב-18 באוגוסט באותו המקום. הכרזה רשמית על הופעתו של ווסט התקיימה הבוקר (שלישי) במסיבת עיתונאים שערכו מפיקי המופע, במהלכה חשפו כי מחירי הכרטיסים ינועו בין 199 ל-650 ש"ח. המכירה תחל מחר, רביעי, בשעה 19:00 בערב, דרך משרד הכרטיסים "קופת תל אביב" בטלפון 2207* או דרך האתר.

ווסט בן ה-38 החל את דרכו בראשית שנות האלפיים כמפיק בחברת התקליטים רוק-א-פלה, בה עבד על אלבומו המהולל של ג'יי זי "The Blueprint", והפיק שירים גם לג'נט ג'קסון ואלישיה קיז. בשנת 2004 הוא הוציא את אלבום האולפן הראשון שלו, "The College Dropout", ובסך הכל הוציא ששה אלבומי סולו שהצליחו בביקורות וגם במכירות - ווסט הוא אחד האמנים הכי נמכרים בכל הזמנים עם מכירות של כ-21 מיליון אלבומים ו-100 מיליון הורדות דיגיטליות.

בנוסף מנהל ווסט את חברת התקליטים "GOOD Music", שכוללת את האמנים ג'ון לג'נד, קומון וקיד קודי. הוא זכה ב-21 פרסי גראמי ומגזין "טיים" בחר בו כאחד מ-100 האנשים המשפיעים ביותר בעולם בשנים 2005, 2011 ו-2015. בנוסף, שלושה מאלבומיו נכנסו לרשימת "500 האלבומים הגדולים ביותר בכל הזמנים" של מגזין הרולינג סטון.

המוזיקאי נודע גם באשתו המפורסמת לא פחות ממנו, קים קרדשיאן. באפריל הוא ביקר אתה ועם בתם נורת' בת השנתיים כדי להטבילה בכנסיה בירושלים העתיקה. הם מצפים ללידת בנם בדצמבר.

(עדכון אחרון: 4/8, 10:45)

  • עוד באותו נושא:
  • קניה ווסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully