וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבקה מיכאלי: "המציתים והדוקרים הם כולם שליחי השטן"

3.8.2015 / 8:12

השחקנית המוערכת, זוכת פרסי "אופיר" והאקדמיה הישראלית לטלוויזיה, התייחסה לאירועים האלימים האחרונים בתוכנית הלילה של חדשות ערוץ 2. "אלה הימים הכי קשים והכי מייאשים שלנו", סיפרה מיכאלי

מלי לוי, רבקה מיכאלי. יח"צ, אביב חופי
"לא יודעת להגיד לאן נלך". רבקה מיכאלי/אביב חופי, יח"צ

בסיומו של יום קשה בו נודע דבר מותה של שירה בנקי בת ה-16, שנרצחה במצעד הגאווה בירושלים, שוחחו אמש (ראשון) דוריה למפל וליאור פרידמן עם רבקה מיכאלי במסגרת חדשות הלילה של חדשות ערוץ 2. מיכאלי התבקשה לבחור את "שיר הלילה", שמסיים בדרך כלל את התוכנית, אך עוד לפני כן שוחחה עם המנחים על אירועי הימים האחרונים.

"אני לא מאושרת בימים האלה", הודתה מיכאלי, "עיירתנו בוערה כולה כי אנחנו נשרפנו. אנחנו עולים באש זה בטוח". כשנשאלה האם חומרת המעשים הנוכחית היא תקדימית בתולדות המדינה, השיבה: "זו היא התקופה הכי רעה. המדינה הגיעה כשהייתי כבר בת 10, אלה הימים הכי קשים שלנו. הימים הכי מייאשים. אתם יודעים מה? בא כבר להגיד: 'אתם תישארו פה ואנחנו נלך'. אני לא יודעת רק להגיד לאיפה נלך. זה כל כך קשה וכל כך חמור".

כשהתבקשה מיכאלי להסביר מי הם "אתם" ו"אנחנו" בהצהרתה הקודמת, השיבה השחקנית: "המציתים והדוקרים והסכינאים ואלו שמדברים בשם השם ובשם הארץ הם כולם שליחי השטן. שליחי שטן, כן כן, הם הופכים אותנו לשהידים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully