וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: נערות הזהב מדנמרק

3.8.2015 / 12:12

פוסטרים רשמיים ראשונים לאחד הסרטים החשובים והמדוברים ביותר של 2015, המאשאפ הכי מושקע שראיתם ל"Uptown Funk" והנקמה הקטנה של קארה דלווין. לייב בלוגינג תרבותי

13:59 - 280 סרטים לצלילי "Uptown Funk"

כמה שאלות מתעוררות לאור הצפייה במאשאפ הנהדר הזה: כמה זמן יש לאנשים האלה? איך לעזאזל הם הצליחו לזכור משפטים מ-280 סרטים? למה לא עשו כזה על "I Really Like You" של קרלי ריי ג'פסן? זה היה יכול להיות כל כך מגוון!

13:52 - טיזר טריילר חדש ל"Fear Ther Walking Dead"

עוד פחות משלושה שבועות נותרו עד עליית הספין אוף ל"מתים המהלכים", וככל שהתאריך הזה מתקרב נראה שההצצות הולכות ונהיות קודרות יותר ויותר. הנה האחרונה שבהן שלא משאירה הרבה מקום לספק באשר למה אתם צריכים להרגיש ממש עכשיו.

13:47 - אחרי ריאיון הבלהות, קארה דלווין מסתלבטת

זוכרים את ריאיון הבלהות של קארה דלווין בשבוע שעבר בתוכנית בוקר בסקרמנטו? זוכרים איך מנחי התוכנית העלו ספקות לגבי השאלה אם דלווין קראה את הספר עליו מבוסס סרטה "ערים של נייר"? ובכן, עכשיו הגיעה תורה של הדוגמנית-שחקנית להשיב.

דלווין פרסמה תמונה באינסטגרם בה היא נראית קוראת את הספר מאת ג'ון גרין בעניין, לצד הכיתוב: "בדיוק מצאתי את הספר הזה!! זה מדהים!".

13:36 - הפוסטרים הנפלאים ל"הנערה הדנית" יעשו לכם תחושה של אוסקר

ריח חמים של פסלונים מוזהבים נושב מכל פינה בסביבה של "הנערה הדנית". הסרט החדש בכיכובוםשל זוכה האוסקר הטרי אדי רדמיין והדבר הגדול הבא בהוליווד, אליסיה ויקנדר, עוסק במערכת היחסים בין הגבר הטרנסג'נדר הראשון ואשתו.

טום הופר (זוכה האוסקר על "נאום המלך") יביים את הסרט, שמבוסס כמובן על סיפורו האמיתי של לילי אלבה, תושב דנמרק בשנת 1920. כאילו שהפרויקט הזה לא מושך תשומת לב גם ככה, הסיפור של קייטלין ג'נר הופך אותו גם לרלוונטי מאין כמוהו בשנה הנוכחית. צפו לראות אותו מתחרה עד לקו הסיום של הטקס הנוצץ ביותר בהוליווד. ובינתיים הנה הפוסטרים הרשמיים הראשונים מתוכו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully