וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה בצרפת: סרט אירוטי הוגבל לצפייה מגיל 18 ומעלה

4.8.2015 / 23:16

סרטו של גספר נואה, "אהבה", עומד במוקד סערה ציבורית לאחר שבית משפט בפריז קבע כי רק אנשים מעל גיל 18 יוכלו לצפות בו. ומה יקרה בישראל?

מערכת וואלה!

הסרט "אהבה" של גספר נואה יצא לאקרנים בצרפת ב-15 ליולי השנה וכידוע, הוא מכיל שלל סצנות מין גרפיות במיוחד ועוד בתלת ממד. עד עכשיו הוגבל הסרט לצפייה מעל גיל 16, אבל פרומווויר, ארגון המזוהה עם הימין הקיצוני, בתמיכתה של שרת התרבות של צרפת, פלור פלרין, פנו אל המועצה הלאומית לקולנוע של צרפת וביקשו ממנה להעלות את גיל הגבלת הצפייה. בסופו של דבר בית המשפט המנהלי של פריז תמך בפנייתם ורק אנשים מעל גיל 18 יוכלו לצפות בסרט. "האהבה מהיום מוגבלת מגיל 18" אמר וינסן מארוול, מפיץ הסרט. "זהו ניצחון לקיצוניים אשר לא מייצגים אף אחד מלבד עצמם" הוסיף. "אהבה" נרכש להפצה בישראל וניאלץ להזדיין בסבלנות כדי לראות מה יקרה איתו בארץ הקודש.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully