וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: מיס פיגי וקרמיט נפרדו

4.8.2015 / 22:57

בפאנל שנועד לקדם את תוכנית החבובות החדשה אישר קרמיט את השמועות בדבר פרידתו ממיס פיגי. "כל תשומת לב היא יחסי ציבור טובים", הגיבה מיס פיגי

מיס פיגי וקרמיט. GettyImages
עוד זוגיות שבורה. קרמיט ומיס פיגי/GettyImages

האם אין אהבת אמת בעולם? אחד הזוגות היציבים בהוליווד הודיע הערב (שלישי) על פרידה. בפאנל שנועד לקדם את תוכנית החבובות החדשה שתעלה בסתיו הקרוב ברשת ABC אישר קרמיט הצפרדע כי נפרד מזוגתו מיס פיגי. לדברי קרמיט, בימים אלה הוא מטפח זוגיות עם חזירה אחרת בשם דניס שעובדת במחלקת השיווק של ABC. "אנחנו מתמודדים עם זה מדי יום, מדי רגע", סיפר קרמיט והודה כי "קשה לעבוד עם האקסית שלך".

לאחר שקרמיט סיים את דבריו, הגיעה מיס פיגי למקום ולפי עדויות נוכחים, התעניינה "איזו גרסה" קרמיט סיפר. "כל תשומת לב היא יחסי ציבור טובים", השיבה מיס פיגי כשנשאלה האם הפרידה תשפיע על התוכנית החדשה שעוקבת אחרי מה שמתרחש מאחורי הקלעים של תוכנית אירוח בשם "Up Late With Miss Piggy".

"לצאת איתי זה כמו להיות קרוב לשמש. היה צפוי שקרמיט יפול ושאני אישאר במרומים", טענה מיס פיגי. מערכת היחסים הרומנטית של מיס פיגי וקרמיט נפרשה על פני למעלה משלושה עשורים. בהודעת הפרידה הרשמית שהועלתה לטוויטר נכתב כי השניים ימשיכו לעבוד ביחד אולם בחייהם הפרטיים יהיו חופשיים לצאת עם אנשים, חזירים וצפרדעים אחרים.

הודעת הפרידה הרשמית:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully