וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: יעל אבקסיס צמה מול בית רה"מ למען חידוש תהליך השלום

6.8.2015 / 21:27

השחקנית יעל אבקסיס צמה היום מול בית ראש הממשלה, במאהל המחאה "צום איתן" של תנועת "נשים עושות שלום", למען חידוש התהליך המדיני. גם הזמר דויד ברוזה והסופרת צרויה שלו ביקרו במאהל

צילום: עומר מירון, עריכה: מתן חדד

השחקנית והמפיקה יעל אבקסיס החלה היום (חמישי, 6 באוגוסט) ב-18:00 לצום במאהל המחאה "צום איתן" של תנועת "נשים עושות שלום" מול בית ראש הממשלה בנימין נתניהו בירושלים, זאת במסגרת המאבק למען חידוש התהליך המדיני. יחד עם אבקסיס צמה הסופרת צרויה שלו, ולמאהל הגיע גם הזמר והמוזיקאי דויד ברוזה. זהו היום ה-29 שנשים צמות במאהל, המתקיים מאז 8 ביולי, ושם לעצמו יעד לפעול במשך 50 ימים, לציון 50 ימי הלחימה של מבצע "צוק איתן". "נשים עושות שלום" מגדירה את עצמה כתנועה א-מפלגתית. היא נוסדה בתום מבצע צוק איתן, והנשים החברות בה קוראות לממשלה לחדש את התהליך המדיני. מטרת הצום, כך נמסר מהתנועה, אינה למחות כנגד הממשלה אלא להעניק לה רוח גבית להגעה להסכם מדיני ולהעלות את הנושא לסדר היום הציבורי.

"אני באמת לא מבינה איך אני לא רואה פה שבילים של נשים שמגיעות לכאן וזועקות", אמרה אבקסיס במהלך הצום מול בית ראש הממשלה. "אנחנו זועקות רחמים לילדים שלנו. והילדים שלנו הם כולם. כולנו שנים היינו משותקות. שתקנו. והתנועה הזו עכשיו היא מאוד מאוד עמוקה. היא שקטה עדיין, ואנחנו לא שקטות. כשאנחנו יולדות אנחנו צורחות. ואני כמהה שנזעק ונצרח יחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully