וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ג'ון סטיוארט מתרגש עד דמעות בתוכניתו האחרונה

7.8.2015 / 10:54

הלילה (בין חמישי לשישי) שידר ג'ון סטיוארט את "הדיילי שואו" שלו בפעם האחרונה. כל הפרשנים שלו מהעבר, בהם סטיב קארל, ג'ון אוליבר וסטיבן קולבר, חזרו כדי להיפרד ולהגיד תודה. קולבר אף סיפק לו נאום תודה מפתיע שהביא את המנחה הפורש לדמעות

אחרי 16 שנה ועשרה פרסי אמי הגיש אתמול (בין חמישי לשישי) ג'ון סטיוארט את תוכנית הסאטירה "הדיילי שואו" בפעם האחרונה (והארוכה מהרגיל). כל הפרשנים שלו לאורך השנים הגיעו כדי לחלוק כבוד, בהם כאלה שהפכו לכוכבים גדולים בפני עצמם, דוגמת סטיב קארל, אד הלמס, ג'ון אוליבר, סטיבן קולבר, אוליביה מאן ("חדר החדשות"), לארי ווילמור, קריסטן שול ("רוק 30", "טיסת הקונקורדז") ואחרים.

גם פוליטיקאים רבים הגיעו לומר שלום, בהם הילרי קלינטון, ג'ון מקיין, ג'ון קארי, וכן אמנים כמו ברוס ספרינגסטין שהיה אמון על המוזיקה בתוכנית האחרונה, הבמאי מרטין סקורסזי, השחקן ג'וש גד ורבים אחרים. אבל על הרגע היפה ביותר היה אחראי קולבר, שהפתיע את סטיוארט בסוף התוכנית עם מונולוג לא מתוכנן שבו אמר לו כי היה לו ולשאר הפרשנים מזל גדול לעבוד איתו. "לא רק בגלל הקריירה שלנו והעובדה שהעסקת אותנו, אלא כי זכינו לראות אותך עובד. אתה אמן גדול ואיש טוב".

צפו בתוכנית האחרונה במלואה

חברים נפרדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully