וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמה באנטון מהספייס גירלז: "אין תוכניות לאיחוד כרגע"

7.8.2015 / 16:31

הצהובון הבריטי "הסאן" דיווח הבוקר (שישי) כי הספייס גירלז יתאחדו בשנה הבאה בלי ויקטוריה בקהאם לסיבוב הופעות לכבוד 20 שנה להיווסדן, אולם חברות הלהקה מכחישות

להקת הספייס גירלז. AP
ספייס גירלז פעם, מזמן/AP

את בוקר שישי פתחו הבריטים עם בשורה על איחוד להקת הבנות המצליחה ביותר בהיסטוריה, ספייס גירלז. הצהובון "הסאן" דיווח כי הלהקה תתאחד בשנה הבאה בלי ויקטוריה בקהאם, לכבוד חגיגות 20 השנה ללהיט הבכורה שלה, "Wannabe". אולם בתוכנית הרדיו שלה הבוקר הכחישה אמה באנטון, היא בייבי ספייס, את החדשות: אם משהו יקרה ויהיה ממשי, ונחליט לעשות משהו, אודיע לכם, אבל שום דבר לא קורה כרגע".

חברתה ללהקה, מלאני סי (ספורטי ספייס) צייצה על השמועה בחשבון הטוויטר שלה: "התעוררתי הבוקר בתהייה אם אני צריכה להתאמן על הסלטות שלי לאחור". על כך צייצה לה באנטון בתגובה: "אני צריכה לעשות קוקיות?"

במהלך הקריירה שלהן, בין 1996 ל-2001 מכרו בנות הספייס גירלז מעל 75 מיליון אלבומים, תשעה מלהיטיהן הגיעו אל המקום הראשון במצעד הבריטי והן הפכו לתופעת תרבות, פגשו את המלכה ואף כיכבו בסרט משלהן. ב-2007 הן התאחדו לסיבוב הופעות מסביב לעולם, אולם הכריזו שבכך זה נגמר. עם זאת הן חברו שוב זו לזו כאשר היוו את מופע הנעילה של אולימפיאדת 2012 בלונדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully