וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: הטרילוגיה החדשה של באטמן

9.8.2015 / 11:12

ההתלהבות באולפני וורנר מהבכורה של בן אפלק ב"ליגת הצדק" בתוך האביר האפל, עשויה להוליד סדרת סרטים חדשה בכיכובו. לייב בלוגינג תרבותי

14:01 - טיזר ארוך ראשון לסדרה החדשה של מרטין סקורסזה ומיק ג'אגר ב-HBO

HBO מספקת טעימה - שלא לומר נגיסה - ראשונה מתוך הסדרה החדשה שלה "Vinyl". דרמת רוקנ'רול שיצרו מיק ג'אגר ואנשי "אימפריית הטיילת" מרטין סקורסזי וטרנס ווינטר. מדובר בדרמה על רקע תעשיית המוזיקה בשנות השבעים - עת עלייתם של הPאנק, הדיסקו וההיפ-הופ - ועם הסקס והסמים הבלתי נמנעים. מ"אימפריית הטיילת" הביאו החברים את בובי קנאבלי, שמככב כאן בתפקיד הראשי כריצ'י פיינסטרה, שמנסה להציל את החברה שלו מקריסה, ואגב כך גם את נשמתו. מלבדו הקאסט המבטיח מונה גם את אוליביה וויילד, ריי רומנו, ג'ונו טמפל, ג'יימס ג'אגר (הבן של) ואחרים. צפו בטיזר.

13:38 - "אימפריה" ו"סמוך על סול" מככבים בטקס פרסי המבקרים

טקס פרסי איגוד מבקרי הטלוויזיה (TCA) נערך היום בפעם ה-31 והיווה למעשה הקדמה לטקס האמי שייערך ב-20 בספטמבר. אם לשפוט לפי התוצאות האלו, רשת AMC עומדת להיות מאוד מרוצה, כמו גם איימי שומר ורשת FOX.

הישג אינדיבידואלי בדרמה: ג'ון האם ("מד מן")

הישג אינדיבידואלי בקומדיה: איימי שומר ("בתוך איימי שומר")

הישג בתחום החדשות: "השבוע שהיה הלילה עם ג'ון אוליבר"

הישג לתוכנית חדשה: "סמוך על סול"

תוכנית דרמה: "האמריקנים"

קומדיה: "בתוך איימי שומר"

סדרת השנה: "אימפריה"

איימי שומר בטקס פרסי נשות השנה של מגזין גלאמור, ניו יורק, 10 נובמבר 2014. GettyImages
אהובת המבקרים. איימי שומר/GettyImages

13:14 - לואי שוב לוקח חופש

האם "לואי" מתקרבת לסיומה? נראה שלפחות זמנית התשובה חיובית. הסדרה המצליחה של רשת FX ולואי סי. קיי. סיימה את העונה החמישית שלה במאי האחרון. הרשת לא הודיעה עדיין רשמית על חידוש לעונה נוספת, אבל סי. קיי. עצמו כבר מבהיר שזה לא יקרה במהרה.

בדומה למה שהתרחש בין העונה הרביעית לחמישית, אז נדחתה העונה בשנה שלמה בגלל לוח הזמנים הצפוף של הקומיקאי, מתכוון גם כעת סי. קיי. לקחת "חופשה ארוכה" כדי להתמקד בפרויקטים אחרים.

"אחרי שכתב, כיכב, ביים ואפילו ערך את 61 פרקי הסדרה עד כה, הוא להוט לקחת הפסקה ולעבוד על משהו אחר", סיפר נשיא FX ג'ון לנדגרף. אחד מהפרויקטים האלה צפוי להיות "Better Things", סדרה חדשה בכיכובה של פמלה אדלון, שכיכבה גם ב"לואי". פרויקט נוסף בשם "Baskets", אף הוא ברשת FX, יציג את זאק גאליפנאקיס כאדם שעוזב את עבודתו כדי להגשים את חלומו ולהפוך לליצן.

לואי סי קיי. GettyImages
לא עכשיו/GettyImages

12:42 - ראיין אדמס עושה אלבום קאבר שלם ל"1989" של טיילור סוויפט

כשהאלבום שלך שובר שיאי מכירות ומייצר להיטי ענק בזה אחר זה, מה הפלא שכולם רוצים לקחת חלק בתהילה? ראיין אדמס הודיע בטוויטר ובאינטסגרם על השקתו של אלבום קאברים שלם ל"1989" של טיילור סוויפט.

הסוויפט, מלכת הפופ, שליטת שבע הממלכות וראשונת האדם, מיהרה להגיב כמו שרק היא יודעת לבשורה הזו של אדאמס. "זה אמיתי????? אני אתעלף". אדמס השיב בחיוב ואפילו העלה דוגמית קטנה מתוך מה שהוא מכנה "הגרסה הכי עצובה ל'Welcome To New York' אי פעם". בתגובה הכריזה סוויפט על יום חג שנתי קבוע. לגיטימי לגמרי.

12:00 - שונאים את "בלש אמיתי" עכשיו? חכו לעונה הבאה

רשת HBO עדיין לא הודיעה על כוונותיה לגבי המשך דרכה של "בלש אמיתי" אחרי העונה הנוכחית, אבל יש מי שכבר מתכוננים לעתיד לבוא. אנשי College Humor ניסו לחזות איך תיראה העונה הבאה של הסדרה שאנשים אוהבים לשנוא. התוצאה, ובכן, שנואה.

11:34 - עורך דין מניו יורק ביקש מבית המשפט צדק נוסח "משחקי הכס"

בכל פעם שמישהו בעולם של "משחקי הכס" מרגיש שנעשה לו עוול משפטי, עומדת לזכותו האפשרות לבקש "משפט בקרב". העיקרון פשוט: הנאשם (או אדם מטעמו) יוצא לקרב לחיים או למוות מול התובע (או אדם מטעמו). מי שנותר נושם בסיום, הוא המנצח במשפט.

אז נכון, "משחקי הכס" היא סדרת פנטזיה שמבוססת על ספרי פנטזיה, אבל זה לא אומר שאי אפשר לקחת מהם השראה לעולם האמיתי. ריצ'רד לות'מן, עורך דין מסטטן איילנד, שנבחר לייצג אדם בתיק הונאה, חש שלא יוכל להביא לנצחונו של מרשו בדרך משפטית מקובלת.

במקום זאת הוא החליט לכתוב מסמך בן עשרה עמודים, אותו הגיש לשופט במשפט, ובו כתב: "אם האנשים האלה (התובעים) רוצים ללכת עד הסוף, בואו נלך עד הסוף". לות'מן תיאר את המסורת עתיקת השנים של קרבות מהסוג הזה שמעולם לא הוצאו אל מחוץ לחוק. בהתאם לכך ביקש עורך הדין שנציג מטעמם של התובעים יפגוש את נציגם של הנתבעים בקרב עד המוות. האם זו תהיה תחילתו של עידן אפל ומלא אימה במערכת המשפט האמריקאית?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

11:22 - מסתמן: שלושה סרטי באטמן חדשים בכיכובו של בן אפלק

דברים טובים באים בשלשות? ובכן, נצטרך לבחון את ההנחה הזאת בעתיד הקרוב. ההיסטוריה הקולנועית של באטמן התגלגלה מגרסת האייטיז של טים ברטון, דרך הקטסטרופה של ג'ואל שומאכר ועד טרילוגיית "האביר האפל" של כריסטופר נולאן. כעת נראה שבאטמן שוב עומד לצאת לדרך ארוכה.

דיווחים שיצאו בסוף השבוע מתוך הקרנה מצומצמת של "באטמן נגד סופרמן" לבכירי אולפני וורנר חשפו שביעות רצון עצומה. עד כדי סטנדינג אוביישן. עיקר ההתלהבות, על פי הדיווחים, נבעה מהופעתו של בן אפלק בסרט.

התכנון המקורי של אולפני וורנר לשנים הקרובות כלל סרט באטמן ייעודי אחד, בנוסף להופעתו גם בשני סרטי "ליגת הצדק" ב-2017 וב-2019 וב"יחידת המתאבדים" בשנה הבאה. כעת נראה שהכוונה היא להפוך את סיפורו של באטמן המבוגר לטרילוגיית סרטים חדשה, בכיכובו ובבימויו של אפלק.

"נכון לעכשיו הוורנרים בונים את כל עולם הקומיקס שלהם סביב באטמן של בן", סיפר מקור באולפנים לאתר Don of Geek.

באטמן נגד סופרמן. Entertainment Weekly / Clay Enos, אתר רשמי
באטמן נגד סופרמן/אתר רשמי, Entertainment Weekly / Clay Enos

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully