וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: HBO חושפת את הסדרה הגדולה הבאה

10.8.2015 / 9:27

שלושים השניות הראשונות מתוך "Westworld" מעלות משמעותית את רף הציפיות לקראת סדרת המד"ב החדשה של HBO. ובנוסף: הסצנות שהוצאו מ"ארבעת המופלאים" והטריילר החדש של "אימפריה". לייב בלוגינג תרבותי

16:17 - הקאבר שכל חובב בון ג'ובי יאהב

ג'ס גרינברג בת ה-20 מלונדון היא סנסציה מוזיקלית שכובשת את הרשת בסערה. יותר מ-70 מיליון איש כבר צפו בקאברים שלה בחודשים האחרונים, כמעט מיליון מהם רשומים לערוץ שלה.

עכשיו, אין לנו מושג למה כל תשומת הלב הזאת מתרחשת. אנחנו מנחשים שזה בגלל שהיא פשוט יהודייה מוכשרת בעלת קול מלאכי. וכהוכחה הנה הביצוע הנפלא החדש שלה לבון ג'ובי. וכבונוס קבלו עוד כמה ביצועים שלה, כי בכל זאת אחוות יהודים וזה.

אגב, אם אתם רוצים כרטיס לגולדן רינג בהופעה של בון ג'ובי בישראל, זה הזמן להקליק כאן.

15:42 - "רבין, היום האחרון" נרכש להפצה בינלאומית

זכויות ההפצה הבינלאומיות לסרטו החדש של עמוס גיתאי, העסוק ביום האחרון בחייו של ראש הממשלה המנוח יצחק רבין, נרכשו על ידי Indie Sales הצרפתית. הקרנת הבכורה העולמית של הסרט תיערך בפסטיבל ונציה.

הסרט שמורכב מקטעי חדשות אמיתיים, צילומי חובבים וקטעים מאולתרים מוגדר כפרויקט השאפתני ביותר של גיתאי, וכולל קאסט של לא פחות מ-70 שחקנים. הסרט עוסק גם בתגובות לרצח במקומות שונים בישראל ובועדת שמגר שהוקמה לאחריו.

רבין, היום האחרון. אלון רון,
מתוך "רבין, היום האחרון"/אלון רון

14:57 - "24" תמשיך בלי קיפר סאתרלנד

זה היה באוויר כבר כמה חודשים, אבל עכשיו זה רשמי: קיפר סאת'רלנד, הלא הוא ג'ק באוור, לא ישוב לעונה החדשה של "24" ברשת פוקס. האיש שעמד במרכז סדרת הפעולה במשך שמונה העונות המקוריות ובעונה התשיעית שבה קמה לתחייה בפורמט מצומצם יותר, יפנה מקום לגיבור אחר שיתפוס את מקומו.

"כמובן שהיינו שמחים מאוד להמשיך עם קיפר והוא היה האופציה הראשונה שלנו, אבל אין ממש מה לעשות בעניין בשלב הזה", מסביר גארי ניומן, בכיר ברשת FOX. הוא עודד אותנו להמשיך בלעדינו, ואולי בהמשך הדרך נמצא פתרון שיוכל להחזיר אותו בצורה כלשהי לתוכנית".

דנה וולדן, אף היא בכירה במחלקת הטלוויזיה של האולפנים, הבהירה כי "24" לא תצא לדרך חדשה לחלוטין. "אנחנו לא מדברים על '24' ללא ג'ק, אלא על קו סיפורי שלא יכלול אותו. יש דמויות משנה נהדרות שסובבות את ג'ק ואולי נחליט להתמקד באחת מהן".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כרגע הוא בחוץ. קיפר סאת'רלנד/מערכת וואלה!, צילום מסך

10:55 - התיאוריה שתשנה את כל מה שחשבתם על ג'ואי טריביאני

לא נחדש לכם שום דבר אם נאמר שג'ואי טריביאני היה העיפרון הפחות מחודד ב"חברים". שרמנטי? כן, כוכב טלוויזיה? כן, אליל נשים? כן, מבריק? לא כל כך. אבל בדיוק בשביל האקסיומות האלה ישנם מעריצים שמשקיעים הרבה יותר מדי זמן בסדרה שנגמרה לפני עשור, ומפתחים תיאוריות שיסתרו את כל מה שהאמנו בו עד כה.

גם התיאוריה החדשה הזאת מגיעה מאתר מפוסט של גולש בשם ojcoolj מאתר Reddit. על פי השתלשלות האירועים המורכבת הזאת, ג'ואי דווקא מתגלה כמאסטר מיינד של ממש, וכמי שהגה לפרטי פרטים את התהליך שבסופו הוא רייצ'ל תכין לו פנקייקים.

בעונה 7 בפרק "ההוא עם ספר הספרייה של רוס", יוצא ג'ואי עם בחורה בשם ארין שאיתה שכב באותו ערב. בבוקר הוא מבקש מרייצ'ל, שותפתו לדירה באותה עונה, להכין לארין פנקייקים ולאחר מכן להיפרד ממנה עבורו. הוא גם מבקש ממנה שתשאיר כמה מהם בשבילו, כמו שצ'נדלר היה עושה בעבר.

בסופו של דבר המזימה של ג'ואי מתהפכת וארין היא זאת שמחליטה להיפרד ממנו. שובר לב, אלא אם כן אתם מאמינים שהכל היה מתוכנן מראש. ההוכחה? כשרייצ'ל מציעה להכין לו פנקייקים לנחמה, הוא יוצא מהחדר ומכריז "סוף סוף". וזה סוף הסיפור שבו רייצ'ל נפלה למלכודת של ג'ואי והקרייבינג הבלתי נלאה לאוכל משמין ומנחם.

10:08 - התמונות שמוכיחות: "ארבעה מופלאים" אמור היה להיראות אחרת

כל העולם נהנה לנגב רגליים בימים אלה על הרימייק של "ארבעה מופלאים". הביקורות נוראיות, נתוני הקופות איומים ונוראים ועתיד הפרנצ'ייז כולו בסכנה אמיתית. אחרי שהבמאי ג'וש טראנק חשף כי החזון המקורי שלו לסרט היה שונה לחלוטין (ובכך רמז להתערבות מצד בכירי אולפני פוקס), נראה ששינויים משמעותיים אכן נעשו בתקופה קצרה מאוד לפני יציאת הסרט לאקרנים.

ההוכחה? מבט בטריילרים של הסרט מציג שורה של סצנות שמצאו את עצמן מחוץ לסרט בסופו של דבר. זה לא דבר חריג בכל הקשור לסרטים הוליוודיים, אבל כשלוקחים בחשבון את הסיפור של טראנק ואת כמות הסצנות שהוסרו או שונו, זה אכן נראה מוזר.

10:00 - טריילר ראשון לעונה השנייה של "אימפריה"

הדרמה המוזיקלית המצליחה של רשת FOX אמנם לא הפכה לאהודת המבקרים בתחילת הדרך, אבל נתוני הרייטינג המרשימים הפכו אותה חיש מהר לאחד הלהיטים הטלוויזיוניים הגדולים של עונת החורף. בינתיים גם לפחות חלק מהמבקרים כבר הספיקו לחזור בהם. הסדרה זכתה אתמול (ראשון) בפרס איגוד המבקרים האמריקאי בקטגוריית "סדרת השנה" .לא היינו מהמרים על תוצאה כזאת בטקס האמי הקרוב, אבל היי, אם היינו טובים בהימורים לא היינו כאן. הנה הטריילר לעונה החדשה. העונה הראשונה תשודר ב-yes Drama החל מה-19 באוגוסט.

09:39 - טיזר-טריילר ראשון ל"Westworld" של HBO

כמה כמה שנים טובות מחפשת HBO את הדבר הגדול הבא באמת. זה לא אומר כמובן שסדרות כמו "בנות", "Veep" או "סיליקון ואלי" לא נחשבו להצלחות, אבל הבאזז העולמי סביב "משחקי הכס" הוא עניין שהרשת מחפשת לייצר מחדש. בעיקר על רקע ההבנה שלא נותרו יותר מדי עונות בקנה הזה.

"Westworld" נראית ונשמעת כמו המועמדת להפוך לדבר הגדול הזה. עם הרבה כסף בתקציב ושמות גדולים בצוות השחקנים ומאחורי הקלעים. הסדרה מבוססת על מערבון מדע בדיוני בבימויו של מייקל קרייטון מ-1973. במרכזו עומד פארק שעשועים שעוצב בסגנון המערב הפרוע, שהאטרקציה המרכזית שלו היא רובוטים אנושיים שנוצרו על מנת להעצים את החוויה של המקום. תאונה מסתורית שמתרחשת יום אחד משנה את כל תמונת העולם הפסטורלית הזאת.

אוון רייצ'ל ווד שמגלמת בטיזר הראשון לסדה את אחת הרובוטיות, מגלה כי כל מה שידעה על העולם ועל חייה הוא התוכן שהזין היוצר שלה: ד"'ר רוברט פורד (אנתוני הופקינס). מלבד רייצ'ל ווד והופקינס מככבים בסדרה גם אד האריס, ג'יימס מרסדן וטנדי ניוטון.

ג'ונתן נולאן יוצר הסדרה מבטיח שהסדרה תהיה הרבה יותר מ"פארק היורה פוגש את זיכרון גורלי". לטענתו היא תתמקד בטבע האדם וההשפעות של הטכנולוגיה על התפיסה האנושית. הסדרה צפויה לעלות לשידור במהלך שנת 2016.

8:00 - סוניק בום, מחצית מצמד השוגייז האיקוני Spacemen 3, מגיע להופעה בישראל

Sonic Boom, הוא פיט קמבר, מחצית ההרכב המיתולוגי Spacemen 3, מגיע בפעם הראשונה לישראל להופעת סולו במוזיאון ת"א כחלק מפסטיבל הפסנתר. מאז ראשית שנות ה-80 הרחיב קמבר יותר ויותר את חיפושיו המוזיקליים ואת חזונו הייחודי לסאונד דרך מספר הולך וגדל של פרוייקטים בהם השתתף או הפיק, כולל עבודה עם קווין שילדס (מיי בלאדי וולנטיין), סטראולאב, פנדה בר (אנימל קולקטיב), או MGMT. הקריירה שלו החלה בהרכב המיתולוגי והמשפיע כל כך Spacemen 3 , לצד ג'ייסון פירס (Spiritualized). במהלך שנות ה-80 הם למעשה הגדירו את ז'אנרי ה-space-rock, השוגייז, וה-drone-rock באלבומיהם המשפיעים, וכיום אינספור להקות בגל הניו-גייז הנוכחי חבים להם חלק גדול מהסאונד שלהן.

לישראל יגיע קמבר עם פרויקט הסולו שלו תחת השם Sonic Boom במופע מקלדות אקספרימנטלי בשילוב וידאו ארט שיכלול ממיטב יצירותיו לאורך השנים. ההופעה תתקיים ביום שישי, 23 באוקטובר בשעה 21:00, באולם אסיא במוזיאון תל אביב.

על ההפקה אחראית חברת הבוקניג המון ווליום, המייצגת כמה מהאמנים המובילים ברוק הישראלי, ומזה כמה שנים מייבאת מופעים של גיבורי אינדי – קלאסיקות כמו The Fall , The Jesus and Mary Chain, Mojave3, Wire, Bardo Pond, Luna, Mark Kozelek ו- Sebadoh ועד לקאטינג אדג' של האינדי-רוק העכשווי - Ringo Deathstarr, KVB, The Soft Moon, Ariel Pink ועוד.

פיט קמבר, סוניק בום. סטיבן פרילו,
פיט קמבר, סוניק בום/סטיבן פרילו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully