וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 59: הסכסוך הגדול של כוכבי "צער גידול בנות"

13.8.2015 / 1:15

ג'ון סטאמוס הודה בריאיון כי ניסה לגרום לפיטוריהן של התאומות אולסן מהסדרה, מאחר והיו בלתי נסבלות על הסט. ובנוסף: העסק המפתיע של המלכה אליזבת והריאליטי שניסה לזייף חתונה. חדשות הטראש של השבוע

ללא רחמים: ג'ון סטאמוס ניסה לגרום לפיטוריהן של התאומות אולסן מ"צער גידול בנות"

לפני כשבועיים שוחרר לרשת טיזר מתוך סרט הטלוויזיה "צער גידול בנות — הסיפור הלא רשמי", המתיימר לספר את מה שהתחולל מאחורי הקלעים של סדרת הלהיט בשנות התשעים. כל זאת מבלי להיות מחויבים כמובן לקטנות כמו האמת, ובתוך כדי כיסוי ישבן מתמיד מפני תביעות דיבה. בסצנה שפורסמה נראה בן דמותו של ג'ון סטאמוס מתלונן בפני אחד המפיקים על התאומות אולסן, אז עדיין תינוקות, על כך שאינן מקצועיות מספיק.

השבוע נשאל על כך סטאמוס עצמו ומסתבר שהסיפור הלא רשמי היה מדויק הפעם. השחקן השתתף בפאנל לקראת הסדרה החדשה בכיכובו "Grandfathered" (שתעלה לשידור בסתיו), וכשהתבקש להתייחס למידע שנחשף בסרט ענה בכנות. "זה נכון שהתאומות אולסן בכו הרבה. היה קשה מאוד להצליח לצלם וביקשתי שיוציאו אותן", סיפר, ואף גילה שזה כמעט עלה להן בעבודתן. "הביאו שתי תינוקות ג'ינג'יות פשוטות. ניסינו אותן קצת אבל זה לא עבד, אז הבאנו בחזרה את התאומות אולסן". את העונש על כך הוא קיבל בדמותם של אלכס וניקי, זוג התאומים של הדוד ג'סי והדודה בקי, שלפי כל הגיון הם בוודאי גולמו בידי רביעייה.

הרחק מ"האו.סי": מישה ברטון מצטרפת לאפליקציית היכרויות יוקרתית

על אפליקציית ההיכרויות The League סיפרנו לכם כשאנשיה רדפו אחרי הילרי דאף. עכשיו הם מסמנים מועמדת חדשה: מישה ברטון, שהגיעה למסיבת ההשקה הניו-יורקית של האפליקציה, שנערכה על שפת הים במונטוק אשר בהמפטונס. עם כל האפיל שסלבריטאים מוסיפים לאפליקציות היכרות (אפשר רק לדמיין את הלייקים שיישפכו על צילומסך של כוכב שפגשתם בטינדר), "הליגה" מנסה למתג את עצמה כ"טינדר לאליטיסטים", עם מערכת סינון שמאפשרת הרשמה על סמך רמת ההשכלה וההיסטוריה התעסוקתית של המועמדים. אז איך נכנסת כאן מישה ברטון? גם מבלי להזכיר את ההסתבכויות עם החוק וההתמכרויות השונות, ברטון היא לא בדיוק החומרים מהם עשויים חלומות על נסיכת Ivy League. הרקורד התעסוקתי שלה מהימים שאחרי "האו.סי" כולל בעיקר סרטים שאפילו אין להם ערך בוויקיפדיה והשכלתה מסתכמת בבית הספר התיכון לילדים שחקנים. נשמע שמישהו שם צריך לעבוד עוד קצת על המיתוג.

מישה ברטון. Jeff Christensen, AP
תעשו עליה אישור?/AP, Jeff Christensen

טעם עשיר: מלכת אנגליה עושה כסף על חשבון ריאליטי אפייה

מכירים את זה שאתם אוהבים משהו ואז מוציאים עליו מלא כסף? אז כדאי שתלמדו את הטריק הבא ממלכת אנגליה ומצוות הארמון, שהבין שכשהמלכה נדלקת על משהו אפשר לעשות מזה כסף. אליזבת השנייה, כך מדווחים בתקשורת הבריטית, חובבת גדולה של תוכנית האפייה הפופולרית "בייק אוף", שעונתה השישית החלה את שידוריה לפני כשבוע. בתזמון מושלם עם העונה החדשה יצאו בארמון עם ליין חדש של אקססוריז אפייה ממותגים, כמו ספרי בישול, כפות עץ, או מהדורה מוגבלת של הדובישף החמוד הזה שיכול להיות שלכם תמורת 250 לירות שטרלינג בלבד. ככה זה כשאומה שלמה נדבקת בשגעת האפייה - המשפחה הכי עשירה בה מוצאת איך להרוויח עליה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אליזבת צריכה את הכסף שלכם/מערכת וואלה!, צילום מסך

עדיין רווקים: הריאליטי שפתח עונה בחתונה מזויפת

"רווקים בגן עדן" היא מעין ספין-אוף של "הרווק" ו"הרווקה", בו מכנסים את כל המודחים והמודחות מהתכניות הללו וזורקים אותם ביחד על רצועת חוף במקסיקו. השבוע עלתה לשידור העונה השנייה של התוכנית, וכדי להוכיח לנו שגם מי שלא נבחרו בידי "הרווק" או "הרווקה" ראויים לאהבה, נערך בו טקס חתונה של שני המנצחים מהעונה הקודמת, לייסי ומרקוס. אבל אל תמהרו עם הצ'קים, כי באתר TMZ חושפים כי מדובר במזימה להעלאת הרייטינג וכי החתונה עצמה — מזויפת. מסתבר שהשניים בכלל עוד לא חושבים על חתונה, אבל לעבוד על כולנו לא היתה להם בעיה.

עבודת שורשים: הטרגדיה המשפחתית של "דר' קווין רופאה במערב"

השחקנית ג'יין סימור מוכרת בעיקר בתור נערת בונד או "דוקטור קווין רופאה במערב", ואם אתם לא בקיאים לגמרי בהיסטוריה שלה זה בסדר, כי גם היא לא. סימור, אשר נולדה בשם ג'ויס פנלופה וילהלמה פרנקנברג, השתתפה לאחרונה בפרק בסדרה התיעודית "מי אתה חושב שאתה?", במסגרתה מתחקים סלבריטאים שונים אחר עברם המשפחתי, שם גילתה על הטרגדיה של בני משפחתה היהודיים. במהלך מסע בוורשה למדה סימור על דודתה ידוויגה, אשר הצליחה להימלט מהנאצים אך איבדה רבים מבני משפחתה בשואה. לאחר שניצלה שמה קץ לחייה בשוויץ. "אלו סיפורים שחייבים לספר", סיכמה את החוויה בריאיון ל"מירור" הבריטי, "כי אנטישמיות ושנאת האחר ותרבויות שונות, עדיין מתקיימים כיום".

ג'יין סימור. GettyImages
מצאה את השדים מהעבר. ג'יין סימור/GettyImages

מי אתה חושב שאתה: תמונת הילדות של דיפלו היא בכלל של מישהי בשם קייט

יום חמישי הוא היום החשוב ביותר בשבוע, ולא רק בגלל שהוא מסמן את סופו. הוא חשוב כי הוא Throwback Thursday, היום בו כולנו ילדים קטנים, חמודים ובלונדינים. מי שמחבב במיוחד את #tbt הוא הדי. ג'יי דיפלו, שפרסם בכמה הזדמנויות שונות את אותה תמונת ילדות שלו עם אצבע בפה. רק שהילד החמוד הזה איננו דיפלו, היא בכלל ילדה וקוראים לה קייט מקינלי. לא לגמרי ברור איך הגיעה תמונתה של קייט לאינסטגרם של דיפלו, אך מאחר ואביה של קייט היה צלם פורטרטים והשתמש בתמונה לקידום הסטודיו שלו, היא הצליחה להתגלגל הרחק מהאלבום המשפחתי. דיפלו עצמו נראה משועשע ומבולבל במיוחד מהגילוי, והציע את האפשרות שהשניים הופרדו בלידתם. אולי היא כבר לא עובדת בתור תמונה מן העבר, אבל שבוע הדופלגנגר יהיה הרבה יותר קל מעכשיו, דיפלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully