וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: הנסיך המדליק מבל אייר חוזר

14.8.2015 / 7:30

וויל סמית משמש כמפיק בריבוט של הסדרה שהפכה אותו לכוכב בשנות התשעים. בשלב זה לא ברור אם מי מהכוכבים המקוריים של הסדרה ישוב לעיבוד המחודש

18:24 - וויל סמית עשוי שלא לככב ב"בחורים רעים 3"

רק לפני מספר ימים נודע כי אולפני סוני מתכננים עוד שני סרטים לסדרת "בחורים רעים" ב-2017 וב-2019. מייקל ביי, במאי שני הסרטים הראשונים, כבר הודיע כי לא ישוב לנהל את ההצגה מאחורי הקלעים בסרטים החדשים. אלא שעכשיו נראה שגם אחד משני הכוכבים הגדולים עשוי שלא לחזור לקדמת הבמה.

וויל סמית כיכב לצד מרטין לורנס בתור הבלש מייקל לאורי, אבל נראה שהקצב האיטי שבו מתקדמות ההכנות לסרט עלולים לגרום לו לוותר על התענוג הפעם. על פי דיווח ב"הוליווד ריפורטר" סמית בוחן מקרוב את התפתחות התסריט החדש, ורק אם ירגיש שהחזון החדש מתאים יסכים לשוב לתפקיד. במידה וזה לא יקרה סמית עשוי להישאר בתפקיד מפיק בלבד, ולהותיר את ההפקה עם כאב הראש של החלפת כוכב ראשי (וכמובן שינוי דרמטי של התסריט).

מרטין לורנס, אגב, כלל לא אישר עד כה שהוא מעוניין לשוב לשני הסרטים החדשים. עד כה נראה היה שמדובר בעובדה מובנת מאליה, אבל אחרי מחשבות הפרישה של סמית פתאום גם האפשרות הזאת נראית פתאום מעורפלת.

בחורים רעים 2. sony
יחזרו לרכב יחד?/sony

18:17 - היילי סטיינפלד כבר לא ילדה ולא צריכה את האהבה שלכם

חמש שנים אחרי שהתגלתה לראשונה ב"אומץ אמיתי" של האחים כהן, היילי סטיינפלד מצרפת לקריירת המשחק המצליחה שלה גם טייטל של זמרת. סטיינפלד שחררה לאחרונה את הסינגל הראשון שלה "Love Myself".

הטייטל מרמז על אופי השיר המעצים, והקליפ החדש ששוחרר היום (שישי) מציג את סטיינפלד רוקדת ברחובות העיר ומטיפה לאהבה עצמית. גם אם כל החיוביות הזאת לא תדבק בכם, השיר החמוד מאוד הזה עשוי להיתקע לכם בראש במשך הסופ"ש הקרוב.

18:08 - ריהאנה מצטרפת לעונה החדשה של "דה ווייס"

הריאליטי המוזיקלי של רשת NBC משתדרג עם אחת הכוכבות הגדולות של תעשיית הפופ בימים אלה. אחרי שגוון סטפני הכריזה על שובה לשולחן השופטים של העונה התשיעית, חושף ערוץ !E כי ריהאנה תצטרף אף היא בתפקיד מרכזי.

נשיא הרשת רוברט גרינבלט סיפר שריהאנה תשמש כיועצת לשופטים במהלך העונה. "ריהאנה היא סמכות מרכזית שתעזור להשפיע על חייהם ועל הקריירה של המשתתפים שלנו", סיפר גרינבלט במסיבת עיתונאים בלוס אנג'לס.

העונה התשיעית של "דה ווייס" תעלה לשידור במהלך חודש ספטמבר.

ריהאנה. ספלאש
תקראו לה "היועצת"/ספלאש

07:31 - קרלטון בהלם: "הנסיך המדליק מבל אייר" חוזרת

אחרי "טווין פיקס", "צער גידול בנות" ו"זינה", מהפכת הניינטיז שעוברת על הטלוויזיה שלנו מקבלת תפנית חדה נוספת, עם הידיעה על עבודות ראשוניות על ריבוט ל"הנסיך המדליק מבל אייר".

כרגיל עם הכרזות דרמטיות כאלה, הפרטים הראשוניים מעורפלים מאוד. וויל סמית, שפרץ בזכות הסדרה לתודעה והפך לכוכב הקולנוע המצליח בעולם באותה תקופה, משמש הפעם כמפיק ומנסה בימים אלה למצוא את הרשת שתסכים לממן ולשדר את הפרויקט הנוסטלגי.

רשת NBC, ששידרה את הסדרה המקורית במשך שש עונות, עדיין לא אישרה רשמית על כוונתה להחזיר אותה לחיים. עם זאת, נשיא הרשת רוברט גרינבלט מבהיר כי הרשת פתוחה לדיונים על האפשרות הזאת.

"הנסיך המדליק מבל אייר" הציגה את סמית בתור נער מפילדלפיה שנשלח על ידי אמו להתגורר בביתו של דודו בשכונת בל אייר היוקרתית בלוס אנג'לס. עדיין לא ברור כמובן אם מישהו מחברי משפחת בנקס ישוב לסדרה החדשה. עם זאת, האפשרות שאלפונסו ריביירו, בן דודו חובב הריקודים של סמית, ישוב לסדרה, כבר מציתה את הדמיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully