וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: הביוגרפיה המוזיקלית שהשמידה את טום קרוז

16.8.2015 / 7:20

בישראל לא נזכה כנראה לראות את "Straight Outta Compton", המתארת את סיפורו של הרכב היפ-הופ מצליח, אבל בארה"ב מדובר בהצלחה מסחררת. כלומר בדיוק הפוך מ"ארבעה מופלאים"

צילום מסך

אחת לכמה חודשים, הקהילה השחורה מראה להוליווד כמה היא גדולה ומשפיעה, ואיכשהו הוליווד כל פעם מופתעת מחדש. השבוע זה קרה שוב. במקום הראשון בטבלת שוברי הקופות השבועית עם 59 מיליון דולר, נמצא "Straight Outta Compton", סרט שלא תמצאו בלוחות ההפצה הישראליים. מדובר בביוגרפיה מוזיקלית על NWA, אחת מהלהקות המשפיעות ביותר בתולדות ההיפ-הופ, שכללה את דוקטור דרה, אייס קיוב ואיזי-E. שמה של הקבוצה (והאלבום שהסרט קרוי על שמו) אולי לא מוכר למי שלא מצוי בהיפ-הופ, אבל הכנסות הסרט עליהם התעלו בקלות על סרטים בסגנון דומה, כגון "הולך בדרכי" על ג'וני קאש (22 מיליון), "ריי" (20 מיליון) ואפילו "8 מייל" עם אמינם (51 מיליון). הפתיחה של "קומפטון" מתעלה אפילו על זו של "משימה בלתי אפשרית: אומת הנוכלים" לפני שבועיים, ועל השוואה ל"ארבעה מופלאים" אין טעם לדבר בכלל.

"משימה בלתי אפשרית" הנ"ל נמצא במקום השני השבוע, עם כ-17 מיליון דולר, והכנסות כוללות סימפטיות של כ-138 מיליון דולר. מקום אחד מתחתיו נמצא סרט ריגול נוסף "שם קוד מ. ל.א.ך." (במקור "The Man from U.N.C.L.E"), עיבוד לסדרת טלוויזיה ותיקה בבימויו של גאי ריצ'י. למרות ההפקה היוקרתית, נראה שחובבי הריגול והמשימות הבלתי אפשריות בחרו בטום קרוז: "שם קוד" פתח עם כ-14 מיליון דולר בלבד.

"ארבעה המופלאים" הכושל הידרדר השבוע ב-69% מהשבוע שעבר; הוא מדורג במקום הרביעי עם כ-8 מיליון דולר, וכ-42 מיליון דולר בלבד בהכנסות כוללות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully