וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: איך ג'יימס בונד הפך להיות ג'יימס בונד?

16.8.2015 / 10:09

"ספקטר", הסרט החדש בסדרת סרטי בונד, יחזור לתקופה שבה הפך בונד לסוכן המוכר כל כך. ובנוסף: כוכב "אמריקן איידול" נעצר אחרי אלימות משפחתית. לייב בלוגינג תרבותי

15:58 - ברק אובמה חושף את הספרים שהוא קורא

זה כנראה יום ממש משעמם בבית הלבן, או שמא יש איזו מדיניות חדשה של חשיפת יתר על חייו של הנשיא. אחרי שהציגו את פלייליסט הקיץ של אובמה מוקדם יותר היום, חשף הבית הלבן גם את רשימת הקריאה שלקח עמו הנשיא לאתר הנופש בו הוא נמצא עם משפחתו כעת.

רשימת הספרים כוללת את הכותרים הבאים:

"All That" מאת ג'יימס סאלטר

"All The Light We Cannot See" מאת אנתוני דואר

"The Sixth Extinction" מאת אליזבת אולברט

"The Lowland" מאת ג'ומפה להירי

"Between the World and Me" מאת טה-נהיסי קוטס

"Washington: A Life" מאת רון צ'רנו

אובמה: נתניהו טועה לגבי הסכם הגרעין. רויטרס
בלי ספוילרים/רויטרס

10:27 - כוכב "אמריקן איידול" נעצר בחשד לאלימות במשפחה

קונסטנטין מרוליס, כוכב העונה הרביעית של "אמריקן איידול" ומי שסיים אותה במקום השישי הכללי, נעצר בחשד לאלימות במשפחה. אתר TMZ מדווח כי מרוליס בן ה-39 חשוד שבעט במפשעה של חברתו ואם בתו, אנג'ל ריד, לאחר שהטיח אותה ברצפת ביתם.

משטרת לוס אנג'לס הגיעה למקום אחרי שריד התקשרה למוקד החירום העירוני ועצרה את מרוליס. לאחר חקירה הוא שוחרר בערבות לביתו. מרוליס טען בחקירה כי פעל מהגנה עצמית אחרי ויכוח שפרץ כשהודיע לריד שהוא עוזב אותה. לטענתו היא הטיחה בו חפצים וידועה בהתקפי זעם גם במקרים קודמים.

קונסטנטין מרוליס. GettyImages
מהבמה לתא המעצר. קונסטנטין מרוליס/GettyImages

10:14 - "ספקטר" יציג את סיפור המקור של ג'יימס בונד

סם מנדז, במאי "סקייפול" ו"ספקטר", אוהב לשמור את הפרטים על סרטיו קרוב לחזה. אבל ככל שמתקרבים לתאריך ההפצה בנובמבר, משחרר הבמאי פתיתים של מידע למעריצים, ואחד כזה מציב את הסרט החדש בסדרת ג'יימס בונד באור חדש.

"בונד אותחל למעשה בסיום של 'סקייפול'", סיפר מנדז בריאיון לאתר EW. "זה אומר שאנחנו עכשיו רק בתחילתו של הסיפור". הפרשנות לדברים האלה היא ש"ספקטר" יחזור לתחילת דרכו של בונד, לפני ימי התהילה של 007. "הסיפור הזה של היווצרות המיתוס מעולם לא סופר. הרגשנו שיש לנו הזדמנות לשאול: מה עשה אותו? מי האנשים שהשפיעו עליו לאורך הדרך?".

אז איך זה יקרה? האם נראה פלאשבקים לתקופות מוקדמות יותר? דניאל קרייג בוחר בתשובה מעורפלת משהו: "הרבה מהסרט החדש הוא למעשה חגיגת הרעיון של בונד, אבל זה לא סרט רטרו. אנחנו רוצים לעשות מותחן שיהיה שונה מהאופי של בונד הרגיל".

מעבר להתמודדות עם השדים מהעבר, בונד יתמודד בסרט החדש גם עם ארגון טרור חבוי שמתעורר לחיים אחרי שנים ארוכות. הסרט ייצא ב-6 בנובמבר.

9:50 - השירים האהובים של ברק אובמה

מי הזמרת האהובה על נשיא ארה"ב? תלוי אם אתם שואלים ביום או בערב. האיש החזק בעולם פרסם שתי רשימות השמעה באתר המוזיקה המקוון - אחת לשעות העבודה, ואחת לשעות שאחרי השקיעה. גרובי. הקליקו כאן לרשימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully