וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד ברוזה והתזמורת האנדלוסית אשקלון מבצעים את "שיר אהבה בדואי". צפו בקליפ

17.8.2015 / 7:04

גלנדון ואיזבלה יצרו מאיוריו של מישל קישקה קליפ לביצוע של "שיר אהבה בדואי" מבית דויד ברוזה והתזמורת האנדלוסית אשקלון. גולשי וואלה תרבות מוזמנים לצפות בקליפ. צפייה נעימה

בימוי ואנימציה: גלנדון ואיזבלה

שיתוף הפעולה של דויד ברוזה והתזמורת האנדלוסית אשקלון מגיע לשיא חדש עם "שיר אהבה בדואי", אלבום חדש. את האלבום מלווה קליפ שיצרו גלנדון ואיזבלה.

גלנדון ואיזבלה מספרים על הקליפ: "בתחילה רעדו לנו הידיים להנפיש כזה נכס צאן ברזל ועוד עם הדמויות של מישל קישקה האגדי, אבל הגרסה האנדלוסית-ברוזאית שחררה אותנו מהכבלים. הבנו שהבדואי הוא בעצם המוזיקאי, הנודד בדרכים. וכך נוצר קליפ שמספר על מוזיקאי שליבו חצוי בין אישה לגיטרה".

ברוזה מספר על שיתוף הפעולה: "הכל התחיל משיחת טלפון עם המנצח ומנהלה האמנותי של התזמורת האנדלוסית של אשקלון, כבודו, האדון תום כהן. הוא טלפן להזמין אותי להופיע עם התזמורת בביצועים חדשים ומיוחדים לשירים שלי. הסתקרנתי זמן קצר לאחר מכן, לפני כחמש שנים, מצאתי את עצמי עושה חזרות ומתכונן להופעה ייחודית זו. תום שילב את הניגונים של עבד אל ווהאב וכותבים אחרים מעולם המוזיקה הערבית והאנדלוסית לתוך שירים שלי והפוך. הכל נהיה כל כך אורגני ומתאים שמהר מאוד התרגלתי לניגונים החדשים, המקצבים, האווירה שמתרחשת תוך כדי הניגון. נשביתי. לפני כמה חודשים, צלצל אלי שוב, והפעם לשאול אם ארצה שנקליט את שירי המופע באולפן ונתן להם ביטוי וזכות קיום בפני עצמם, הקלטות. היום, כאשר אני מאזין לתוצאה, אני מבין בפעם הראשונה את היופי שנוצר כאן. כמו מלאכת מחשבת. תום יצר עיבודים וחיבר עולמות שרק הוא יכול היה להמציא. תערובת אסלי מזרח תיכוני חדש. רצוי לציין שהאהבה ההדדית אשר צמחה ביני לבין נגני התזמורת כאחד היא גם חלק בלתי נפרד מהתוצאה. אני מודה מעומק ליבי לתום, לתזמורת ולכל אלה שליוו את הפרויקט המיוחד הזה ולרב אומן המאייר מישל קישקה שנתן ביטוי לשמחת החיים, לתשוקה ולהומור שבעשייה המשותפת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully