וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרמה התקופתית שמסעירה את בריטניה: "מדובר כמעט בפורנו"

16.8.2015 / 12:04

"מאהבה של ליידי צ'טרלי", עיבוד מודרני לרומן השערורייתי משנות ה-20, הופך לנשק שבו מתכוונת רשת BBC להיאבק ב"אחוזת דאונטון" המצליחה. המפיקים מבטיחים סצנות גרפיות כפי שלא נראו בטלוויזיה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חבק אותי, החורף מגיע/מערכת וואלה!, צילום מסך

סדרה חדשה מבית היוצר של ה-BBC מעוררת עניין רב בשל סצנות המין הסוערות שכלולות בה. מדובר בעיבוד לרומן הקלאסי מאת ד. ה. לורנס "מאהבה של ליידי צ'טרלי". הספר, שנחשב לשערורייתי בפני עצמו, תיאר את מערכת היחסים הסוערת שניהלה קונסטנס צ'טרלי, אישה נשואה מהמעמד הגבוה בבריטניה עם פועל פשוט בשם אוליבר מלורס, לאחר שבעלה נותר משותק ממותניו ומטה.

"מאהבה של ליידי צ'טרלי" מתוכננת לעלות לשידור במהלך החודש הבא, במסגרת משבצת השידור היוקרתית של יום ראשון בערב. זוהי התשובה של BBC ל"אחוזת דאונטון" המצליחה של הרשת המתחרה ITV, שתתחיל באותו ערב בדיוק את העונה השישית והאחרונה שלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בואי נראה להם איך אוהבים בבריטניה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טוב, חמש דקות הפסקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי דיווחים בכלי התקשורת, הסדרה לא צפויה לבזבז זמן רב על הקדמות ותכניס את שני הגיבורים למיטה כבר בפרק הראשון. תמונות ראשונות מתוכה מציגות את ריצ'רד מאדן (רוב סטארק ב"משחקי הכס") והולידיי גריינג'ר בשלל תנוחות מפורשות במיוחד.

"כשקראתי את התסריט בפעם הראשונה הייתי בהלם", סיפרה סרינה קולן, מפיקת הסדרה בריאיון ל"Sun" הבריטי, "ואז ראיתי את החומרים המצולמים וזה היה שוק גדול אפילו יותר. מעולם לא ראיתי אף אחד עושה את הדברים שמלורס מבצע עם ליידי צ'טרלי בסדרה הזו. אני לא יודעת מה עוד היינו יכולים להציג מבלי לגלוש לפורנו".

קולן מבהירה את ההבדלים בין הגישה הבריטית לגישה ההוליוודית בכל הנוגע ליחסים סוערים בין בני זוג. "אנחנו רואים הרבה מאוד סרטים שבהם הבחורה לובשת חזייה במיטה - אצלנו זה לא עובד ככה. כך שמלבד סצנות סקס שלא תראו באף מקום אחר, אני חושבת שאנחנו די חצופים גם בתחום העירום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully