וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטטוספופ 11: קייגו גונב את ההצגה

17.8.2015 / 6:55

המפיק הנורבגי שמככב במצעדי גלגל"צ, אייטונז ובמכוניות שעוברות מתחת לבית שלכם, הולך וחוצב לעצמו חלקה בתעשיית הדאנס הבינלאומית

קלווין האריס הוא אולי נער הפוסטר של הדאנס העולמי כרגע, אבל למרות שלהיטו האחרון "How Deep Is Your Love", מתנגן פה ברדיו לא מעט, נראה שאת האוזן הישראלית מעניין יותר דווקא הסאונד של המפיק והדיג'יי הנורבגי קייגו, שאומנם עוד לא התקמבן עדיין על כוכבת פופ מפורסמת או קמפיין ל"ארמני", אבל בקצב הזה, זה כנראה רק עניין של זמן.

להיטו הנוכחי של קייגו, "Stole The Show", הפך תוך זמן קצר לאחד השירים המורדים באייטיונז הישראלי, הוא מטפס במעלה המצעד הגלגל"צי (מקום 5) ומככב קבוע במכוניות שעוברות מתחת לבית שלי וכמובן במועדונים בשלל רמיקסים. בחמישי האחרון, כשאקסוול ואינגורוסו ניגנו אותו בסט שלהם בגני התערוכה, השירה בציבור הייתה כל כך גדולה, עד שיש מצב שגם חברי המאפיה השבדית שראו דבר או שניים בחיים שלהם, הצליחו להיות מופתעים.

זה אומנם רק הסינגל הרשמי השני שלו, אבל קייגו, כולה בן 23, הוא כבר מזמן חלק בלתי נפרד מהפסקול של תעשיית הדאנס העולמית, הודות לשלל רמיקסים מצליחים שלו ששטפו את הרשת בשנתיים האחרונות והפכו אותו לא רק לאחד מהכוכבים העולים בביזנס, אלא גם לפנים ולמוח של אחד הז'אנרים היותר פופולריים היום בסצנה: הטרופיקל האוס.

מבוא קצר לז'אנר הטרופיקל האוס, למי שעוד לא הצטרף לעגלה החופרת: זה בדיוק כמו דיפ האוס, רק פחות אפל ויותר שמח, בתוספת מלודיה צ'יזית מסונתזת של חליל או סקסופון. בדיוק כמו האוס, רק איטי יותר. בדיוק כמו המוזיקה של אביצ'י, רק בגרסת האפטר פארטי. פלא שהוא האמן האהוב על קייגו? ההגדרה של הז'אנר התחילה בכלל כבדיחה בתוכנית רדיו, אבל כמו כל בדיחה טובה השתרשה כז'אנר של ממש. בקיץ שעבר גילה אותו דור ה-EDM, שחיפש גרסת בריכה קלילה ודאנסית לבוקר של אחרי מוזיקת הפיצוצים בפסטיבלים הגדולים, ועכשיו מגלות אותו חברות התקליטים ומוסדות המיינסטרים, והמתקפה על האוזן שלנו כנראה רק בתחילתה. רק למקרה שתהיתם איך "Lean On" של מייג'ור לייזר הפך ללהיט טופ 10 מפתיע באמריקה, ולמה בכלל קלווין האריס הוציא סינגל דיפ האוס פתאום.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

כמו רבים מחבריו, גם קייגו התחיל את מסעו לתהילה דרך הרשת, כשהוא מעלה קטעים מאולפנו הביתי לסאונדקלאוד ויוטיוב. הרמיקס הסופר-מצליח שלו למאש אפ של "Thrift Shop" ו-"No Diggity" שביצעו במקור אד שיראן ופסנג'ר, היה אחד הראשונים לייצר את הבאזז ומשם כבר היה קשה לעצור את הקאונטרים אל עבר המיליונים. פה רמיקס לקולדפליי, שם לדה וויקנד, ריהאנה, רמיקס לאליל אוויצ'י וגם עיבוד מחדש ל-"Sexual Healing" הקלאסי של מרווין גיי, שסידר לו החתמה בכמה מחברות התקליטים הגדולות העולם וספוט בבמות הפסטיבלים הגדולים באמריקה.

לסינגל הרשמי הראשון, "Firestone" הגיע כבר עם עדת מעריצים גדולה מאחוריו שהפכה אותו תוך זמן קצר ללהיט חובק עולם. ב-"Stole The Show" הצטרפו גם תחנות הרדיו והמיינסטרים וסביר להניח שגם Nothing Left, הסינגל הטרי והיפה, לא יחכה מאחור.

אז אומנם נראה שעתידו הקרוב מובטח, אבל קשה לנבא כמה באמת ארוכים יכולים להיות חיי מדף של כוכב ז'אנר דאנס צ'יזי, שלא ממש יכול להחזיק פסטיבל בשיאו של הערב. מצד שני, זה כנראה רק עניין של זמן עד שאחת מכוכבות הפופ העכשווית תשכיר אותו להפיק לה קטע. ומי יודע, אולי הם יתאהבו והוא יקבל קמפיין לארמאני.

הוא גם יודע לנגן

חמישה קטעי טרופיקל האוס ששווה להכיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully