וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יומן העירום: איך נראים חייה של כוכבת פורנו בסט "משחקי הכס"?

17.8.2015 / 10:12

סמנתה בנטלי, שהופיעה בסדרה בשני תפקידים שונים בעונה הרביעית והחמישית, מספרת על החוויה יוצאת הדופן: "את היחידה שמסתובבת עם הישבן בחוץ וכולם מסתכלים. זה מלחיץ'"

יח"צ - חד פעמי

הרפרטואר של "משחקי הכס" הרגיל אותנו להרבה מאוד רגעי הלם, תככים, דם, רצח, וכמובן כמות נדיבה במיוחד של עירום נשי. חמש העונות האחרונות היו רוויות בסצנות נטולות בגדים, שהצריכו ליהוק נרחב של כוכבות סרטי מבוגרים.

סמנתה בנטלי, שכיכבה בעונה הרביעית של הסדרה בסצנה במרחצאות בראאבוס, סיפרה בריאיון למגזין "אסקווייר" על החוויה של העבודה בסדרה. "קיבלתי שיחה ואמרו לי ש'משחקי הכס' רוצים שאבוא לקרוא סצנה עבור העונה הרביעית. שלחתי להם קלטת שלי עם הטקסט ואחרי מספר שבועות הם חזרו אלי ואמרו: 'אנחנו חייבים שתגיעי לאירלנד מחרתיים'".

אלא שבנטלי מתחזקת, כאמור, קריירה בתעשייה מצליחה ואינטנסיבית נוספת: תעשיית הפורנו. "הייתי אמורה לצלם ארבע סצנות פורנו במשך יומיים בברצלונה. אמרתי להם שאנחנו חייבים לסיים את הכל ביום אחד, כי אני חייבת לנסוע".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עשתה רושם חיובי. סמנתה בנטלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז איך זה להסתובב עירומה על סט עצום עם מאות אנשים? "זה תמיד מורט עצבים כי יש כל כך הרבה אנשים בכל סצנה", מספרת בנטלי, "גם בפורנו יש הרבה אנשים, אבל כולם עירומים. כאן זאת רק אני שמסתובבת עם הישבן חשוף וכולם מסתכלים עליי. זה מלחיץ!".

כנראה שהלחץ עושה לבנטלי טוב, מכיוון שיוצרי הסדרה החליטו בצעד חסר תקדים מבחינתם להחזירה לתפקיד נוסף בעונה החמישית. זה קרה כשבנטלי גילמה את האיש שמנסה לפתות את טיריון בבית הבושת בוולנטיס, כשהיא לבושה כמו דאינריז עם ישבן חשוף. "זאת היתה תחפושת 'ליל הקדושים' הכי פופולרית השנה. הרגשתי גאה", היא מסכמת.

  • עוד באותו נושא:
  • משחקי הכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully