וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיר שלהם: איזה מופעים יחכו לכם ב"חג המחזמר בת ים" 2015?

18.8.2015 / 11:24

האירוע שנוסע לפני שלוש שנים ומעניק במה ליוצרים ישראלים צעירים, ייערך גם השנה בחנוכה. לראשונה יוענק בו גם פרס מפעל חיים על שם גיורא גודיק

המחזמר "גרטה והמרוץ לחלל". צילום: רפי דלויה,
הזוכה הגדול של השנה שעברה "גרטה והמרוץ לחלל"/צילום: רפי דלויה

ההפנינג המוזיקלי "חג המחזמר בת ים" שנוסד בשנת 2013, ייערך השנה בפעם השלישית. במסגרת "חג המחזמר" ניתנת במה ליוצרים ישראלים, שמקבלים את ההזדמנות להציג את כשרונם בכתיבה, הלחנה, תזמור וביצוע.

שלושה מחזות זצמר מקוריים נבחרו להתחרות השנה באירוע. "גולדי חזיות" בבימויה של לי וייס ובכיכובה של חני נחמיאס, מספרת על מאבקה של מהגרת אמריקנית, ניצולת שואה, לפתוח חנות להלבשה תחתונה דווקא בלב שכונה חרדית בירושלים.

"הזמיר" מאת נועם חורב ותומר הדדי ובכיכובו של צחי הלוי, מתאר את סיפורו של כוכב זמר ים תיכוני הנקלע לפרשת דרכים מקצועית, אישית ומשפחתית, ומנסה לשמור על זהותו תחת הלחץ של מנהלו וקהל מעריציו.

"משיח", מאת ירון כפכפכי ובכיכובו של עוז זהבי, הוא מחזמר סאטירי המציג את תופעת אלילי ההמונים בדמותו של ברמן תל אביבי ההופך בן לילה לכוכב טלוויזיה ונסחף למסע משיחי שאין ממנו חזור.

לראשונה השנה תונהג באירוע מסורת פרס מפעל חיים על שם מפיק מחזמות הזמר גיורא גודיק. השנה יוענק הפרס למחזאי והפזמונאי אבי קורן ולמלחין בני נגרי. ההכרזה על הזוכים בתחרות תתקיים ב-11 בדצמבר.

"חג המחזמר בת ים" ייערך בין התאריכים 7-11 בדצמבר. פרטים נוספים ניתן לקבל באתר הרשמי.

  • עוד באותו נושא:
  • חג המחזמר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully